Suoraa puhetta Jokiselta! Linkki: http:www.mtv3.fi/urheilu/hockeynight/uutiset.shtml?163684
Viestin lähetti mixu
No eihä OJ mikään Shanahan tai Tkachuk ole mutta kun otetaan noiden kahden lisäksi vielä Bertuzzi mukaan niin siinä ne "vanhan kaavan" mukaiset PF:t ovat.
Joskus taisi olla rajana 5o maalia ja 200 minuuttia kaudessa että oli kunnon PF mutta eihän sellaisia enää ole.
Mutta en kuitenkaan mitään 10-15 maalin miestä laskisi PF.ksi vaikka minuutteja olisi kuinka paljon.
Viestin lähetti Cannibal
Anteeksi, että menee ohi topicin, mutta nyt on lasilliset paikallaan...Monte-Cristo on jälleen palannut kirjoittamaan. :)
Vaikka tekstiä nyt tulikin vain pari riviä niin siitä se lähtee!
Viestin lähetti eh
Ylen teksti-tv:lle antamassaan kommentissa Kurpitsapäällikkö osoittaa hänelle tyypillistä nöyryyttä:
"On suuri kunnia olla Panthersin kapteeni. Olen oppinut näinä kolmena vuotena paljon ja olen valmis astumaan rooliin, jossa joukkuetoverit voivat katsoa minua ylöspäin pukuhuoneessa"
Viestin lähetti Voittaja
Loistava homma, ja uskon Ollin osoittavan olevansa C:n arvoinen. Hienointa tässä on vielä se, että kapteenin nimesi Mike Keenan, kaikkihan varmaan tietävät hänen rakastavan eurooppalaisia pelaajia....
Loistavaa asennetta Ollilta haastatteluissa, juuri noin pitää kapteenin puhuakin, ja ajatella. Harmi kun toi viimeinen linkki ei vienyt perille.
Viestin lähetti hannes_ko
Paljon mielenkiintoisempaa on se, että sekä Jaroslav Bednar että 2000-luvun Rod Brind´Amour Stephen Weiss lähtivät farmiin. On ajat muuttunett kun Keenan valitsee kuopiolaisen kapteenin ja laittaa Weissin kaltaisen "hyvän jätkän" koirankoppiin. Weissin urassa on pelottavasti Manny Malhotran uran piirteitä...
Viestin lähetti tom byron
" 2000-luvun Brind Amour" Huh, huh! Olisiko Weiss pitänyt jättää nelosketjuun roikkumaan pienelle peliajalle? Weiss ei mahdu catsien kahteen ketjuun ja vielä kun Nathan Horton pelasi hyvin/sai diilin pre-season peleissä oli Weissin lähtö farmiin oikea ratkaisu! Eiköhän +20min peliajat farmissa kehitä paremmin pelaajaa kuin alle 10min peliajat ylhäällä rikkovassa roolissa? Panthersin senttereitä: Jokinen, Cullen, Horton, Ritchie, MacDonald, Nedorost. Lisäksi kahden suunnan sopimus varmasti auttoi asiaa, farmiin laittamisessa?