totonboset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät & Canes
Juurikin näin. Taloudelliset realiteetit täytyy ottaa myös huomioon, sillä niin paljon euroja on kiinni herroissa Berglund, Jandus, Kivistö.. Heitä kaikkia ei yksinkertaisesti korvata halvalla, ja tämä tekee Mylin työstä haastavampaa. Välillä ihmetyttää tätä palstaa lukiessa, että olettaako ihmiset pelaajien olevan jotain passiivisia nappuloita jotka vain siirrellään mielivaltaisesti suunnasta toiseen. "Hankintaan nyt kova kiekollinen puolustaja", "Tappara vei tämän pelaajan, miksi me ei..." Jokainen voi miettiä itse omia kriteereitään asuinpaikan, työpaikan, palkan, uran, etenemismahdollisuuksien, tavoitteiden, olosuhteiden, kavereiden suosituksien ja kaikkien pienten yksityiskohtien vaikutusta omiin päätöksiin. Ihan samalla tavalla ne pelaajat ovat ihmisiä, joilla on maailma täynnä vaihtoehtoja, ja mitä parempi pelaaja, niin sitä enemmän niitä vaihtoehtoja on.Pettynyt olen itekki, ettei vahvistuksia pakistoon näy. Silti jotenkin hassua lukea viestejä tuosta imukyvyn puutteesta. Muuan Tardif, Gardiner, Kovarcik, Rueschhoff, Melnick saatu tänne harmaaseen Ouluun, Teme saatu vielä jäämään muun muassa. Ei tänne silti ihan kaikkia voida saada.
Kysymys kuuluukin että otetaanko Ouluun niitä pelaajia jotka tänne saadaan helpolla, eli joilla ei ole paljon vaihtoehtoja. Vai koitetaanko saada niitä parempia pelaajia, joilla on useita vaihtoehtoja puntarissa? Jälkimmäisten kohdalla täytyy olla erittäin kärsivällinen, jota Kärppien toimistolla on nyt riittänyt paremmin kuin ennen. Ihan turhaa täällä vedetään viiltoja ranteisiin ja maalataan uhkakuvia. Tilanne olisi ihan toinen jos Myli olisi eilen sanonut, että ketään ei olla hankkimassa. Ilman hiljaisuutta ei tule isoa kalaa, ja mesoaminen nyt tulee näyttämään tämän suhteen typerältä heti kun se isompi lohi tarttuu kiinni. Se voi olla maanantaina, kahden viikon päästä, tai joulukuussa. Maailmassa tilanteet muuttuu kokoajan, pelaajat saavat kenkää, osa kuntoutuu, osa palaa sapattivapailta, osa haluaa muutosta...
Ollaan nyt kärsivällisiä ja tyytyväisiä siihen, että 1. Kärpät etsii vahvistuksia ja 2. Kärpät ei tyydy sekundaan. Vielä kun saataisiin toimisto hereille valmennuksen suhteen niin mun mielestä paljon enempää ei voi vaatia Myliltä.