Omistatko yökerhojen (maksullisia) VIP-kortteja?

  • 5 790
  • 35

VIP-kård

  • Kyllä, omistan VIP-kortin/kortteja joista olen maksanut.

    Ääniä: 15 6,8%
  • Omistan ilmaisia VIP-kortteja kyllä

    Ääniä: 37 16,7%
  • En omista mutta tarkoituksena on ostaa

    Ääniä: 1 0,5%
  • En omista, mutta otan vastaan jos ilmaiseksi saan (ja VIP-kortin kans)

    Ääniä: 72 32,6%
  • Minun lompakostani ei sellaista tule löytymään (eikä taskusta!)

    Ääniä: 44 19,9%
  • Haluan sellaisen vain jos kuvioon sisältyy Kirsi Ranto syöttämässä minulle Pilttiä

    Ääniä: 19 8,6%
  • Suomessa ei valitettavasti ole virallisia MILF-klubeja joten mitä hyötyä VIPeistä on?

    Ääniä: 17 7,7%
  • Mukahauskuuttelenpa vastaukseeni jotain pikaVIPeistä

    Ääniä: 9 4,1%
  • Turenki MeskuVIP™

    Ääniä: 7 3,2%

  • Äänestäjiä
    221

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
HC Keravan kannatusjäsenyydellä (25 Euroa) sai peleissä viime vuonna ilmaista makkaraa tai kahvia ja nimensä käsiohjelmaan.Mitään korttia siitä ei saanut, mutta henkilökunta osasi yhdistää maksaneiden nimet ja ulkonäön, joten kyseessä oli maksettu naamavippi.Kannattava kauppa.
Lisäksi sain semmoisen umpikarvahatun muotoisen vuorillisen kangaslätsän, jota uusi omistaja eli isäni ei kehtaa käyttää. Vaikka sai sen lahjaksi.


edit: ohhoh, otsikossa oli sana yökerho. Unohtui ketjua lukiessa. Menköön.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
edit: ohhoh, otsikossa oli sana yökerho. Unohtui ketjua lukiessa. Menköön.

Ei haittaa ainakaan minua! Itseasiassa kiinnostaa tietää muistakin paikoista ja yhteisöistä joissa "vipataan" tai naamalla hankitaan itselle etuja. Olkoon se sitten vaikka vaimon lahjominen jotta pääsee itse kaljalle...
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko pakko äänestää jos ei ymmärrä vaihtoehtoja?

Ei ole vippejä, eikä tule. Niissä baareissa missä mä käyn, ei sellaisia tunneta.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Mulla on Sports & Grill Bar Elmon vippi. Tai oikeastaan se on kantistsetti. Omistaja on vanha tuttu ja pakotti ottamaan. =) Saahan sillä tosin joka viikonloppu bisseä ja safkaa alennuksella. Silloin harvoin, kun muutenkaan missään nykyisin käyn.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Onko tilanne muuttunut arvon jatkoaikalaisilla? Tuntuu että pian muunlaisia yökerhoja ei olekaan, kuin VIP-jäsenyyksillä pelaavia. Seduismia™?

Pubeissakin alkaa olla pääsymaksunsa ja varmaan pian myös VIP-korttinsa joilla saa pyyhkiä perseensä pehmeämpään vessapaperiin. Joissain paikoissa ei saa normaali tilassakaan jokaiselle sohvalle istua vaan se maksaisi 150 euroa. Perseilyä, I might add.

Vip-tilat ymmärrän paremmin, mutta nekin nimenomaan esim. omistajan tutuille räikkösille jotka maksavat siitä että saavat olla rauhassa.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Itsehän "joudun" myöntämään omistavani SK Goldin. En kuitenkaan ole maksanut kyseisestä läpyskästä mitään järjestettyäni muutaman tapahtuman kyseisissä paikoissa. Käyn Sedulassa ehkä kerran kuukaudessa ja silloin käytän korttia jos on pitkä jono taikka vitullisen kylmä. Eikä tarvitse hakea käteistä maksaakseen itsensä sisään. Lisäksi voi ottaa samalla kyytiin jonkun opiskelevan ystävän tai vaihtoehtoisesti varteenotettavan puolen tunnin rakkauden.

Summa summerum;

kun elin ilman korttia, en tuntenut jääväni mistään paitsi. Kun elän kortin kanssa, en koe saavani mitään spesiaalia. Ihan hauska lisä jos haluaa lähteä yökerhoon. Turussahan ei oikein muita kuin Sepon omistamia yökerhoja ole.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Joo kyllä tulee omistettua yöelämän tuulipukukansan vakiovaruste eli sk-member silver. Mitäpä siinä sitten kertomaan, kyllä siinä ihan säästää pidemmän päälle jos jaksaa yössä käydä ja niin olen itsekkin omalla kohdalla huomannut. Joskus tosin unohtuu näyttää sitä, kun pitäisi, mutta sen voi laittaa sitten nestemäisen linjan piikkiin.
Minä en noita ilmaiseksi jaeltavia "vip"-kortteja, edes vip-korteiksi laske, kuten joillakin rafloilla on tapana. En myöskään kuitenkaan palvo sellaisia, joilta löytyy vaikkapa Joku Sedun Gold-kortti, jokainen tekee omat päätöksensä. Pröystäillä voi näillä korteillakin yhtä lailla kuin vaikka autoilla.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Noista vaihtoehdoista nyt ei ota normaali ihminen selvää, mutta vastauksena kysymykseen, en omista maksullisia, enkä maksuttomia VIP-kortteja. Jos ilmaiseksi saisin, niin kyllähän se kelpaisi, saahan niillä joskus jotain alennuksia kaljasta. Mutta nykyään tulee niin harvoin baareissa ravattua, etten tuolla enää mitään tekisikään.
 
Sanotaanko Nykäsmäisesti vaikka näin
että:jonot on vain köyhiä ja keskiluokkaa varten.

Myös toinen pointti on ovella että yleensä golleegan tuntee käytöksestä oli se mistä kaupungista tahansa.
Muutama sana ja ei ole tarttenu jonottaa tai maksaa sisäänpääsy maksuja missään päin suomea.Ja myös kaverit myös mukaan.
 

stigers

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Suomi
En omista, mutta porttikieltoja taitaa olla jokunen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös