Omistatko takatukan? Haluaisitko omistaa?

  • 15 366
  • 46

Takatukka vai ei?

  • Minulla on takatukka

    Ääniä: 34 18,3%
  • Olen aina haaveillut pelimiehen kuontalosta

    Ääniä: 25 13,4%
  • Minulla on ollut takatukka

    Ääniä: 71 38,2%
  • Hyi saasta (minulla ei kasva?)!

    Ääniä: 56 30,1%

  • Äänestäjiä
    186

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Itsekin kuulun tähän yläaste/lukio-aikoina takatukan omistaneiden tuuheaan joukkoon, hyhyh.
Valitettavasti mullettini ei sentään ollut kiharrettu, joka on tunnetusti takatukkaisuuden korkein ilmentymismuoto.
Sittemmin päälakeni on, ilmeisesti kostoksi, aloittanut hiusten tasaisen harventamisen.

Miten olisi tämä kuva Horst Matikaisesta ja hiuksistosta 90-luvun alusta.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Rogue: Olen syvästi järkyttynyt.

Ja mitenkä joku on ihan oikeasti voinut pitää itseään hyvännäköisenä tuollaisen kuontalon kanssa, mitä esimerkiksi Sir Pena on päässään kantanut. Syvästi pahoitellen mahdollisia verisiä loukkaantumisia...
 

Lint

Jäsen
Siis eihän Ruudulla ole takatukkaa. Takatukka on takaa pitkä, päältä lyhyehkö...Ruudun piiska on tasapitkä polkka. Mun papereissa ihan eri sarjaa kuin takatukat. Allan Measures oli loistava esimerkki takatukkineen kaikkien tsekkien kanssa. Isketään Pena samaan kastiin...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joskus armaalla 80-luvulla oli viimeeksi, saattoi ehkä parahultaisesti olla 90-luvun alussakin vielä. Se siirtymäkausihan on aina aika laaja ja tuntuu vaikuttavan yhä. Takatukka kun ei katoa tuosta vaan, on erittäin elinvoimainen tapaus. Yhä edelleen siis.

Katsotaan jos löydän joskus jostain valokuvan missä minulla on takatukka. Saatte konkreettista todistetta asiasta, jos välitön tunnustukseni ei riitä.

"Eihän se ole mies eikä mikään jolla ei eläissään takatukkaa ole ollut."
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viestin lähetti TaoTao
Ei ole takatukkaa, eikä varmaan tule. Timo Nykopp tyylinen 'tukka takana elämä edessä' kampaus hirvittää.

Yksi legendaarinen mullet lisää:
Angus MacGyver

Tuo on juuri se malli, joka kaunisti meikäläisen päätä 80-90-luvun vaihteessa. Jessus, että silloin oli trendikäs ja komea. Naisia sai niin ettei tiennyt mitä molemmilla käsillä tekisi.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Olen tässä jo jonkun aikaa suunnitellut leikkaavani vanhan kunnon kasaritakatukan itselleni. Eivät vaan nuo takahiukset ole vielä aivan tarpeeksi pitkät. Plus että tuo vaimoke on kovasti moista kuningasideaa vastaan, mutta mitäs sen mielipiteestä. Ei se tyylikkyydestä mitään ymmärrä.
 

Lecavalier4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts
Nostetaanpa asiallinen ketju ylös.

Allekirjoittaneella takatukka kasvanut hiukan yli puoli vuotta, jolloin edellinen piiska lähti pois. Kyllä harmitti. Nyt takatukka alkaa olla jo ihan kelpo mitoissa, mutta eihän tuo ikinä liian pitkä ole. Lätkäkypärän alta tuo kuuluu hulmuta oikein kunnolla. Nythän takatukka on jälleen tullut erityisesti urheilupiireissä muotiin, mikä minusta on suuri harmi. Nyt niitä näkee joka toisella vastaan tulevalla 15-20 -vuotiaalla jannulla. Ei enää erotu niin kuin ennen..
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Täältä löytyy takatukka.

Ei ole ehkä ihan 80-luvun hegessä veistetty kuontalo, mutta olen silti takatukastani todella ylpeä vaikka kaverini siitä aina valittavatkin ja vaativat sen leikkaamista. Mutta en prkl leikkaa takatukkaani... siinäpähän inisevät ja valittavat.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
En ole vielä koskaan pitänyt takatukkaa, ja nuorempana pidin sitä hiustyyleistä mauttomimpana. Mielipiteeni on kuitenkin muuttunut ja leikkautan takaletin, kun saan vääntäydyttyä parturiin. En tosin lähde McGyver-linjalle, vaan tyydyn kevytversioon. Se on niin törkeä, että on jo tyylikäs.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tavallaan on ollut, joo. Opiskeluaikana tuli kasvatettua aika pitkä kuontalo, ja silloin muutamalla parturikäynnillä jätettiin takaa huomattavasti pidemmäksi kuin muualta. Oli siis takatukka välillä, mutta sen efektiivinen vaikutus hävisi, kun muukin tukka kasvoi.

No nyt se vasta idea syntyi. KUN JWC'11 järjestetään, niin viiksien/parran sijaan pelaajat kasvattavat takatukan. Osallahan tuo onkin jo valmiina, mutta me muut kasvatetaan. Ne, joille tukka ei kasva edes taakse, keksikööt jotain muuta hassua.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus teininä oli lyhyehkö olkapäille ulottunut takatukka. En enää näillä vuosirenkailla...
 

cheesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, KK-81, IPK, Petroskoi Puls
Kyllä! Takapiiska ja pensselit, molemmat löytyy. Eri asia sitten, onko se kovin sopivaa 36-vuotiaalle...
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Takatukka kuuluu 80-luvulle ja koska 80-luku on historiaa niin kuuluisi olla takatukkienkin, poliisin kuuluisi saada antaa sakot kyseisen hirvityksen omistajille eikä mitään säälittäviä pysäköintisakkojen suuruisia vaan 200 eurosta ylöspäin olevia.
 

Baldrick

Jäsen
Takalevy on kyllä straight from hell. Vituttaa katella niitä ja en käsitä, millä järjellä jotkut voivat pitää niitä tyylikkäinä. Juurikin joidenkin fruittarilätkäfutisjunioreiden limaiset takapiiskan ovat hirveitä. Parturiin!
 

kovalev

Jäsen
Lapsuus eletty aikana, jolloin ilman takatukkaa näyttäytyminen olisi ollut melkoista erikoisuuden tavoittelua, jopa tyhmänrohkeaa.
Nykyäänkin pistää taas pientä siimaa.
Takatompsoni oli yhtä eroittamaton osa kasaria kuin Beckham-irokeesi vuosituhannen alkua. Se villitys vasta naurettavuuksiin menikin.
 
Olen silti takatukastani todella ylpeä vaikka kaverini siitä aina valittavatkin ja vaativat sen leikkaamista. Mutta en prkl leikkaa takatukkaani... siinäpähän inisevät ja valittavat.

Oikea asenne, mutta vaihda kaverisi kuitenkin varmuuden vuoksi parempiin. Tuommoiset tyypit eivät ansaitse takatukkamiehen hienoa seuraa.

Kyllä! Takapiiska ja pensselit, molemmat löytyy. Eri asia sitten, onko se kovin sopivaa 36-vuotiaalle...

No totta munassa se on sopivaa! Ikä ja takatukka ne yhteen sopii, puhumattakaan pensseleistä.

Keksin vitsin: mitä turkulainen totesi peilin edessä tyytyväisenä pitkään takatukkaansa? "Mulletti! Mu letti!" (puhutaankohan Turussa edes noin?)

Edellinen parturikeikkani oli 16.6.2009, joten takatukka löytyy - valitettavasti muu pään liki hillittömäksi kasvanut karvoitus estää sitä pääsemästä täyteen loistoonsa. Ehkä tulisi turvautua tällaiseen ratkaisuun. Tosin ilman viiksiä tuollainen frisyyri on pelkkää huonoa parodiaa ja meikäläisen viiksenkasvulla toivoa ei ole.

Linkki johtaa kuvaan parhaudesta.
 

Snagari

Jäsen
Yksi onnellinen "limaisen hokitakapiiskan" omistaja löytyy täältä. Tuohon olkapäiden alapuolelle se nyt tulee, tarkoitus olisi kasvattaa sitä vielä vähän. Harmi kun ei ole edes vähääkään kiharia hiuksia, lisäisi tyylikyyttä.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Yläasteella (ja jos en jaksa ehtiä käydä parturissa) mulla on enemminkin sellainen Dave Mustainen kihara pehko, mikä toki on eri asia.

Aiheesta on kuitenkin tehty myös hieno biisi.
Vandals: I've Got An Ape Drape
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös