Omistatko/oletko omistanut suosikkijoukkueesi kausikorttia?

  • 2 668
  • 31

Löytyykö kausikorttia/onko joskus löytynyt?

  • Omistan tulevalle kaudelle

    Ääniä: 41 25,6%
  • Olen omistanut, mutten omista tulevalla kaudella

    Ääniä: 40 25,0%
  • En ole omistanut, enkä aijo omistaa jatkossakaan

    Ääniä: 53 33,1%
  • Harkitsen tulevalle kaudelle ostoa

    Ääniä: 26 16,3%

  • Äänestäjiä
    160

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Otsikon mukaisesti, löytyykö aikaisemmilta kausilta ja/tai tulevalta kaudelta jonkunnäköistä kausiläpyskää, tai oletko aikeissa ostaa? Jos, miltä seuralta?

Itselläni on kausikortti tulevalle kaudelle Bluesin peleihin, kuten on ollut muutamana aikaisempanakin kautena.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Harkitsen asiaa

Olen omistanut kausikortin Äijänsuolle 90-luvun alkuvuosista lähtien. Jos nyt oikein muistan niin 1992-93 oli ensimmäinen kausi kun kausikortin ostin. Kolmelta eri paikalta olen sinä aikana pelejä katsonut, tosin kaikki ovat olleet samasta katsomonosasta.

Mutta edelleen on harkinnassa se, että uusinko korttini ensi kaudeksi. Melkein joka vuosi olen uusinut korttini heti edellisen kauden päätyttyä, näin pitkään en ole koskaan ennen empinyt. Nyt on vaan kasautunut eri syitä joiden takia pitää vielä miettiä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä, viime kaudella omistin huippusalibandya 2. divisioonassa pelaavan SBS Maskun kausikortin. Kävin kotipeleissä kaksi kertaa, eikä kummallakaan kerralla edes kukaan kysynyt korttia.

Palloseuran kausaria ei ole, eikä varmaan tulekaan. Niin harvoihin peleihin pääsen paikan päälle, ettei korttia kannata hankkia.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
En ole koskaan omistanut, enkä harkitse tulevalle kaudellekaan kortin hankkimista. Joskus olosuhteiden ollessa vakaammat sen saatan kuitenkin tehdä, joten en voinut äänestää mitään tässä äänestyksessä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Seattle Thunderbirdsien pelejä en valitettavasti välimatkan ja aikaeron vuoksi pääse näkemään, vaikka heillä tuleekin olemaan uusi uljas Kent Events Center kotiareenana vuoden 2009 alusta. Joten on tyytyminen Hockey Catsien kausikorttiin, kuten kahtena edellisenäkin kautena.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaksi kertaa on ollut seisomakausari Isomäkeen, kausilla 1990-91 ja 1991-92. Kyseessä ei tosin ollut minkään sortin läpyskä, vaan sellainen kausilippuvihko, jossa oli pääsylippu jokaiseen kauden kotiotteluun runkosarjassa. Tuohon aikaan muistaakseni lukiolainen ei päässyt millään alennuksilla sisään. Kausarissa säästi seitsemän pelin verran jos kävi kaikki matsit. Divarikautta seurasin vielä lastenlipuilla.

Tuon jälkeen ei ole oikein ollut järkeä ostaa. 1992-93 ei ollut rahaakaan, mutta seuraavalla kaudella kävin varusmieskortilla ja sitten 1999 kevääseen asti opiskelijakortilla, eli halpaa lippua oli siten aina saatavilla. Asuinpaikkakin on kuitenkin ollut jo sen verran kaukana, ettei kaikkiin peleihin mitenkään olisi mahdollista päästä. Jos asuisin Porissa ja tuossa säästäisi edelleen useamman pelin, niin ehkä se tulisi hankittua.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kausari ollut 2000-2001 ja 2001-2002, mutta sen jälkeen ei. Ensi kaudeksi meni kyllä harkitaan, kun taas alkaa kiinnostamaan sen verran.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Joskus -80 luvun jälkipuoliskolta alkaen se Äijänsuolle tuli ostettua. Muistaakseni se meni niin, että hopeakevät -88 oli toinen kausi kausikorttilaisena.

-90 luvun puolenvälin jälkeen siitä kortista olen joutunut luopumaan erinaisiin syihin vedoten, eikä elämäntilanne edelleenkään sen hankkimista mahdollista.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vastasin, etten ole omistanut, enkä jatkossakaan näillä näkymin aio (mitä helvettiä tarkoittaa 'aijo'?) moista läpyskää hankkia. IFK-kausari kyllä kiinnostaisi, mutta kun ei a) ole rahaa eikä b) aikaa käydä kaikissa peleissä, jatkan hyväksi katsomallani polulla, eli irtolippulaisena. Turhan kalliitahan nuo piletit ovat, varsinkin kun rahan vastineeksi on saanut Penailua. Parempaa odotellessa.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Omistan ja olen vähän yli kymmenen vuotta omistanut IFK:n kausikortin. 90-luvun alkupuolella ensin muutaman vuoden, ja nyt vuodesta 2000 tähänpäivään putkeen.

EDIT: Eikä ne kortit mitään kalliita ole, IFK:llakin tänä kesänä kausikortin uusijalle 150e/29 peliä. ;)

EDIT2: Kun nyt kerran jalkapallostakin puhuttiin, niin HJK:n kausikortti on kanssa sellaiset kymmenen vuotta ollut taskussa.
 
Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vuosituhannen vaihteen molemmin puolin oli jonkin aikaa, mutta nykyään ei ole enää tarvetta, kun kiinnostus on hiipunut siinä määrin, ettei enää juuri koskaan vaivaudu paikanpäälle.

Ensimmäisen kausikorttini hankin 98 pleijareihin, kun oli kaikki merkit ilmassa, että mennään pitkälle ja halusin varmistaa paikkani finaaleissa. 98-99 kaudelle oli niin runkosarja kuin pleijarikausikortti. Muistaakseni seuraavalla kaudella sitten käytin runkosarjassa pleijarikausikortin ylijäämät, mutta en enää uusinut korttia. Pleijareihin taas hankin kortin ja sain jopa vanhan paikkani takaisin. Ja kaudella 00-01 oli viimesen kerran runkosarjakausikortti.

Olihan tuo kortti kätevä silloin kun vielä innostusta riitti, niin ei tarvinnut stressata lippujen hankkimisen kanssa. Mielestäni HIFK:n kortilla kuitenkin säästää liian vähän yksittäislippujen hintaan nähden, että se olisi tosissaan houkutteleva. Mutta kysynnän ja tarjonnan laki tai jotain.

EDIT: Komento takaisin, kyllä minulla oli vielä kaudella 01-02:kin kausari,joten joku meni laskuissani pieleen.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
IFK:n pleijarikorteilla itsekin pelaan. Runkosarjassa ei todellakaan tule käytyä kaikkia pelejä, vaikka ne muuten seurataan nettiradiosta tms.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei ollut vaihtoehtoa, jota äänestää. En ole omistanut kausikorttia, kun en ole päivääkään asunut Hämeenlinnassa, tai edes ihan naapurissakaan. Jos joskus asuinpaikka vaihtuisi tuonne, voisin ainakin harkita kausikorttia. Ehkä se jäisi silloinkin silti ostamatta.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Jukureiden kausikortti kulki lomakossa monta vuotta, mutta koska olen kova jätkä niin muutaman viime kauden olen kulkenut sisään ilmaiseksi.

MP:n kausari oli myös ykkösen kausina.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei ollut oikein vaihtoehtoa minullekaan. Mutta noista on tällä hetkellä helppo sanoa, että olen omistanut, mutta en omista jatkossa. Nimittäin kolmena kautena peräkkäin kävin kausikorttilaisena matseissa, nyt, vaikka asun lähellä hallia, niin tuon paskasirkuksen katsominen ei tällä hetkellä houkuttele kausikorttiostoksille. Katsotaan syksyllä uudestaan.

Syssymmällä.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
En omista kun matkaa Areenalle on 358.9 km. Jos Tsadissa asuisin niin sitten omistaisin...
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
2004-05 minulla oli ensimmäinen kausikortti Länsiauto Areenalle. Kallista lystiä, mutta en aio missata yhtään peliä jatkossakaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Heh, viimeisin kausikortti jonka olen ostanut oli futiskortti Oulussa. AC:n sijasta edessä olikin vain FC, eli tovi on aikaa. Andrei Androsov ja kumppanit kirmasivat.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Olen omistanut aiemmin mutta viimeiset 3-4 vuotta olen maksanut kylmällä käteisellä lippuluukulta. Tuleehan se kalliimmaksi mutta mitä väliä. Ja pässipubiin menee loput.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen.

PK-35:n kausikorttilainen olin 1990-luvun puolenvälin jälkeen jengin pelatessa ensin kakkosessa, sitten ykkösessä sekä luonnollisesti vielä Veikkausliigassa vuonna 1998.

Edarin muututtua FC Jokereiksi liigatasolla ei suosikkijengiä ole sittemmin ollutkaan, vaikka tuonkin jälkeen hallussani oli parina-kolmena kautena HJK:n kausikortti.

Nyt ei ole kausiläpyskää, mutta PK:n tehtyä kolmen evakkokesän jälkeen paluun Pukinmäkeen, pitää taas täältä Ala-Tikkurilan idyllistä vaivautua vanhaan tuttuun kotipyhättöön katsomaan kun Kaijasilta mättää maaleja.

Helsingin IFK:n kausikorttia ei ikinä ole tullut hankittua, eikä myöskään ManU:n.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kerhon pelejä olen käynyt katsomassa jo yli 30- kautta, mutta kausikortti on ollut vain yhdellä kaudella ja se kausi päättyi mestaruuteen...
Olisikohan aika hankkia taas?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukon edesottamuksia olen Äijänsuolla käynyt melko säännöllisesti seuraamassa jo kohta 30 vuoden ajan, mutta kausikortti on ollut vain kausilla 2001-03.

Tämä yksityisseikka tuskin on kovin merkityksellinen, mutta sanon kuitenkin että ekaa kausaria ostaessani Lukon toimistolla ajankohta oli tarkalleen 11.9.2001 klo 15.45. Silloin tehtiin historiaa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös