No miten on, JHag ja muut, muistitteko ja miltä vaikutti? Harmi kun näyttää olevan aika helpot rinteet tuolla Salt Lakessa, jolloin ei juuri ole tapahtumia, eikä Petra pääse huokailemaan.
eagle : Kyllä minä toki tuon ymmärrän, mutta onko esim. järkeä näyttää hidastempoista ja aikaa vievää curlingia suorana joka päivä. On lajin arvostus kuitenkin aivan eri luokkaa kuin esim. syöksylaskun. Enkä minä ainakaan hirveästi jaksa iloita, vaikka suomalaiset curlingissa pärjäisivätkin. Sitäpaitsi juuri curlingista olisi varmasti helpompi tehdä lyhyt ja kattava kooste, kuin jostain muusta lajista (esim. jättämällä ne kädet taskussa seisomis -vaiheet ja muut suunnittelut pois).
(Ampuma)hiihdossahan ei taas tänä päivänä tarvitse suomalaisten sijoituksia jännitellä, sen verran heikosti menee. Varsinkin pidemmän matkan hiihto sopisi mielestäni erittäin hyvin ruutuun siten, että esim. 10-20 minuutin välein (tai väliaikapaikoilta) näytettäisiin aina vähän kilpailua, ja sen hetkinen tilanne. Päälähetyksessä voisi sitten olla jotain nopeampitempoista/arvostetunpaa lajia.
Olen kyllä samaa mieltä tuosta vertauksesta MTV3:een. Ei uskalla ajatellakaan, miten tehokkaasti MTV3 pystyisi kisat pilaamaan.
Alppihiihdosta vielä sen verran, että kyllä minua jälkilähetyskin tyydyttäisi, mikäli se olisi kuin suora lähetys, eli että siitä pätkittäisi esim. epäonnistuneita suorituksia pois, ja mikäli se tulisi pian kisan jälkeen (eikä uusi selostajakaan olisi pahitteeksi). Mutta onneksi on Eurosport ja Petra Olamo!