Olympiakisat 2014: Suomi

  • 2 241 462
  • 6 559
Tila
Viestiketju on suljettu.

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Barkov tutkitaan aamulla ja silloin tiedetään paremmin tilanteesta. Näin kertoi Erkka ja toivo samalla ettei olis mitään vakavaa jalassa tai hän puhu käyttäen termiä "alavartalovammasta".
 
Lepistö on mun mielestä pelannut hyvät kisat tähän mennessä. Valitettavasti ei taida pakkikaverista voida sanoa samaa.

En kyllä vieläkään osaa nähdä mistä tuo Lepistöön kohdistunut kriittisyys johtaa juurensa (vaikka kaveria nyt varsinaisesti ei taida juuri viimeaikoina olla niin vahvasti kritisoitu).
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mitä sää haet? Joka toisessa viestissä eri kommentit. Mikä sun pointti on? Provosoida ihmisiä haukkumaan Määttää/Vatasta?

Ja miten uskot Sashan jatkoon kun mitään infoa ei ole tullut.

Provosoinnit jääköön muille harteille, mutta äpärätyylilläni haluan korostaa junnujemme voimavaroja kaikilta osin. Minä en rehellisesti sanottuna näe syytä vinkua näille junnuille ketkä tulosta ovat tähän saakka tuottaneet. Nuoruuden nälkä on nuoruuden nälkää ja Barkovin tilanteen positiiviseen settiin HALUAN uskoa kun ei parempaa tietoa VIELÄ ole.

Provosoida haukkumaan Määttää/Vatasta? Molemmat saivat paskaa ensimmäisessä ottelussa ja osittain aiheesta. Lähinnä vain perspektiivi asioihin puuttui ja tämä antoi tilaa ironia-sarkasmi-jatkoille.

Miten laadukkaasti sinä vedit vuoden 2012 liiga-finaalien keskustelut? Niinpä.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Provosoinnit jääköön muille harteille, mutta äpärätyylilläni haluan korostaa junnujemme voimavaroja kaikilta osin. Minä en rehellisesti sanottuna näe syytä vinkua näille junnuille ketkä tulosta ovat tähän saakka tuottaneet. Nuoruuden nälkä on nuoruuden nälkää ja Barkovin tilanteen positiiviseen settiin HALUAN uskoa kun ei parempaa tietoa VIELÄ ole.



Provosoida haukkumaan Määttää/Vatasta? Molemmat saivat paskaa ensimmäisessä ottelussa ja osittain aiheesta. Lähinnä vain perspektiivi asioihin puuttui ja tämä antoi tilaa ironia-sarkasmi-jatkoille.



Miten laadukkaasti sinä vedit vuoden 2012 liiga-finaalien keskustelut? Niinpä.


Yhdessä viestissä kehut ja toisessa haukut näitä junnuja. Ehkä mä ajan johonkin sarkasmimiinaan tai sitten sun ulosanti on heikkoa ja helvetin kryptistä. Ensin kehut, nyt sanot että ison kaukalon miesten (khl/liiga) pitäisi pelata yv:tä. Mulle ei ole auennut mitä mieltä sä olet.


Sanohan muuta. Ihmettelenkin edelleen miksei isoon kaukaloon tottuneet pakit pelaa ykkösen ylivoimaa. Koville se selvästi ottaa ja isosti.


Mun mielestä Määttä, Vatanen, Timonen eli pienen kaukalon miehet olleet parhaita yv:llä, eihän meidän kukkoset ja väänäset sitä kai edes pelanneet. Toisin sanoen en ymmärrä, mikä se sun pointti on. Miksi asia pitää kirjoittaa kysymysmuodossa, jos sulla asiaa on?
 
Viimeksi muokattu:

tapparammies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lepistö on mun mielestä pelannut hyvät kisat tähän mennessä. Valitettavasti ei taida pakkikaverista voida sanoa samaa.

En kyllä vieläkään osaa nähdä mistä tuo Lepistöön kohdistunut kriittisyys johtaa juurensa (vaikka kaveria nyt varsinaisesti ei taida juuri viimeaikoina olla niin vahvasti kritisoitu).

Lepistö pelas jotkut kisat tosi huonosti, mutta siitä on jo aikaa. Että siitä varmaan juontaa juurensa. Ihan hyvin on nyt vetänyt, eikä Hietanenkaan nyt aivan sitä kuraa ansaitse mitä on nyt päälleen saanut.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Haluaisiko joku näiden pakkiemme perään itkijä sen sijaan avata sanaista arkkuaan? Vatasen paskuus tänään omissa? Määtän junnumaisuus? Anyone? Toki meillä on KHL-tauon lepojen myötä Hietasta sekä Lepistöä, mutta onko meidän pakit nyt oikeasti ihan perseestä? Siis nämä änäripakit lukuunottamatta kiintiö-Timonen-Saloa. Laitetaanko kanukkeja vastaan Hietanen ykkösyyveen viivaan?

Pelasiko Vatanen tänään mielestäsi hyvin omissa? Vastaan puolestasi, ei todellakaan. Aivan kuutamolla. Määttä-Salo ei toimi ollenkaan ja Hietanen on väärissä karkeloissa. Ja vastus vain kovenee tästä, nämä olivat vielä ulkojäähöntsiä. Itse rakentaisin parit näin:

Timonen-Salo
Vatanen-Väänänen
Määttä-Kukkonen
Lepistö-Hietanen

Todennäköisesti mennään kuitenkin samoilla pareilla ja tullaan olemaan aivan kusessa sunnuntaina.
 
Lepistö pelas jotkut kisat tosi huonosti, mutta siitä on jo aikaa. Että siitä varmaan juontaa juurensa. Ihan hyvin on nyt vetänyt, eikä Hietanenkaan nyt aivan sitä kuraa ansaitse mitä on nyt päälleen saanut.

Chicagossa näin miehen pelejä livenä ja telkkarista sen verran, että edelleen olen sitä mieltä, että NHL jäille kaveri kuuluisi.
Nauraa ken tahtoo, mutta Lepistö on ollut kyllä helkutin tasainen otteissaan ja pelaa hyvää all-around peliä. Hyvää luistelua ja hyviä syöttöjä. Puolustaa mun mielestä paljon paremmin ja fyysisemmin mitä kaverille annetaan krediittiä.

Lähinnä tuon pakkiparin mainitsin siksi, että Lepistöä ei kauheasti näkynyt kolmosessa kentällä, enkä perkeleelläkään keksi, että penkitys olisi ollut Samin syy.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Yhdessä viestissä kehut ja toisessa haukut näitä junnuja. Ehkä mä ajan johonkin sarkasmimiinaan tai sitten sun ulosanti on heikkoa ja helvetin kryptistä. Ensin kehut, nyt sanot että ison kaukalon miesten (khl/liiga) pitäisi pelata yv:tä. Mulle ei ole auennut mitä mieltä sä olet.

Sarkasmia.

Vataselle ja Määtälle tuhdisti lisää yv-aikaa. Ja näitä juttuja ei pidä liian vakavasti ottaa vaikka heittojen sävy olisikin provosoiva. Ei tässä pahalla mitään sanota, mutta asiaan liittyen fanipojun silmin, vain.
 
Se että Barkov ei suoraan mennyt pukukoppiin, vaan jäi vielä toviksi aitioon lienee toivottavasti merkki ettei polvi mennyt kunnolla päreiksi..
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tekikö Salminen tänään mitään ratkaisevasti paremmin kuin Aaltonen eilen?

Tämä. Kolmosketju oli ekassa pelissä ehkä Suomen paras ketju tasakentällisin ja tänään taas vastaavasti huonoin. Toki tällä palstalla Aaltonen tuntuu olevan jonkin sortin sylkykuppi, mutta kai jokainen nyt myöntää sen, että Aaltonen eilen sai pelaamaan ketjukaverinsa paremmin kuin Salminen tänään.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Pelasiko Vatanen tänään mielestäsi hyvin omissa? Vastaan puolestasi, ei todellakaan. Aivan kuutamolla.

Blokkasi vedon, paikkasi, oli terävä ensimmäisissä syötöissä, ryssi vähän... Kyllä! Sami pelasi tänään omaan päähän hyvän ottelun. Toki siellä Palokassa(siis tsatin valois) aikaero vielä vaivaa, joten ymmärrän kyllä.. Sunnuntaina sitten uusiksi.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Sarkasmia.



