Olympiakiekko vai MM-jalkapallo?

  • 2 733
  • 47

Jalkapallon MM-finaali vai olympiakiekon finaali?

  • Jalkapallofinaali

    Ääniä: 95 54,6%
  • Jääkiekkofinaali

    Ääniä: 79 45,4%

  • Äänestäjiä
    174

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Nyt alkaa taas ärsyttämään tämä jokakeväinen jääkiekon tuputus. Varsinkin, kun kantabaarin jumbotroni näyttää Bolton-Arsenal pelin sijasta tuikitärkeän ja varmasti elämyksiä täynnä olevan "MM-tason" ottelun Puola-Suomi. Suomen median hypetys on ruvennut jurppimaan sen verran paljon, että pitää vissiin ruveta yhden miehen boikottiin koko kisoja vastaan. Olen aina pitänyt jalkapalloa sinä kuningas pelinä, jääkiekkoahan toki on mukava talvella käydä livenä katsomassa, muutahan ei tarjolla sitten olekaan. Taidan olla aika yksin mielipiteiteni kanssa, mutta kysytäänpäs teiltä arvon jatkoaikalaiset: jos otetaan kummastakin lajista se suurin tapahtuma, kumpaa lähtisitte katsomaan, jääkiekon olympia- vai jalkapallon MM-finaalia?
 

Rocco

Jäsen
Tähän kysymykseesi sinänsä.

Bolton- Arsenal vai Suomi-Puola. Käännyn jalkapallon puolelle vaan sen takia koska MM-kisat ovat niiiiin yliarvostetut kisat että...
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Näiden kahden vaihtoehdon ollessa vastakkain on valinta helppo; tottakai jalkapallon MM-kisojen finaali. Se on minulle urheilutapahtumien numero Uno.

Nurkkapatriootina ongelmia tulisi, jos vastakkain olisivat MM-futisfinaali ja SM-liigafinaali, jossa omalla suosikilla olisi mahdollisuus mestaruuteen... jaa ei tulisi, sillä sitten olisin kyllä takuuvarmasti Elyseellä. :)
 
Viimeksi muokattu:

Huuhaa

Jäsen
Kiekon arvokisa-finaali, mikäli Suomi pelaa siinä. Ja, jos olympiakiekosta on kysymys, niin, vaikkei Suomi pelaisi siinä, niin silti olympiakiekon loppuottelu.
 

Jet-Ace

Jäsen
Kiinnostukseni jalkapalloon on jääkiekkoon verrattuna sen verran laimea, että MM-finaali menee MTV3:n Hockeynightin edelle, mutta ei jääkiekon MM-, Olympia-, tai SM-Liigan finaalien edelle.

Itse asiassa minua ärsyttävät Jatkoajassa olevat jalkapalloa ja muuta urheilua koskevat keskustelut.
 

Vesku

Jäsen
Ilveksen finaali ja Suomenmestaruus menee kaiken tuon edelle.

Noista kahdesta kiekon olympiafinaali on mielenkiintoisempi vain siinä tapauksessa, että Suomi pelaisi siinä.

Muissa tapauksissa jalkapallon MM-finaali on valintani. Se on koko maailman tapahtuma, ja tunnelma paikanpäällä katsomoissakin on aivan sfääreissä, kun katsojia on parhaimmillaan lähemmäs 100 000.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielenkiintoista sinällään, mutta Jalkapalloa on minun vaikea katsoa keskittyneesti oli matsi miten hyvätasoinen tahansa.Usein yritän katsoa Mestareiden liigan ottelua, mutta huomaan selaavanikin jo muita kanavia. MM-kisoja katsele muutaman matsin verran, mutta jos on vähänkään muuta tekemistä niin minua ei mikään pidättele tv:n ääressä.
lätkä sen sijaan kolahtaa paremmin, toki kaikkia Kiekkoyön otteluita ei tule seurattua, mutta MM ja OK matsit seurataan tiiviisti. Ehkä olen epätyypillinen mailmankansalainen ja toisten mielestä juntti, mutta silti pidätän oikeuden mielipiteeseeni, vaikka 99,9% mailmanväestöstä olisikin kanssani erimieltä.

Kukin tavallaan.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
jalkapallo on niin tylsää, että ...zzz
 

pykli

Jäsen
Vili hiljaa. Eihän kääkän piirikunnallisista voi puhua samana päivänäkään Kuningas Jalkapallon mahtikisojen kanssa.

Jaöötota, miksi "olympiakiekko vai MM-jalkapallo" ?

--- pykli
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jalkapallon finaali

Jalkapallon finaali on huomattavasti hienompaa seurattavaa, asiaa tosin muuttaisi jos Suomi pelaisi finaalissa.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Olympiakiekkoa ja potkupallon MM-kisoja ei voi verrata.

The first, and most important reason to hate soccer is that it's boring. The problem is, that more than half of the world population is too stupid to understand that. Also, a lot of people would say that you can't discuss taste. So when you are trying to make a soccerfan understand how terrible soccer is (they are too stupid to know for themselves), you have to give them some other reasons.

Potkupallon MM-kisoja voisi verrata curlingin MM-kisoihin, ei todellakaan jääkiekkoon.

Potkupallon todellakin niin tylsää että tukka pois.
En ole koskaan pystynyt 20 minuuttia kauempaa katsoa, edes Suomen matseja.
 

jackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei kahta sanaa, jalkapalloa, aina ja ikuisesti. Ei siinä pärjäisi Suomi kiekon olympiafinaalissa jos samaan aikaan tulisi jalkapallon MM-finaali. Tosin puoliajalla saattaisin vilkaista kiekon etenemistä. Eikä tässä ole kyse epäisänmaallisuudesta tai muusta, pelkästään siitä kumpi laji on hienompi.

Nimim. Katson kaikki tämänkin kesän MM-pelit.
 
Jalkapallon mm-finaalia lähtisin katsomaan ehdottomasti, vaikka virheellisesti jääkiekkofinaalia äänestinkin (joo joo, tyhmä moka). Olympiakiekon finaali voisi mahdollisesti olla siinä tapauksessa valintani, jos Suomi siellä pelaisi, mutta jos ei, niin ei sitten mitään. Eipä tuo olumppialaiskiekkoilu oikein muuten liiemmin sytytä. Jääkiekko on kumminkin valitettavasti liiankin pieni laji jalkapallon rinnalla.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Jos Suomi olisi jääkiekkofinaalissa, ei mitään kysymystäkään, ongelmana olisi lähinnä miten edellisenä yönä saa nukutuksi. Tapahtumana tietysti jalkapallon finaali kiinnostaisi, mutta pelillisesti pari viimeistä on ollut pettymyksiä. Parhaat ottelut on usein pudotuspelien alkuvaiheessa.

Siinä ero jääkiekon ja jalkapallon välillä mulle - voin seurata jalkapalloa sillä ehdolla että se on korkeatasoista ja jännittävää. (Eli en seuraa kotimaista jalkapalloa.) Suomi-San Marino tv:stä jää väliin, Suomi-Puola ei.

Makuasiat on makuasioita, pelina jalkapallo on omasta mielestäni liian löysä ja tapahtumaton. Huono keskialueen nyhjääminen voi olla uskomattoman puuduttavaa.

Poikkeuksena tähän ovat Englannin maajoukkuepelit, jotka eivät IKINÄ ole huonoa jalkapalloa...
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ei oikeastaan kysymystäkään, jalkapallon MM-finaali ajaa lähes kaiken ohi. Ei oikeastaan jääkiekko niin suuresti kiinnosta, jollei kyseessä ole IFK. Siis varsinkin kun pelit ovat tasoa Suomi-Puola, eilenkin katsoin mielummin Siskoni on Noitaa ja OZia, kuin tota matsia.
 

Demari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Real Madrid
Jalkapallofinaalia mutta jos suomi pelaa olympiafinaalissa niin se sitten ja jos suomi pelaa molemmissa finaalissa niin ehdottomasti jalkapallo. mutta onneksi ei tarvitse päättää että kumpaa kattois kun eivät osu samoihin aikoihin ruutuun ikinä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Jääkiekko vie voiton yliarvostetusta potkupallosta koska tahansa.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Onhan toi lätkä loppujen lopuksi aika säälittävää verrattuna kuningasjalkapalloon. Futiksen mm-finaali on maailman suurin tapahtuma. Se pistää tosissaan nöyräksi.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Milhouse Nixon
Onhan toi lätkä loppujen lopuksi aika säälittävää verrattuna kuningasjalkapalloon. Futiksen mm-finaali on maailman suurin tapahtuma. Se pistää tosissaan nöyräksi.

Tätä olenkin aina ihmetellyt. Miksi lajin suuruus tekee siitä absoluuttisesti parhaan? Vai onko tässä mukana juuri sitä tyypillistä, no kun ne muutkin tykkää siitä, liikutan sulavasti suuressa massassa.

Anyway. Itse en jalkapallosta perusta, olenko huono ihminen?
 

Mr Referee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehdottomasti futiksen MM-finaali - kuningaslajin kuninkuusottelu. Vaikka kyllä lätkäkin on ihan jees... :)
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minäkin olen huono ihminen, joka ei jalkapallosta perusta.

Lätkän MM-kisojen konseptissa on paljon paranneltavaa, mutta siitä huolimatta jääkiekko menee oikeastaan muodossa kuin muodossa jalkapallon ohi. Futis vaan on niin kuolettavan tylsää, minkäs teet.
 

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kugnias jalkapallo

Jotkut tykkää toisesta jotkut toisesta ite tykkään futiksesta ja sillä sipuli.Joo ja te kaikki jotka ei tykkää futiksesta ootte tosi tosi huonoja ihmisiä:o
 

Erkenholt

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TUTO, AIK
Jääkiekko vai jalkapallo?

Eivät sulje toisiaan pois. Ainakin minä haluan nähdä molemmat. Sanotaan vaikka näin, että jos kotipuolesta pitäisi valita TPS-jalkapallo tai TPS-jääkiekko, niin kyllä jälkimmäinen taitaisi voittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös