Epätietoinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Ei ole. Yksi puolustaja maksimissaan tulossa ja se on Ohtamaa jos joku sinne tulee.Olisiko Ilkka Heikkinen tulossa Kärppiin? Suomeen näyttää matka vievän.
Ei ole. Yksi puolustaja maksimissaan tulossa ja se on Ohtamaa jos joku sinne tulee.Olisiko Ilkka Heikkinen tulossa Kärppiin? Suomeen näyttää matka vievän.
Eli jos Atte suuntaa muualle, niin pakisto on tässä? En ihan helposti tuollaista väitettä niele. Tuskin kärppätoimistollakaan näin aikaisessa vaiheessa ollaan luovuttu mestaruuspokaalista taistelemisesta.Ei ole. Yksi puolustaja maksimissaan tulossa ja se on Ohtamaa jos joku sinne tulee.
Ei ihan näinkään, vaan sitten sitä puuttuvaa pakkia aletaan etsimään vasta. Eli Ohtamaata nyt ensisijaisesti yritetään. Jos ei osu, niin sitten se pakkihankinta voi mennä ihan hyvin syksyyn, sillä kiirettä sillä ei ole. Heikkinen se ei tule olemaan missään olosuhteissa.Eli jos Atte suuntaa muualle, niin pakisto on tässä? En ihan helposti tuollaista väitettä niele. Tuskin kärppätoimistollakaan näin aikaisessa vaiheessa ollaan luovuttu mestaruuspokaalin taistelemisesta.
Painottaisin kyllä kovasti tuota jos siellä haluaa vielä jatkaa. Luulen että aika vahvasti Kärpät on vaihtoehtona Ohtamaalle, ellei sitten lähde kokeilemaan atlantin tuolle puolelle hyvin mm-kisa esitysten johdosta.Ohtamaa voidaan jo varmaan unohtaa. Tänään Kanadaa(!) vastaan teholukema +4. Sen verran kova lukema, että riittää jo yksistään varmistamaan paikan jossain KHL -joukkueessa, jos siellä haluaa vielä jatkaa.
Painottaisin kyllä kovasti tuota jos siellä haluaa vielä jatkaa. Luulen että aika vahvasti Kärpät on vaihtoehtona Ohtamaalle, ellei sitten lähde kokeilemaan atlantin tuolle puolelle hyvin mm-kisa esitysten johdosta.
Ei kait nyt kukaan oikeasti kuvitellutkaan kaveria Ouluun?Heikkinen voidaan unohtaa----> TPS
Ehdottomasti hieno juttu! Nyt vaan rohkeasti vastuuta, niin saadaan Sakarista samat tehot ulos kuin Kerhossa.Sakari Manninen palannee Ouluun pysyvästi.
Ei välttämättä ainakaan alussa, sillä ei ole mitään takeita, että sinne ennen kauden alkua saadaan kolme maajoukkuetason jätkää pelaamaan. Muutoin kyllä Mannisen optimipaikka olisi kolmosen keskelläJos Manninen tulee, niin Manninen tulee kyllä pelaamaan 3. ketjun sentterinä. Hankintalistalla on koko 1. ketju, jotka oltava todella kovia.
Jos Manninen tulee, niin Manninen tulee kyllä pelaamaan 3. ketjun sentterinä. Hankintalistalla on koko 1. ketju, jotka oltava todella kovia.
X
Ruohomaa
Manninen
Humaloja
Turha sitä Kuokkasta on miettiä. Jos hän haluaa katsoa ensin draftin, niin sitten on niin. Kärpät on varmasti sopimusta tarjonnut ja se varmasti on järkevä sellainen.
No mun mielestä tuo ei ole turhaa. Ei tällaisen kaverin kohdalla pitäisi toimia niin, että annetaan hänelle parhaat mahdolliset eväät ja näytönpaikat A-junnuissa sekä Liigassa ja Mestiksessäkin ja sitten ihmetellään kun joudutaan mukaan tarjouskilpailuun. Eihän omien pelaajien kasvattamisessa ole oikein järkeä jos parhaista lupauksistakin joudutaan maksamaan kovin mahdollinen markkinahinta. Itse olen ainakin odottanut Kuokkasen näkemistä jo viime kaudesta lähtien ja se toimi itselleni lohtuna sille, että Nutivaara, Aho ja mahdollisesti Puljujärvikin lähtevät pois.
Jos otetaan pois superlupaukset Laine, Aho ja Puljujärvi ei noissa ikäluokissa ole montaa Kuokkasen tasoista lupausta. Jos ja kun Kuokkasen kanssa ei ole tehty sopimusta jo aikoja sitten on jokin mennyt pieleen. Toistan nyt itseäni, mutta kuten huomaat aika pettynyt olen tästä käänteestä. Yllättynyt on sitten toinen kuvaava sana, no ei auta.
Jos Manninen tulee, niin Manninen tulee kyllä pelaamaan 3. ketjun sentterinä. Hankintalistalla on koko 1. ketju, jotka oltava todella kovia.
X
Ruohomaa
Manninen
Humaloja