En ole muutamaan hetkeen lukenut kärppäosiota, mutta täällähän on kauhea paniikki päällä muutamalla nimimerkillä.
Itse koen, että runsas vaihtuvuus tuo aivan uudenlaista intoa CHL:n ja Liigan seuraamiseen. Kriittisin paikka maalinsuulla on kunnossa, joten Backlund-kiinnitystä ei tarvitse pelätä. Puolustus on vahva jo nyt: yksi täydennys tekee siitä menestystä ajatellen riittävän kovan. Vastaus on kaikkien tiedossa, onko pelimerkkejä yhden puolustajan hankkimiseen.
Hyökkäys oli menneen kauden lopussa aika tehoton, joten vaihtuvuus ei minua haittaa. Vuosi sitten menetettiin Kemppainen-Donskoi-duo, eikä niin kovaa suoneniskua kärppäjoukkue tehollisesti koe. Sebastian Aho olisi tietysti ollut mestaruussateen luoja ensi vuonna. Hänet pitää korvata, ja se tapahtuu, kun sekä ykkös- että kakkosketju tekee maaleja. Noissa ketjuissa haluaisin nähdä Ruohomaan ja Pyörälän. Oikeastaan siis vain neljä paikkaa on auki: kaksi A-luokan varmaa maalimättäjää tyyliin Pesonen riittäisi pitkälle. Sitten haluaisin nähdä kerrankin tehokkaan ulkomaalaisduon Kärpissä. Sellaista ei ole ollut aikoihin Kärpissä. Tämä toive on mahdollista toteutua, kun Suikkanen muuttaa peliä hyökkäävämpään suuntaan (näin olen antanut itseni ymmärtää). Näihinkin riittää pelimerkkejä: jaksan odottaa.