Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 163 624
  • 17 614

Sipe Lervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Haukiputaan Ahmat
Jos nyt joku vielä Ruotsalaisesta haaveilee, niin juuri Lugano ilmoitti, että jatkaa siellä, vaikka tässä kevään aikana vähän tais lähöllään ollakin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja huom. lähiaikoina. Ei toki tarkoita etteikö myöhemmin voisi tulla lisää.

Ja Pokan julkistukseen en usko, että vielä ilmoitellaan vaikka sopimus olisikin taskussa. Eiköhän hänellä ole ulkomaan optio, ja haluaa katsoa sen saisiko ulkomailta sopimusta.
Pokka varmasti juurikin noin. Anttilakin varmasti vielä miettii jatkojaan rauhassa, joten lähiaikojen jatkot lienee Kemppainen - Karhunen ja uudet toivottavasti Tardif - D’Astous, koska tuo 1./2. sentteri osasto oli Mylin suulla vielä Kärpillä hakusessa Kovarcikin pariksi.
 
Viimeksi muokattu:

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Käsittääkseni Kepu on tehnyt myös vuoden jatkot, vaikka on jo vakavasti puntaroinut uran päättämistäkin. Jotenkin mulla on semmonen kutina, että ensi vuonna aiotaan pelata kannusta ja se on se syy, miksi Ade, Kepu ja lopulta myös Anttila vetävät vielä yhden kauden.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Lähiaikoina pitäisi tulla kuulemma 2 uutta ja 2 jatkoa, jos kaikki menee hyvin.
Oliko tälle minkälaista lähdettä, vai meneekö enemmän mutu-osastolle? Hyvä on kyllä pöhinä Kärppien ympärillä ja toukokuuta vasta mennään.

Hyvä!
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Oliko tälle minkälaista lähdettä, vai meneekö enemmän mutu-osastolle? Hyvä on kyllä pöhinä Kärppien ympärillä ja toukokuuta vasta mennään.

Hyvä!
On tuolle lähdettä. Välikäden kautta mutta lähteen pitäisi olla ihan läheltä. Sen kautta sain tietoon Gardinerin sopimuksenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Lujaa on meno uutisissa hyökkäyspuolelle, mahtavaa, se puoli on huomioitu ja siinähän me ei hävitä enää. Itse jännittelen uutisia lähinnä toiseen päätyyn ja taklaus/rassauspuolelle…toivottavasti ei jääneet poies suunnitelmista isossa kuvassa. Tuskin varmaan. Odotellaan uutisia puolustukseen ja hyökkäysten torjuntaan.
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lujaa on meno uutisissa hyökkäyspuolelle, mahtavaa, se puoli on huomioitu ja siinähän me ei hävitä enää. Itse jännittelen uutisia lähinnä toiseen päätyyn ja taklaus/rassauspuolelle…toivottavasti ei jääneet poies suunnitelmista isossa kuvassa. Tuskin varmaan. Odotellaan uutisia puolustukseen ja hyökkäysten torjuntaan.
Itse en kaipaa mitään Otto Karvisia alempiin hyökkäysketjuihin, vaan Korpimäki & co saa puolestani hoitaa ne tontit, vaikka eivät mitään fyysistä rouhijaosastoa varsinaisesti olekaan. Puolustus toki kaipaisi hieman lisää kovuutta, ja toki ylempien ketjujen voimahyökkääjä koodinimellä Salomäki olisi jees.
 
Viimeksi muokattu:

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Itse en kaipaa mitään Otto Karvisia alempiin hyökkäysketjuihin
Ei täällä varmaan kukaan kaipaa. Parempi olisi miettiä kuinka monta pelaajaa mahtuu siihen Otto Karvisen ja esim. Nick Baptisten tai Heikki Liedeksen väliin. Aika helvetin monta. Joku kaipaa alaketjuja täyteen junnuja joista ei tiedä riittääkö vai ei. Minä kuulun siihen porukkaan joka kaipaa alaketjut täyteen pelaajia jotka pystyvät lähtökohtaisesti taistelemaan mestaruudesta. Sitten jos joku Korpimäki, Yliniemi tai Loponen sen paikan nappaa, niin nämä pelaajat nappaavat sen pelaamalla niin hyvin ettei heitä voi enää sivuuttaa. Ei siksi että pääsevät rajattomalla vastuulla testaamaan siinä heti kauden alusta.

Toisaalta tuo olisi hieno idea että pääsisivät ja sitten kesken kauden hommataan tilalle kaverit jos ei riitä, mutta kun tässä tapauksessa ne tilalle hommatut kaverit tuppaavaat jäämään siihen Otto Karvinen kategoriaan.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ville Pokka on pelannut Kärpissä viimeksi 10 vuotta sitten kaudella 2013-14, jolloin otti kyllä aivan valtavan kehitysaskeleen pelaamisessaan. Itse ajattelin tuolloin, että lähtikö Pokka vähän liian aikaisin Pohjois-Amerikkaan, mutta tuskinpa lähti, sillä aika pitkän siivun on pelannut nyt ulkomailla. Hän on kuitenkin vasta 29 vuotias, kohta 30 vuotias, eli vielä jääkiekkoilijan parhaimmassa iässä (28-31 ikävuodet) ja pelivuosia on vielä edessä. Ulkomaat vai Kärpät? - se jää nähtäväksi.
 

