Olli Palola HIFK:ssa

  • 98 069
  • 510

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Nättii on saada Palola IFK:oon.
Osaa luistellakin nykyään jo ihan kohtuullisesti. Ja onhan tommonen sniipperi hyvä olla jakamassa maalintekovastuuta Innalan ja Dykin kanssa.
Tosi hyvältä näyttää Jengi tässä vaiheessa vuotta.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Onko mikä syynä noin voimakkaaseen inhoreaktioon?
Pelaaja on hyvä ja pelaa alkavan kauden IFKssa. Mielestäni outo suhtautuminen hankintaan.

Ihan intuitiolla vedin, ei meinaa sitä etteikö maistuisi Palolan maalit ensi kaudella. Varmaan niistä Tappara-HIFK -sarjoista jäänyt mieleen yhtenä Rautakorven pääperkeleistä "aktiivisella mailallaan" ja toki maaleillaan. Ei KHL-Jokrut ansiolistaa myöskään erityisemmin korista mutta kaikkihan siellä on käynyt kääntymässä.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Otettiin markkinoilta yksi kovimmista kotimaisista right pelaajista, joukkueeseen, jolla oli jo ennen hankintaa sarjan paras hyökkäys, niin kyllä mä aika innoissani olen.

Tervetuloa Olli! 20+ häkkiä otetaan ilolla vastaan!
 

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Pirun kova pelaaja ennakkoon ainakin. Tapparan paidassa oli helkkarin ärsyttävä kun osasi koukkia juuri sopivasti ettei jäähyjä tullut ja sitten iski niin pirusti maaleja vielä. Eiköhän tästä ole Hifk:lle vielä paljon iloa!
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Kova pelaaja ja varmat 20 +maalia.
Silti vaikea innostua Palolasta, odotuksissa on kylmänviileä palkkasoturi joka pelaa vain itselleen, toivottavasti on tullut tänne voittamaan ja olen väärässä.
kova hankinta siis, mutta hypin innosta joskus myöhemmin.
Leskisen kritisoijille, kaveri veti kuitenkin piste/peli tahtia, eli pelasi juuri niin hyvin kuin saattoi odottaa.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
On muuten vakuuttavaa Palolan tehoilu pudotuspeleissäkin tähän asti uralla. Liigassa 68 ottelua 20+13=33. KHL:ssä 10 ottelussa 6+1 ja SHL:ssä 20 pelissä 7+3. Maalihanat eivät tyrehdy keväisin.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kova pelaaja ja varmat 20 +maalia.
Silti vaikea innostua Palolasta, odotuksissa on kylmänviileä palkkasoturi joka pelaa vain itselleen, toivottavasti on tullut tänne voittamaan ja olen väärässä.
kova hankinta siis, mutta hypin innosta joskus myöhemmin.
Leskisen kritisoijille, kaveri veti kuitenkin piste/peli tahtia, eli pelasi juuri niin hyvin kuin saattoi odottaa.

Palolan luulisi olevan pelaaja, joka janoaa voittamista tälläkin hetkellä. On nimittäin jääkiekon varsinainen Saara Aalto, koska on ollut mukana häviämässä finaaleita useaan otteeseen eli hopeaa lyöty käteen lähes tauotta. Oli Tapparan kanssa häviämässä kolme perättäistä finaalia vuosina 2013-2015 ja tänä keväänä oli häviämässä Röglen kanssa Ruotsin loppuotteluissa.

En nyt tiedä Palolan sisäisiä motiiveja, mutta uskoisin hänen valinneen teidät vahvasti sen vuoksi, että mahdollisuus on mennä ihan päätyyn asti. Uskon, että kaukalosta löytyy ensi kaudella motivoitunut Palola, koska ei hänenkään uransa kestä ikuisesti.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, että ei Palola varmasti valinnut pelkästään rahakkainta tarjousta, jos HIFK:n nyt edes oli sellainen. Suomi kiinnosti varmaan maana pelata ja HIFK:n joukkue on kilpailukykyinen, jolla myös on ollut iso merkitys. Vahvasti uskon siihen, että suurin osa pelaajista kuitenkin haluaa joukkueen kautta myös menestystä, eikä vain korkeaa tilipussia.

Kova hankinta Salmelaiselta, enkä usko enää moneenkaan vahvistukseen kauden aikana. Ehkä jossain vaiheessa tulee vielä se 1 puolustaja, mahdollisesti yksi hyökkääjä, jos on loukkeja liikaa ja mikäli toinen maalivahdeista floppaisi, niin sinne tietysti tulee silloin uutta voimaa.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Runkkarissa pisteiden valossa meni hyvin, mutta pleijareissa olikin sitten ihan ultimaattinen lapanen kaikilla mittareilla. En jää kaipaamaan millään tasolla.
Minä jään kaipaamaan kaikilla tasoilla. Yhdet, luultavasti koronan vuoksi, perseelleen menneet pleijarit eivät muuta asiaa. Valtavat saappaat on Palolalle täytettävänä. Toivottavasti onnistuu.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Silläkin uhalla, että olen saman joskus kirjoittanut, teen sen. Nimittäin tämä ei ole ensimmäinen kerta kun Palola pukee IFK-paidan päällensä. Eikä tarvitse edes ottaa lukuun niitä Calle Branderin kiekkokouluja yms.

Kevään 2016 surullisen viidennen finaalin jälkeen olin seurueeni kanssa nollaamassa tilannetta Korjaamolla, jossa atleettinen joskin hyvin päihtynyt nuori mies pyysi saada pukea IFK-paitani päälleensä, ja pyysi lisäksi kuvaamaan itsensä. Siinä kuvaa ottaessani aloin katsoa, että kovin on palolan näköinen kaveri, ja totesinkin sen ääneen. Jo silloin pyöri huhuja nordikselle siirtymisestä, mitä yritinkin udella. Kaveri vain hymähteli.

Seuraavana maanantaina kun menin konttorille, olivat työkaverit jaksaneet askarrella paperisen Tappara-paidan Palolan nimellä seinälleni IFK-paitojeni viereen.

Kaipa kertomani tarina sitten lopulta tätä enteili. Tervetuloa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Oikealta laukovaa laituria haettiin ja kova kotimainen sellainen saatiin. Hyvää duunia edelleen Tobiakselta.

Tervetuloa Stadiin Olli! Verkot tötterölle heti kauden alusta lähtien, niin hyvä tulee.

p.s. Muista pysyä ehjänä!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monet ei tykkää Palolasta pelaajana siksi että hänen pelaamisensa näyttää ”pörräämiseltä” tai ”hiihtelyltä”, mutta mun mielestä Palola on aina näyttänyt pelaajalta joka tekee armottoman määrän töitä niiden maalien lisäksi. 2014-2015 kaudella Palola oli aina kaikista pelottavin pelaaja meitä vastaan ja aika monen pelin ratkaisikin, varsinaisella tai jatkoajalla. Sillon oli toki olosuhteista johtuen vähän vaikea pelaajasta tykätä, mutta nyt osaa katsoa asiaa objektiivisemmin. Myöskin niissä finaalisarjoissa Kärppiä ja Ässiä vastaan oli usein Tapparan paras hyökkääjä. Palola on tehnyt tulosta kaikissa sarjoissa missä on pelannut, muistan myös nähneeni monta maalia häneltä maajoukkueessa, erityisesti mm-kisoissa 2014. Takuuvarmat 40+ pistettä tulossa.
 

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Monet ei tykkää Palolasta pelaajana siksi että hänen pelaamisensa näyttää ”pörräämiseltä” tai ”hiihtelyltä”, mutta mun mielestä Palola on aina näyttänyt pelaajalta joka tekee armottoman määrän töitä niiden maalien lisäksi. 2014-2015 kaudella Palola oli aina kaikista pelottavin pelaaja meitä vastaan ja aika monen pelin ratkaisikin, varsinaisella tai jatkoajalla. Sillon oli toki olosuhteista johtuen vähän vaikea pelaajasta tykätä, mutta nyt osaa katsoa asiaa objektiivisemmin. Myöskin niissä finaalisarjoissa Kärppiä ja Ässiä vastaan oli usein Tapparan paras hyökkääjä. Palola on tehnyt tulosta kaikissa sarjoissa missä on pelannut, muistan myös nähneeni monta maalia häneltä maajoukkueessa, erityisesti mm-kisoissa 2014. Takuuvarmat 40+ pistettä tulossa.
Tekee kyllä paljon duunia. Tai ainakin viime peleissä mitä näin. Pelaa juuri sääntöjen sallimalla tavalla ja hyvä karvaamaan ja koukkimaan. Nyt kun pelaa jengissä mistä tykkää niin hieno juttu mutta vastustajia ja heidän fanejaan ärsyttää. Niinhän se tuppaa menemään kun on hyvä
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Tekee kyllä paljon duunia. Tai ainakin viime peleissä mitä näin.

Katsoin SHL:n finaalit ja Palola pelasi kyllä "joka solullaan". Oikeastaan noiden pelien perusteella olen innoissani hankinnasta. Ei jää työmoraalistakaan kiinni. Pidän plussana sitäkin, että Leskinen vaihtui Palolaan.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Hyvä hankinta, persoonana lupsakka, laukaus liigan parhaita ellei paras, välillä kuivia kausia mutta kuten alkuun kirjoitin hyvä hankinta … luulen :)
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katsoin SHL:n finaalit ja Palola pelasi kyllä "joka solullaan". Oikeastaan noiden pelien perusteella olen innoissani hankinnasta. Ei jää työmoraalistakaan kiinni. Pidän plussana sitäkin, että Leskinen vaihtui Palolaan.
Mistä ne näkyi? Rögle kuitenkin siellä lähellä, missä kävin 1999 ihmettelemässä ex IFK Marko Rönkköä ruotsin 2divarissa... Halmstad Hammers (meni kai konkkaan) veti silloin tupaa täyteen 4000+ katsojamäärää, nousu karsintaan lähti 15+bussia vierasmatseihin....
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Mistä ne näkyi?

CMorelta näkyi nuo pelit. Vahva suositus kaikille. Paljon tuttuja pelaajia kehissä, taitavia pelaajia, joista ei ole aikaisemmin tiennyt ja hyvätasoista lätkää.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
CMorelta näkyi nuo pelit. Vahva suositus kaikille. Paljon tuttuja pelaajia kehissä, taitavia pelaajia, joista ei ole aikaisemmin tiennyt ja hyvätasoista lätkää.
Thanks. Maksukanavan takana siis..... mä oon kyllä silloin aikanaan, kun katoin CMorelta formulaa niin noita matseja.... aika kiva fiilis ja meno siellä katsomossa myös hallista riippumatta.
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Runkkarissa pisteiden valossa meni hyvin, mutta pleijareissa olikin sitten ihan ultimaattinen lapanen kaikilla mittareilla. En jää kaipaamaan millään tasolla.
Joo en kaipaa minäkään.
samaa odottelen Palolalta suurin piirtein.
Peltosen luoma ilmapiiri voi toki tehdä eron.
Ja ehkä Palola on parempi, mutta voi olla myös huonompi. Leskinen oli pelaajana sellainen, että oli surkea jos ei tee pisteitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös