Olympiakulta vai oman liigasuosikin mestaruus?....

• 1 898
  • 59

Olympiakulta vai oman liigasuosikin Suomen mestaruus?

• Olympiakulta

Ääniä: 47 28,8%
  • Oman liigasuosikin Suomen mestaruus

Ääniä: 113 69,3%
  • En osaa sanoa

Ääniä: 3 1,8%

• Äänestäjiä
    163

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti JHag
Ilman muuta HIFKin mestaruus. HIFKin fanius on elinkautinen, jota lusitaan kesälläkin. Maajoukkueiden turnaukset ovat ohimenevää, hyvää viihdettä.

Mutta parasta menestystä Suomelle valinnoista huolimatta...heh, heh

Juuri näin, naulan kantaan!

Itselläni Ilves on maailman tärkein, ja maajoukkuepelit tulevat kaukana kakkosena.
En ymmärrä, miten olisi niin paljon hienompaa nähdä kultamitalien puotettavan Suomen maajoukkueen pelaajien kaulaan Salt Lakessa. Ilveksen mestaruus olisi jotain käsittämätöntä, josta näillä näkymin voidaan nähdä vain märkiä päiväunia.

Minä ainakin sytyn aina kun on olympialaiset tai MM-kisat. Tepsin mestaruudet tuntuvat aina yhtä hienoilta, mutta kyllä voisin vaikka vaihtaa yhden SM-kullan olympiakultaan. Silläkin on varmasti osuutta asiaan, että TPS:n pelejä en pysty seuraamaan paikan päältä asuinpaikkani takia.

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Mikään ei sytytä samalla tavalla kuin maajoukkue (näitä ns. turhia turneerauksia lukuun ottamatta). On nääs mittakaavakin vähän eri kuin jonkun nurkkakuntaliigan mestaruus.

marakatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers, Suomi
OLYMPIAKULTA, TOTTA KAI

Hyvin yksiselitteinen perustelu, olympialainen kultamitali on suurinta, mitä urheilussa voi saavuttaa.

Allu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Selvä juttu, että Tapparan mestaruus kiinnostaa 150 kertaa enemmän, kuin olympiakulta, koska Tapparan mestaruus on myös 150 kertaa varmempi kuin Suomen olympiakulta.

tsei_tsei

Jäsen
Tapparan mestaruus ilman muuta. Minä en todellakaan halua juhlia koko Suomen kanssa olympiakultaa, vaan Tapparan fanien kanssa mestaruutta. Koko maajoukkuetouhu on niin gloryhunterismin syövyttämää, että oksettaa. Tappara ei ole voittanut mestaruutta sinä aikana, kun olen aktiivisemmin seurannut jääkiekkoa (=ollut tarpeeksi vanha), vaan lähinnä rämpinyt. Lisäksi asiaan vaikuttaa se, että en ole erityisen mieltynyt nykyiseen maajoukkueeseen, vaikka olympiakisoihin lähtevä porukka on ihan ok.

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle IFK on kaikkein tärkein. Ei epäilystäkään siitä!!!!!

Muistan kun 11.4 1998 kuuntelin Let´s play hockeyta
pala kurkussa Kannun kiertäessä Nordenskiöldinkadun jäällä
Sitä matsia ei unohda koskaan. Olen nähnyt sen muutaman
kerran myös jälkeenkin päin videolta
15 vuoden unelma oli vihdoin täyttynyt useiden katkerien
kokemusten jälkeen. Kuten esim v 88 Pauke Järvisen maali
tippumiset play-offseissa JypHt:lle, Ässille, Narrien
jatkuva menestys ym ym. Milloinkohan kokee taas saman
sitten? Vuonna 2013?

Ei 95 maailmanmestaruus tuntunut ollenkaan samalta
vaikka mahtavaa se toki olikin. Eli Olympiakulta ei todellakaan
säväyttäisi sydäntä samalla tavalla

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Kyllähän JYPin liigamestaruus olisi uskomaton juttu. Olympiakultaan on realistinen mahdollisuus, JYP mestaruuteen ei toistaiseksi ole, siinä perusteet.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
En tiedä olenko vastannut vielä tähän kyselyyn, luultavasti en. Eli kyllä oman liigasuosikin mestaruus ajaa selkeästi kaikkien muiden vaihtoehtojen ohi. Varsinkin nyt, kun IFK rämpii, niin olisi kivaa nähdä valoa tunnelin päässä. Jos IFK olisi voittanut sanotaan nyt 2 mestaruutta putkeen, niin varmaankin Olympiakulta voisi olla lähempänä sydäntä. Nyt se on ihan sama.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy