Kyllä ne hereillä on kun käytti Salon option.Välimaa ja Kultanen, ollaanko sielä hereillä?
Kyllä ne hereillä on kun käytti Salon option.Välimaa ja Kultanen, ollaanko sielä hereillä?
Ei kukaan valmentaja ole kuitenkaan mikään Jeesus että onnistuisi kasvattamaan puukäsi ja puujalkapakeille kädet ja jalat. Salon potkut olisivat maailman turhimmat potkut, ellei tuolla tehtäisi sitten myös rajua kierrätystä pelaajistossa.
Juu hereillä ehkä, mutta mitähän Jamaikan tuliaisia on silloin poltellu?Kyllä ne hereillä on kun käytti Salon option.
Tamä kausi on jo kustu nilkoille ja turskaa tulee tulemaan. Toivottavasti kaksikko on ottanut opikseen ja kasaa joukkueet tästälähin ajoissa ja joistakin muista palasista kuin toivotaan toivotaan osastosta.Olkoon hintalappu kova mutta ainut on oljenkorsi tälle kaudelle on enää Salon kenkiminen. Kalliiksi tulee loppukauden yleisömäärät 1500-2000 paikkeilla, paljon kalliimmaksi. Kultanen ja Välimaa kauden päätyttyä,näkemiin!! Hallituksen on pakko toimia ja reagoida, nyt ollaan tuhon tiellä.
Nimenomaan. Viime kauden runkosarja oli loppuun saakka vaikea sekin ja niinkun aikaisemminkin olen todennut niin aivan tipalla oli putoaminen Pelsua vastaan.Ja kun edelleenkin muistutan, että missään vaiheessa Salo ei viime kaudellakaan saanut peliä kuntoon. Maalivahdit oli hyviä ja se toi nelossijan. Salon pelikirja on ollut koko ajan hukassa. Onneksi nyt on miehellä suojatyöpaikka ja kaikilla mukava olla. Perkele mitä touhua KooKoon toimistolla. Tästäkö ihmiset haluvat uhrata rahansa ja vapaa-aikansa? Epäilen!
Näähän ei reagoi koska se vaatisi itsereflektiota ja ammattiylpeyttä mitä on ihan turha odottaa ja Heleniukselle on tet-harjoittelu yv:n puikoissa keskenJos 1000katsojaa per peli puuttuu ja lasketaan että maltilliset 20€ per puuttuva katsoja niin se on yhdestä pelistä 20k€. Se x3 niin 60k€ joka taitaapi olla Salon vuosipalkka. Eli kannattaako jos varteen otettava valmentaja löytyy? Kyllä. Jos puupökkelökaksikko reagoi tähän lähtemällä itse perässä on irtisanominen josta ei aiheudu seuralle kustannuksia.
Apuvalmentajille on turha antaa kenkää koska ovat lojaaleja Salolle ja lähtevät itse ja se ei maksa mitään.Koko valmennukselle kenkää, vaikka lompakossa tärähtää. Suurempi taloudellinen munaus on jatkaa enää pyhien jälkeen tätä paskaa.
Ongelmahan on se että kun ei löydy, varsinkaan ketään kuka olisi ensi kaudelle myös saatavilla. Ja samaan aikaan hankala täysin syyttää Saloa kun 5v5 yleensä ollaan hyvin peleissä mukana jopa hallitaan, jolloin kyllä siellä joku pelitapa on taustalla, hävitään erikoistilanteissa jotka on jostain syystä ulkoistettu harkoittelijoiden tehtäviksi. Itse olisin myös ollut enemmän kun valmis vaihtamaan Salon ensi kaudeksi jos sopiva korvaaja olisi löytynyt mutta ei tuolla markkinoilla ole yhtään ketään kotimaista valmentajaa ainakaan saatavilla. Mun mielestä myös kultaselle pitää antaa vastuuta tästä tunteettoman ja kärkettömän joukkueen kokoamisesta.Eli kannattaako jos varteen otettava valmentaja löytyy?
Mikähän se pelitapa on? Mitään toisteista ei ole ollut havaittavissa. Jokainen nyt osaa tolla tasolla kiekkoa jotenkin pelata, mutta aika hajanaista se pelaaminen on ollut. Uskoisin että jopa sellainen let'g go boys-henkinen lähestyminen olisikin hyvä. Nyt se on jonkinlainen pelitapa mikä ei vaikuta olevan kenellekään oikein selkeä kun ei edes koppikieli ole selkeä.Ongelmahan on se että kun ei löydy, varsinkaan ketään kuka olisi ensi kaudelle myös saatavilla. Ja samaan aikaan hankala täysin syyttää Saloa kun 5v5 yleensä ollaan hyvin peleissä mukana jopa hallitaan, jolloin kyllä siellä joku pelitapa on taustalla, hävitään erikoistilanteissa jotka on jostain syystä ulkoistettu harkoittelijoiden tehtäviksi. Itse olisin myös ollut enemmän kun valmis vaihtamaan Salon ensi kaudeksi jos sopiva korvaaja olisi löytynyt mutta ei tuolla markkinoilla ole yhtään ketään kotimaista valmentajaa ainakaan saatavilla. Mun mielestä myös kultaselle pitää antaa vastuuta tästä tunteettoman ja kärkettömän joukkueen kokoamisesta.
Onkos sillä Myrrällä sopimus johonkin ensi kaudeksi? On myös tuttu mies seuralla
Helenius voisi keskittyä tappelun opettamiseen ja siihen miten lyödään lasin kautta keskialueelleMenisköhän Salo apuvalmentajana Myrrälle. Ketään ei tarttis potkia ulos ja kaikilla olis kivaa.
Salo ja Myrrä on toimineet valmennuskaksikkona Ilveksessä. Salo kakkosena Myrrälle.Menisköhän Salo apuvalmentajana Myrrälle. Ketään ei tarttis potkia ulos ja kaikilla olis kivaa.