Vataselle ja Määtälle tuhdisti lisää yv-aikaa. Ja näitä juttuja ei pidä liian vakavasti ottaa vaikka heittojen sävy olisikin provosoiva. Ei tässä pahalla mitään sanota, mutta asiaan liittyen fanipojun silmin, vain.


Noniin, siis mä oon sun kanssa ihan samaa mieltä. Mut ei vaan auennut mitä mieltä sit oikeesti olet ;) Vatanen välillä mokaa omassa päässä mutta kuitenkin 0+4 ja kiekollista taituruutta.

Voishan tuohon vaihtaa jonkun Väänäsen jos haluaa. Mutta toinen pelaa änärissä ja toinen ei, vaikka Väänänen onkin omassa päässä parempi.

Määttä on ollut vitun hyvä!
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Ja Sashalla alavartalovamma... Kuvauksiin! Epätodellista...
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Kyllähän Vatasen avut ovat selkeästi hyökkäyspäässä, niin tuleeko se nyt jollekin yllätyksellä että vielä tulee pieniä virheitä puolustuspäässä? Kyllähän niitä puolustuspään virheitä tulee jollekin Karlssonin tasoisellekin hyökkäävälle pakille.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kylläpä täällä ollaan vihaisia, jumalauta 6-1 voitto! Ei silloin voida kovin huonosti pelata. Toki kiekkoa olisi voinut hallita enemmän, ja Haugen suli, mutta ei tää nyt kovin heikosti mennyt.

Lepistön dissaamista en ymmärrä, en todellakaan ymmärrä. Hietanenkaan ei tänään pahemmin mokaillut. Salo nosti tasoaan eilisestä. Vatanen on hyökkäävä pakki, se täytyy ymmärtää. Sataprosenttista onnistumista ei ole vielä tarvittu. Määttä oli tänään varma. Kukkonen muuten hyvä, mutta ei Lasse voi lähteä höntyilemään irtokiekkoon hyökkäyssinisellä. Änäri-Ossilla kiekko vähän poltteli.

Timonen olikin sitten se heikoin lenkki pakistossa. Kyllä jotain pitäisi kiekolliseen peliin tuoda, tänään taas aivan umpipaskoja ratkaisuja.

Maalivahdeista sen verran, että Lehtonen oli juuri niin vakuuttava, kuin odotinkin. Minusta Kärppä on ollut tällä kaudella parempi maalivahti kuin Rask (pyyhkikää niillä tilastoilla perseenne). Huomenna kuitenkin ilmeisesti maalissa Niemi tai Rask.

Hyökkäysketjut toimi ihan hyvin, sääli ettei Pillua ole siunattu paremmilla käsillä. Kädet ristiin että Sasha pystyy ylihuomenna pelaamaan, niin kyllä tästä hyvä turnamentti tulee.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Vatanen välillä mokaa omassa päässä mutta kuitenkin 0+4 ja kiekollista taituruutta.

Mikke nussinut kahden matsin aikana väärään vittuun kaksi selvääkin selvempää maalipaikkaa Vatasen syötöistä. Tehot ilman haihattelua olisivat nyt 0+6.

Määttä on ollut vitun hyvä!

Määttä on parasta junnumenoa aikoihin ja nyt tehotkin kertovat oleellisen! OleelliSIMMAN kertoo miehen -2 jälkeinen hermokontrolli tehdä 3-2 byyri. Huikea kaveri.
 

vink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Sami V:n virheitä puolustuspäässä tunnutaan kyttäävän valtavalla suurennuslasilla, reaktion ollessa "taas se mokas", samalla kun jonkun toisen suunnilleen saman verran virheitä tekevän puolustajan tapauksessa suhtautuminen on tyyliä "no, noita sattuu joskus", jos niihin virheisiin toisten kohdalla ylipäätään tajutaan puuttellisen pelinymmärryksen vaivatessa kiinnittää minkäänlaista huomiota mantran "Sami Vatanen on paska puolustuspäässä" kaikuessa takaraivossa.
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Voi perseen perse, Barkov huomenna kuvauksiin. Turnaus kestää sen 8 päivää niin eiköhän se ole aika 80-20 että Barkov ei tässä turnauksessa enään pelaa. Toivottavasti ole pessimisti, mutta jos jalkaa pitää kuvailla niin tuntuisi aika uskomattomalta että sillä viikon sisään pystyisi vielä pelaamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös