Porvoon Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Toisaalta, itse en ottaisi kausaria veikkausliigaan vaikka ilmaiseksi saisin.Viimeksi meni reippaasti yli sata euroa kun kävin lasten kanssa matsissa. Sillä saa jo kausarin Veikkausliigaan.
Toisaalta, itse en ottaisi kausaria veikkausliigaan vaikka ilmaiseksi saisin.Viimeksi meni reippaasti yli sata euroa kun kävin lasten kanssa matsissa. Sillä saa jo kausarin Veikkausliigaan.
Toisaalta, itse en ottaisi kausaria veikkausliigaan vaikka ilmaiseksi saisin.
Ei pakoteta ei, mutta kun siellä ollaan ja tauolla on luppoaiikaa niin mielellään sitä jotain juo tai napostelee. Hinnat Nordiksella ovat kyllä melkoisia. Tuoppi 8,5 €, limu 5 €, kolme nakkia 7 € jne. Ja kaikki tämä liigan kalleimpien lippujen päälle. Viimeksi meni reippaasti yli sata euroa kun kävin lasten kanssa matsissa. Sillä saa jo kausarin Veikkausliigaan.
No kerrankin voi pitää Rauman hintoja kohtuullisina kaikesta sen saamasta kitinästä huolimatta, jos Helsingissä maksaa 3 nakkia 7€ niin Rauman 3 nakkia 3€ kuulostaa vähintäänkin edulliselle. Raumalla ne nakit on vielä Kivikylän pitkiä ja lihaisia nakkeja, eikä mitään HK:n jauhonakkeja. 0,4 litran limukin irtoaa kolmella eurolla.
Siitä en tiedä miksi lähti mutta asiakkaita oli joka erätauoilla ihan jonoiksi asti eli kyllä siellä bisnestä on tehty.Ei se tainnut hesekään sitten tehdä tiliä, jos kerta on poistunut. Oulusta hävisi veikkauspisteet viime kaudeksi, kun ei ollut rahallisesti kannattavaa toimintaa. Tuo päätös kyllä kismittää itseäni ainakin vaikka eihän sille mitään mahda jos persnettoa tekee, bisnestähän tuo seuran johtaminen on. Ei siinä pahemmin yksittäistä fania kuunnella.
En tiedä minäkään. Olisko Hese verottanut vitosen hodarien myyntiä? Hese oli paha poikkeama laadussa hallilla. Sieltä sai syötävää ruokaa.Siitä en tiedä miksi lähti mutta asiakkaita oli joka erätauoilla ihan jonoiksi asti eli kyllä siellä bisnestä on tehty.
Oulussa olut ja lonkero 6€, tais olla 0,4l, kahvit 2e ja limsat 2,5e. Lihikset jotain 3-3,5e. Joku hodari-limsakombo muistaakseni 6e. Oulussa hinnat toistaiseksi sellaiset, että viittii jopa ostaakki jotain oheistuotteita.
Itse kyllä kaipaisin mahdollisuutta tuoda ne oluet sinne katsomoon. On varsinkin lauantain matseissa monesti sellainen ilmiö että "puoli hallia" on kaljakulmissa ryypyllä erien alkaessa.
Miksei sitten olut maksa samantien 100€ per laaki? Sillähän saisi sitten katettua koko ykkösketjun palkat.Ainahan maksukykyisiä löytyy ja jos hintaa nostetaan 50 senttiä/annos, niin sillä korotuksella maksaa nelosketjun miehen palkan.
Ei pakoteta ei, mutta kun siellä ollaan ja tauolla on luppoaiikaa niin mielellään sitä jotain juo tai napostelee. Hinnat Nordiksella ovat kyllä melkoisia. Tuoppi 8,5 €, limu 5 €, kolme nakkia 7 € jne. Ja kaikki tämä liigan kalleimpien lippujen päälle. Viimeksi meni reippaasti yli sata euroa kun kävin lasten kanssa matsissa. Sillä saa jo kausarin Veikkausliigaan.
Voisi kuvitella, että se ei edes ole kiellettyä, mutta voihan hallille nyt taskussa viedä jotain leipiä. On taas niin kovin suomalaista pohtia saako leipää viedä ja jos ei saa, niin jätetään viemättä.
Ei helvetti, minä kyllä ainakin lopetan Nordiksella käymisen sinä päivänä kun vieressä oleva jannu alkaa vetämään jotain eväsleipiä taskustaan. Joku roti nyt näihin hommiin - jos ei Texas Petet ja muut iske niin jättää ostamatta tai syö kotona ennen peliin lähtöä. Ei se ole sen vaikeampaa.
Myyjätkin ovat iästä ja pukeutumisesta päätellen jääkiekkojunnujen äitejä/lähipiiriä.
Vähän OT, mutta kun nyt näyttää siltä, että katsojamäärät ovat laskusuunnassa, niin kuinka alas lopulta vajottaisiin, jos nyt palattaisiin tähän kahvi/lihis/makkara-tasoon?
Vähän OT, mutta kun nyt näyttää siltä, että katsojamäärät ovat laskusuunnassa, niin kuinka alas lopulta vajottaisiin, jos nyt palattaisiin tähän kahvi/lihis/makkara-tasoon?Olisin ainakin itse erittäin tyytyväinen. Toki olutta pitäisi myös saada. Ja mieluusti oluesta alennusta jos hallille tulee ajoissa, kuten on Raumalla.
Ei helvetti, minä kyllä ainakin lopetan Nordiksella käymisen sinä päivänä kun vieressä oleva jannu alkaa vetämään jotain eväsleipiä taskustaan. Joku roti nyt näihin hommiin - jos ei Texas Petet ja muut iske niin jättää ostamatta tai syö kotona ennen peliin lähtöä. Ei se ole sen vaikeampaa.
Tiukassa on kyllä sinunkin faniutesi, jos kanssakatsojan eväsleivät saavat sinut lopettamaan Nordiksella käymisen. Missäs päin hallia istut? Lupaan tulla seuraavaan peliin eväsleipien kanssa viereen istumaan.Ei helvetti, minä kyllä ainakin lopetan Nordiksella käymisen sinä päivänä kun vieressä oleva jannu alkaa vetämään jotain eväsleipiä taskustaan. Joku roti nyt näihin hommiin - jos ei Texas Petet ja muut iske niin jättää ostamatta tai syö kotona ennen peliin lähtöä. Ei se ole sen vaikeampaa.
Tiukassa on kyllä sinunkin faniutesi, jos kanssakatsojan eväsleivät saavat sinut lopettamaan Nordiksella käymisen. Missäs päin hallia istut? Lupaan tulla seuraavaan peliin eväsleipien kanssa viereen istumaan.