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Itse en kaipaa mitään Otto Karvisia alempiin hyökkäysketjuihin, vaan Korpimäki & co saa puolestani hoitaa ne tontit, vaikka eivät mitään fyysistä rouhijaosastoa varsinaisesti olekaan. Puolustus toki kaipaisi hieman lisää kovuutta, ja toki ylempien ketjujen voimahyökkääjä koodinimellä Salomäki olisi jees.
Salomäki olisi aivan täydellinen palanen 2-3-ketjuun ja kakkos-yv:n maskimieheksi. Kaiken lisäksi alueen kasvatti.
 

Mathieu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Ville Pokka on pelannut Kärpissä viimeksi 10 vuotta sitten kaudella 2013-14, jolloin otti kyllä aivan valtavan kehitysaskeleen pelaamisessaan. Itse ajattelin tuolloin, että lähtikö Pokka vähän liian aikaisin Pohjois-Amerikkaan, mutta tuskinpa lähti, sillä aika pitkän siivun on pelannut nyt ulkomailla. Hän on kuitenkin vasta 29 vuotias, kohta 30 vuotias, eli vielä jääkiekkoilijan parhaimmassa iässä (28-31 ikävuodet) ja pelivuosia on vielä edessä. Ulkomaat vai Kärpät? - se jää nähtäväksi.
Pokka on mukava mies. En tunne häntä (oikeasti), mutta muutaman kerran pari sanaa vaihtanut hänen kanssaan. Tiedossa on, että hällä on ollut ainakin kerran - kenties kahdestikin - takataskussa jo sopimus Kärppiin, mutta ne ovat aina kariutuneet ulkomaan keikkojen vuoksi. Mikä on täysin ymmärrettävää hänen ikäiselleen ja tasoiselleen pelaajalle.

Viimeksi (aika vasta) kaveri kysyi häneltä, että "milloinkas sitten Kärppiin tuletkaan?" Ja vastaus oli "heh-heh... kohta, ehkä... heh heh heh..." Tämä ei kuitenkaan tarkoita mitään, koska hän on vastaillut näin jo vuosia.

Sanoisin, että tulee joskus ennemmin kuin on tulematta. Tuo joskus voisi olla vaikkapa ensi kaudeksi. (Tälle huhulle annan itse sen 75% todennäköisyyden, koska se kuulostaa monesta suusta aika todennäköiseltä.)
 

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
Salomäki olisi aivan täydellinen palanen 2-3-ketjuun ja kakkos-yv:n maskimieheksi. Kaiken lisäksi alueen kasvatti.
Salomäki olisi ehdottomasti kova hankinta juurikin Björkqvistin korvaajaksi. Monella on varmaan Salomäestä kuva pelkkänä voimahyökkääjänä, mutta hänestä on kuitenkin kouliintunut vuosien aikana myös ihan kova seppä pisteiden valossa. Sveitsissä 37 peliä tehoin 11+14 = 25, ei ole todellakaan huono lukema. Esimerkiksi Hartikainen teki 51 peliin tehot 8+24 = 32...

Vähän kuitenkin epäilen, että Salomäki on edelleen sen verran kova peluri, että häntä ei Ouluun kovin halvalla saada. Jos taistelu käytäisiin kuitenkin sen välillä, että kumpi valitaan Junttilan ja Salomäen välillä, niin Salomäki toisi monipuolisuutta rosteriin enemmän. Junttilan täytyisi sitten olla hinnaltaan huomattavasti halvempi vaihtoehto, että vaaka kääntyisi hänen puolelleen. Vaan eiköhän Salomäelle ole edelleen kysyntää rahakkaimmissa sarjoissa, koska pelasi noin hyvän kauden Sveitsissä.
 

JPL

Jäsen
Pokka on mukava mies. En tunne häntä (oikeasti), mutta muutaman kerran pari sanaa vaihtanut hänen kanssaan. Tiedossa on, että hällä on ollut ainakin kerran - kenties kahdestikin - takataskussa jo sopimus Kärppiin, mutta ne ovat aina kariutuneet ulkomaan keikkojen vuoksi. Mikä on täysin ymmärrettävää hänen ikäiselleen ja tasoiselleen pelaajalle.

Viimeksi (aika vasta) kaveri kysyi häneltä, että "milloinkas sitten Kärppiin tuletkaan?" Ja vastaus oli "heh-heh... kohta, ehkä... heh heh heh..." Tämä ei kuitenkaan tarkoita mitään, koska hän on vastaillut näin jo vuosia.

Sanoisin, että tulee joskus ennemmin kuin on tulematta. Tuo joskus voisi olla vaikkapa ensi kaudeksi. (Tälle huhulle annan itse sen 75% todennäköisyyden, koska se kuulostaa monesta suusta aika todennäköiseltä.)

Kertaalleen oli todella lähellä, että olisi täällä oikeasti pelannutkin - ihan viime metreillä sai sopparin muualle. Todennäköisesti jälleen ollaan saman jännän äärellä.
 

Jypman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP Jyväskylä
Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu, mutta pakko kysyä onko siellä tietoa olisiko myös Christoffer tulossa teille Gardiner vanavedessä. Itse olen ymmärtänyt, että haluaisivat pelata samassa seurassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös