Espoonmies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kiekko-Espoo
Eipä ole Bluesilta tullut mitään tiedotetta tai kutsua tiedotustilaisuuteen, vaikka mulle pitäisi tulla kaikki lehdistölle menevä matsku. Eli jostain tuulesta taitaa olla tuo tämänpäiväinen temmattu.
Ehkä tiedote tuleekin huomenna, vappuhuuman keskeltä. Silloin onkin odotettavissa vähintään pari yllättävää nimeä *hymiö*
Jos Blues ilmoittaa, että "tiedote tulee kello 14.00", on käytännössä varmaa, että silloin se ei ainakaan tule.
Myös JYP ilmoitti, että sen tiedote tulee tänään kello 14.00. Mitä tapahtui? Se tuli kello 13.56. D'uh.
Mun mielestä tyylikästä olisi laittaa tiedote keskiviikkona.
Eipä ole Bluesilta tullut mitään tiedotetta tai kutsua tiedotustilaisuuteen, vaikka mulle pitäisi tulla kaikki lehdistölle menevä matsku. Eli jostain tuulesta taitaa olla tuo tämänpäiväinen temmattu.
Sasha Ikosen jutusta Iltalehdessä, jossa ilmoitti Bluesin tiedottavan Niko Niemisen sopparista ja muista tehdyistä tänään. No aika outo päivähän se tämäkin olis ollut, seuraava mahdollinen on keskiviikko ja siitä seuraava meneekin jo lähes kolmen viikon päähän.
Kyllä täällä porukka on kova tuomitsemaan ilman faktoja. Ei kaikkea kannata uskoa mitä iltapäivälehdet kirjoittavat koska ne toimittajat ovat ennenkin olleet väärässä ja tekevät juttuja olemattomista huhuista. Itse en ole moista ilmoitusta Bluesin tiedottamana nähnyt joten tämän päivän odotetun tiedotustilaisuuden väliin jääminen ei mielestäni ole kenenkään kyvyttömyyttä, koska mitään ei virallisesti oltu luvattu.Eiköhän iltiksessä ole mennyt jälleen tiedotteet sekaisin...
Tommi Koivusen kirjoittamassa pelaaja-arvostelussa tiedetään sanoa, että seuraavat pelaajat jatkaisivat Bluesissa julkistamattomasta sopparista huolimatta: Jani Hakanpää, Juuso Ikonen, Tomi Sallinen ja Camilo Miettinen. Eihän tuo suurta päättelykykyä vaadi, mutta näiden kohdalla hän on siis ilmeisesti varma jatkosta. Sitten esim. Vallinin kohdalla ilmoittaa, että jäi ilman jatkosopparia.
Fanipoika Toni. Mee nukkumaan ja odota keskiviikkoa. ;D
Mitäs tämän nyt piti tarkoittaa? Keskiviikkoa odotan toki, mutta kai sitä "fanipojatkin" (mitä vittua?) saavat spekuloida?
No onhan Koskiranta täälläkin monen taholta teilattu liian huonoksi hintaansa nähden. On siis ilmeisesti haussa huippu ykkössentteri.....ja nyt huhutaan että Koskirannan kohdalla neuvottelut olisivat kariutuneet. Täytyy nyt vaan toivoa, että väide ei pidä paikkaansa.
Nämä nyt ovat turhia haihatteluja, kun joukkueessa jo on kakkos-, kolmos- ja nelossentterit.Koskiranta teilattiin pääasiassa liian huonoksi ykkösen keskelle. Kakkoseen tai kolmoseen olisi loistava haku ja oma poika vielä. Toivottavasti tulee mutta vielä kovemman sentterin kera.
Äkkiseltään katsoen meillä on yhden sentterin kanssa sopimus ensikaudesta.
Koskiranta teilattiin pääasiassa liian huonoksi ykkösen keskelle.
Hyväksytään, mikäli tulossa on parempi nimi. Ja sellainen ei todellakaan ole esim. tämä (linkki Suomikiekko.com -sivustoon).