Onko mikä syynä noin voimakkaaseen inhoreaktioon?Hyi helvetti.
Onko mikä syynä noin voimakkaaseen inhoreaktioon?
Pelaaja on hyvä ja pelaa alkavan kauden IFKssa. Mielestäni outo suhtautuminen hankintaan.
Runkkarissa pisteiden valossa meni hyvin, mutta pleijareissa olikin sitten ihan ultimaattinen lapanen kaikilla mittareilla. En jää kaipaamaan millään tasolla.Leskisen kritisoijille, kaveri veti kuitenkin piste/peli tahtia, eli pelasi juuri niin hyvin kuin saattoi odottaa.
"Hold my beer and watch this..."Maalihanat eivät tyrehdy keväisin.
Kova pelaaja ja varmat 20 +maalia.
Silti vaikea innostua Palolasta, odotuksissa on kylmänviileä palkkasoturi joka pelaa vain itselleen, toivottavasti on tullut tänne voittamaan ja olen väärässä.
kova hankinta siis, mutta hypin innosta joskus myöhemmin.
Leskisen kritisoijille, kaveri veti kuitenkin piste/peli tahtia, eli pelasi juuri niin hyvin kuin saattoi odottaa.
Minä jään kaipaamaan kaikilla tasoilla. Yhdet, luultavasti koronan vuoksi, perseelleen menneet pleijarit eivät muuta asiaa. Valtavat saappaat on Palolalle täytettävänä. Toivottavasti onnistuu.Runkkarissa pisteiden valossa meni hyvin, mutta pleijareissa olikin sitten ihan ultimaattinen lapanen kaikilla mittareilla. En jää kaipaamaan millään tasolla.
Tämä ja putket jääköön historiaan kun pöndeltä Stadiin kerran on tulossa.Tapparan paidassa oli helkkarin ärsyttävä kun osasi koukkia juuri sopivasti ettei jäähyjä tullut
Tekee kyllä paljon duunia. Tai ainakin viime peleissä mitä näin. Pelaa juuri sääntöjen sallimalla tavalla ja hyvä karvaamaan ja koukkimaan. Nyt kun pelaa jengissä mistä tykkää niin hieno juttu mutta vastustajia ja heidän fanejaan ärsyttää. Niinhän se tuppaa menemään kun on hyväMonet ei tykkää Palolasta pelaajana siksi että hänen pelaamisensa näyttää ”pörräämiseltä” tai ”hiihtelyltä”, mutta mun mielestä Palola on aina näyttänyt pelaajalta joka tekee armottoman määrän töitä niiden maalien lisäksi. 2014-2015 kaudella Palola oli aina kaikista pelottavin pelaaja meitä vastaan ja aika monen pelin ratkaisikin, varsinaisella tai jatkoajalla. Sillon oli toki olosuhteista johtuen vähän vaikea pelaajasta tykätä, mutta nyt osaa katsoa asiaa objektiivisemmin. Myöskin niissä finaalisarjoissa Kärppiä ja Ässiä vastaan oli usein Tapparan paras hyökkääjä. Palola on tehnyt tulosta kaikissa sarjoissa missä on pelannut, muistan myös nähneeni monta maalia häneltä maajoukkueessa, erityisesti mm-kisoissa 2014. Takuuvarmat 40+ pistettä tulossa.
Tekee kyllä paljon duunia. Tai ainakin viime peleissä mitä näin.
Mistä ne näkyi? Rögle kuitenkin siellä lähellä, missä kävin 1999 ihmettelemässä ex IFK Marko Rönkköä ruotsin 2divarissa... Halmstad Hammers (meni kai konkkaan) veti silloin tupaa täyteen 4000+ katsojamäärää, nousu karsintaan lähti 15+bussia vierasmatseihin....Katsoin SHL:n finaalit ja Palola pelasi kyllä "joka solullaan". Oikeastaan noiden pelien perusteella olen innoissani hankinnasta. Ei jää työmoraalistakaan kiinni. Pidän plussana sitäkin, että Leskinen vaihtui Palolaan.
Mistä ne näkyi?
Thanks. Maksukanavan takana siis..... mä oon kyllä silloin aikanaan, kun katoin CMorelta formulaa niin noita matseja.... aika kiva fiilis ja meno siellä katsomossa myös hallista riippumatta.CMorelta näkyi nuo pelit. Vahva suositus kaikille. Paljon tuttuja pelaajia kehissä, taitavia pelaajia, joista ei ole aikaisemmin tiennyt ja hyvätasoista lätkää.
Joo en kaipaa minäkään.Runkkarissa pisteiden valossa meni hyvin, mutta pleijareissa olikin sitten ihan ultimaattinen lapanen kaikilla mittareilla. En jää kaipaamaan millään tasolla.