Funky Duck
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Tompalta taas tuttua paremminkannattamista. Pitäisiköhän sinunkin nyt vaan keskittyä nauttimaan tästä kotivoittoputkesta? Huvinsa toki kullakin.
Peli ei ole kehittynyt? Rohkenen olla aikalailla eri mieltä. HIFK pelasi varsinkin ensimmäisessä erässä todella hyvin. Voisin väittää, että paras vierasjoukkue mitä Lumonilla on tällä kaudella nähty. KooKoo oli kuitenkin koko ajan erittäin hyvin pelissä mukana ja kairasi lopulta aivan mahtavasti täydet kolme pistettä. Jos KooKoon peli ei ole kehittynyt, niin aika paska tämä meidän liiga on, koska KooKoo on nyt voittanut kuusi viimeistä kotiottelua ja nollasi Ilveksen viimeksi Tampereella. Mitäs tunneryöpyssä kirjoittelua se on, jos olen koko ajan luottanut tähän joukkueeseen ja olen pysynyt sanojeni takana. Ei tämä voitto siihen mitään vaikuta vaan ihan samalla tavalla olen luottanut joukkueeseen myös tappioiden hetkellä. Voin sanoa, että tulet pettymään myös tulevaisuudessa monen monta kertaa, jos märissä päiväunissasi kuvittelet, että KooKoo tulee sarjan puolivälissä varmistamaan paikkansa pudotuspelissä. Yhtä tiukalla pudostuspelipaikka tulee olemaan jatkossakin oli ruorissa sitten Myrrä tai ihan kuka tahansa.Peli ei ole kehittynyt!
Minusta on yhtälailla hauskaa se, että tullaan sitten viisastelemaan tunneryöppyjen perään mitä toinen on tehnyt pelin ollessa täyttä paskaa kuin sinulle se, että pitää tätä jälkiviisastelua tehdä, kun peli paranee.
Se onko trendi kestävää nähdään, se ei ole ollut se mistä Salo on ollut tunnettu. Toivotaan kestävän.
Siis mitä vittua? Eihän sinulla nyt voi vittu vaihtua mielipiteet yksittäisten otteluiden takia. Ei tästä kauaa ole, kun vaadit Salolle potkuja. Etkö nyt pysty olemaan sanojesi takana? Ryhdistäydy nyt hyvä mies. Ei tässä nyt ole kyse siitä kuka on hyvä kannattaja ja kuka ei. Voin hyvinkin olla huono kannattaja ja voin olla täysin väärässä vaikka olen koko ajan luottanut KooKoon joukkueeseen. Ethän sä nyt vittu voi viikon välein vaihtaa mielipidettä. Nyt potkut ja ensi viikolla patsas? Olen koko ajan luottanut joukkueeseen ja luotan edelleen. Voin olla väärässäkin ja jos näin tapahtuu niin myönnän sen rehdisti.Tompalta taas tuttua paremminkannattamista. Pitäisiköhän sinunkin nyt vaan keskittyä nauttimaan tästä kotivoittoputkesta? Huvinsa toki kullakin.
Näin ulkopuolisen silmin KooKoo on vetänyt pari viime kevättä Salon johdolla suorastaan materiaalinsa ylärajoilla, ja tälläkin hetkellä ovat tasaisessa keskikastissa eli playoff-taistossa mukana, ihan kuten materiaali antaa odottaa. Kyllä tuo mielestäni ihan kestävältä trendiltä vaikuttaa.
Rauhoitu nyt herranjestas :D ei yksittäiset voitot ole minun mielipidettäni mihinkään muuttanut. Pelien välinen ero on edelleen sellainen, että on vaikea uskoa tämän kauden jatkuvan kovinkaan pitkälle. Voin olla väärässäkin ja jos näin tapahtuu niin myönnän sen rehdisti.Siis mitä vittua? Eihän sinulla nyt voi vittu vaihtua mielipiteet yksittäisten otteluiden takia. Ei tästä kauaa ole, kun vaadit Salolle potkuja. Etkö nyt pysty olemaan sanojesi takana? Ryhdistäydy nyt hyvä mies. Ei tässä nyt ole kyse siitä kuka on hyvä kannattaja ja kuka ei. Voin hyvinkin olla huono kannattaja ja voin olla täysin väärässä vaikka olen koko ajan luottanut KooKoon joukkueeseen. Ethän sä nyt vittu voi viikon välein vaihtaa mielipidettä. Nyt potkut ja ensi viikolla patsas? Olen koko ajan luottanut joukkueeseen ja luotan edelleen. Voin olla väärässäkin ja jos näin tapahtuu niin myönnän sen rehdisti.
Tämä on juurikin näin. KooKoo on edelleen täysin mukana taistelussa pudotuspelipaikasta ja mikäs sen parempaa. Mielenkiintoinen loppukausi luvassa. Hätäisimmät ehdottivat jo kuukausi sitten tyhjennysmyyntien aloittamista KooKoon osalta. Ei ehkä olisi kannattanut :)Kivinen polku on edessä, mutta Salo ja joukkue on tähän valmis.
Annetaa kivan Nörtin saattaa homma hyvään lopputulemaan. Potkuja on helppo jaella. Itse olin toissa syksynä irtisanomassa erästä "datsunkiekkoilijaa" ponnekkaasti. Mutta seurajohto antoi pojan yrittää ja kehittyä. Ja hyvähän siitä perskules tuli. Vähän liiankin hyvä pikkukylän seuralle. Noin tulevaa ajatellen.Kouvolalainen pessimistisyys on myytti, saa suorittaa ja lukea muiden palstat läpi, suurin piirtein OJ on ainoa jolle ei ole potkuketjua auki. Kuuluu vähän homman luonteeseen, tunnebisness ja jos ei olisi niin miksi tätä seuraisi.
Vaihto ei nyt enää hyödytä mitään. Näillä mennään kuten KKssa on todettu sanomaan.
Taas kerran joutuu toistamaan itseään, kun KooKoon ja Salon touhut toistavat itseään.Pitää muistaa, että suurin osa kaudesta ollaan pelattu täysin päin persettä ja se kuvaa juuri täydellisesti Salon kiekkoa, että otteet aaltoilevat laidasta laitaan.
Sen takia pelissä pitäisi olla se punainen lanka ja peruspeli, mikä kestää hetkelliset poissaolot ja muut muutokset.
Hyvää yötä. Mitä jos vaikka painuisit vittuun?
Liian kauan odotettiin.
Oliko tänään taas tuttu kuvio? Vahva ensimmäinen erä ja sitä sun tätä selviytymistä sen jälkeen
Eihän tässä mitään ailahtelua ole. Takki auki aina kun vastassa on ennakkoon heikompi vastus.Ailahtelua - uskomatonta
Eihän tässä mitään ailahtelua ole. Takki auki aina kun vastassa on ennakkoon heikompi vastus.
Eikö Ollille voisi vain sanoa, että jää kotiin? Tai vaikka joku liikennekartio tuotaisiin hänen tilalle?Kausi on pelkkää ailahtelua - pelien välillä ja niiden sisällä.