Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

• 5 087 125
  • 21 098

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Takerruit viisastellen epäolennaisimpaan asiaan kohtuu lyhyessä viestissä. Kätevää
Häh! Mitä epäolennaista on siinä, että kyseessä on mitä ilmeisimmin päävalmentajan luottomies ja siksi suuntaa Ouluun ensi kaudeksi, jos suuntaa. Sinä näet hänet rotaatiomiehen tasoisena ja se on ihan yes.

Sachrom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puolen Suomen joukkueet
kyseessä on mitä ilmeisimmin päävalmentajan luottomies ja siksi suuntaa Ouluun ensi kaudeksi, jos suuntaa.
Ainakin siltä on KalPassa näyttänyt. Lähtökohtaisesti ollut merkattuna kokoonpanoon 7. puolustajaksi, mutta pelannut paikoitellen koviakin minuutteja. Kohtalaisen väkevät on tilastotkin. Ei ehkä se ykköshankinta pakistoon, mutta minulle kyllä kelpaa Salmela 6-7 pakin roolissa ensi kauden Kärpissä. Lyö sitten isommat roposet top4 pakistoon.

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Rubin-Clara ois kova, mutta tuskinpa Clara suostuu kakkosveskarin rooliin kun tuli Ouluun nimenomaan pelaamaan.
Rubin-Vedenpää lienee realistisin vaihtoehto. Toki jos Rubin sattus loukkaantumaan niin kusessa oltaisiin tuolla kaksikolla.

Suosikkijoukkue
Kärpät, ManU, Exeter City, TP-47
Tuohon Salmelaan sen verran, että ihan ok perus puolustava puolustaja, jos rotaatioon haluat hänet ottaa.
Juurikin näin. Pidän Salmelaa Karjalaisen hakuna jos on tullakseen Kärppiin. Ei kaikki voi olla niitä top 4 pakkeja. Yhtä tärkeitä ne on 5 ja 6 pakit. Pelaa hyvällä perustasolla ja pystyy tarvittaessa paikkamaan tarvittaessa 1 ja 2 parissa.
Sama Kasper Soini. Veikkaan että on Karjalaisen haku, jos on tullakseen, jotain Karjalainen näkee miehessä. Ei minua haittaa, että mies tuo kilpailua ja laajuutta alakerran pakistoon, olkoon vaikka kilpailee omien kasvattien kanssa.

Kärkikenttiin saadaan ison profiilin pelaajia se on nähty, mistä löydetään sitten ne 3-5 kenttien ukot.
Tällä kaudella nähtiin ettei ne nimet kärkikentissä auta, jos takana uupuu laajuutta.

Eiköhän siellä taustalla koko ajan tehdä ensi vuoden joukkuetta, siinä prosessissa on varmaan Karjalaisellakin oma sana sanottavana.

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Sama Kasper Soini. Veikkaan että on Karjalaisen haku, jos on tullakseen, jotain Karjalainen näkee miehessä. Ei minua haittaa, että mies tuo kilpailua ja laajuutta alakerran pakistoon, olkoon vaikka kilpailee omien kasvattien kanssa.
Kilpailua ne omatkin kasvatit tarvitsee.

Mutta mielestäni Soinista on ollut jotain huhua jo marraskuun pimeän aikaan, joten en usko, että on Karjalaisen haku. Toisaalta ei voi tietää, milloin ollaan Havun selän takan soviteltu päävalmentajan viittaa Karjalaiselle.

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Toisaalta ei voi tietää, milloin ollaan Havun selän takan soviteltu päävalmentajan viittaa Karjalaiselle.
Vai kehitysjohtajan? Olisi mahdollisesti siinäkin virassa ollut sanansa sanottavana.

"Kärpät palkkasi jo syksyllä uudeksi kehitysjohtajaksi KalPan tämän hetkisen päävalmentajan Petri Karjalaisen. Karjalaisen sopimus on kuitenkin tiettävästi muutettu päävalmentajasoppariksi ensi kaudesta alkaen." (Timo Kunnari, IL 10.3.)

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Vai kehitysjohtajan? Olisi mahdollisesti siinäkin virassa ollut sanansa sanottavana.

"Kärpät palkkasi jo syksyllä uudeksi kehitysjohtajaksi KalPan tämän hetkisen päävalmentajan Petri Karjalaisen. Karjalaisen sopimus on kuitenkin tiettävästi muutettu päävalmentajasoppariksi ensi kaudesta alkaen." (Timo Kunnari, IL 10.3.)
Kyllä, mutta tarkoitin nimenomaan päävalmentajuutta ja siihen liittyviä pelaajakiinnityksiä.

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Kyllä, mutta tarkoitin nimenomaan päävalmentajuutta ja siihen liittyviä pelaajakiinnityksiä.
Sitähän ei moni tiedekään koska tätä on alettu junailemaan. Olen miettinyt myös sellaista skenaariota, että hän olisi siirtynyt päävalmentajaksi joka tapauksessa ensi kauden jälkeen ja ollut kehitysjohtajana ollut Mylin kaverina rakentamassa näköistään joukkuetta. Havu ei tosin olisi sopinut tähän koelabraan alkuunkaan. Petun olisin mielelläni kelpuuttanut.

Krug#47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bruins
Ensi kauden mv-kaksikko lienee Rubin ja Westerholm
Eikö täällä moni huhuillut että Vehviläinen olisi jo hyvissä ajoin tämän kauden aikana tehnyt kahden vuoden sopimuksen Kärppiin?
Westerholmista kuulin siirtorajan umpeutumisen jälkeen että Claran tullessa Pelicans oli tarjonnut Westerholmille pelipaikkaa loppukaudeksi ja mies olisi myös sinne lähtenyt, mutta meidän utj ei saanut siirtoa tehtyä ajoissa.

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä ja Liiga
Eikö täällä moni huhuillut että Vehviläinen olisi jo hyvissä ajoin tämän kauden aikana tehnyt kahden vuoden sopimuksen Kärppiin?
Westerholmista kuulin siirtorajan umpeutumisen jälkeen että Claran tullessa Pelicans oli tarjonnut Westerholmille pelipaikkaa loppukaudeksi ja mies olisi myös sinne lähtenyt, mutta meidän utj ei saanut siirtoa tehtyä ajoissa.
Tällaiseen olen itsekin törmännyt ja Rubin-Vehviläinen-Vedenpää kuulostaisi kyllä merkittävältä upgradelta tandemiin Karhunen-Westerholm-Vedenpää

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki juniorijoukkueet
, mutta meidän utj ei saanut siirtoa tehtyä ajoissa.

En tiedä miten vahvalla pohjalla on minun kuulemani, mutta ei olisi kuulemma päästänyt. Ensiksi oli ilmoitettu jotta voi etsiä uuden paikan kamppeille, mutta sitten olisi vedetty sanat takas.

Krug#47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bruins
En tiedä miten vahvalla pohjalla on minun kuulemani, mutta ei olisi kuulemma päästänyt. Ensiksi oli ilmoitettu jotta voi etsiä uuden paikan kamppeille, mutta sitten olisi vedetty sanat takas.
Minäkin sain itseasiassa vähän sellaisen kuvan tästä että juuri tämä on ehkä todellisuudessa ollut se tilanne että siirtoa toiseen liigaseuraan ei lopulta haluttu antaa tapahtua, mutta selitys Westerholmin suuntaan olisi ollut se että tämä siirtomahdollisuus tuli niin myöhään että siihen ei keretty enään reagoida.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Minulle kelpaisi Rubin - Westerholm vallan mainiosti. Selkeä ykkönen joka pelaa niin paljon kun vaan jaksaa ja kakkonen joka ei pettäisi.

Mutta. Jos minä olisin Westerholm niin minä en keksisi yhtä ainoata syytä miksi minä Kärpissä jatkaisin. Sen verran isoa perseennäyttöä tämä kausi oli.

Mandrake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bayern München
Jos Westerholm jatkaisi Kärpissä, niin hän tekisi sen vain haudatakseen lopullisesti uransa. Kahden viime kauden aikana hänelle on aika selkeästi osoitettu, että häneen ei luoteta eikä uskota hänen vievän Kärppiä menestykseen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy