Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 053 573
  • 17 250

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arizona Coyotes
Taisi tämäkin päivä olla vain tyhjä arpa.
Kun tarpeeksi monta eri nimimerkkiä käy vuorotellen kokeilemassa onneaan, niin kyllä se varmaan ennen pitkään jonkun kohdalla osuu ja saa näin ollen sankarinviitan harteilleen. Huomiselle ei ole tainnut kukaan vielä huhuilla mitään, joten jollakin olisi nyt paikka iskeä.
 

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse olen pidetellyt hengitystä siitä asti kun joku eilen "vihjasi", että tänään kuullaan uutisia. No, pää punottaa jo siihen malliin, että mahdan vetäistä parit henkäykset ja jatkaa pidättelyä. Niin varmalla pohjalla se vaikutti olevan, kuten toki kaikki huhut täällä...
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Vaikka ei ketään tuliskaa atlantin takaa nii pakko antaa jätkille propsit siitä että löytää nuita ketkä on alkanu seuraamaan ja milloinkin.

Toki sillä informaatiota saa, mutta hieman pidän arveluttavana sitä, että yksityishenkilöitä nostetaan isolla foorumilla esille ja spekuloidaan kyseisen henkilön mahdollisia suhteita eri jääkiekonpelaajiin. Joku jääkiekonpelaajan vaimon alkaminen seuraamaan jotain seuraa lienee lievintä näissä.

Jos itse vaikkapa alkaisin seuraamaan ranskalaista Rouen Dragonsia yhtäkkiä niin josko siellä spekuloitaisiin tulisiko Oulusta joku sinnepäin. Joku googlailisi minua ja koittaisi yhdistää sopiviin jääkiekonpelaajiin.

Muistakaa pitää tolkku näissä.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ehkä odotellaan kunnes @McTorso jotain vihjailee. Sen verran kova ollut osumisprosentti hänellä. Onko mitään savua ollut havaittavissa vai onko nuotiot jäätyneet?

E: nuotiot, ei nuotit..
 
Viimeksi muokattu:

Pederheier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse olen pidetellyt hengitystä siitä asti kun joku eilen "vihjasi", että tänään kuullaan uutisia. No, pää punottaa jo siihen malliin, että mahdan vetäistä parit henkäykset ja jatkaa pidättelyä. Niin varmalla pohjalla se vaikutti olevan, kuten toki kaikki huhut täällä...
No ei kyllä ollut tippaakaan varmalla pohjalla, sen kyllä toinkin ilmi.
 

Icecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canada
Kyllä pelaajamarkkinat taitaa todellakin olla kuivat. Siitä kertoo myös Ifk:n hankkima pakki Bourque ja Kärppien Jarkko Harjula. Eletään kuitenkin vielä toivossa, että isohko saalis jostain saadaan.
 

otep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Luleå HF, BDN
Kun tarpeeksi monta eri nimimerkkiä käy vuorotellen kokeilemassa onneaan, niin kyllä se varmaan ennen pitkään jonkun kohdalla osuu ja saa näin ollen sankarinviitan harteilleen. Huomiselle ei ole tainnut kukaan vielä huhuilla mitään, joten jollakin olisi nyt paikka iskeä.
Huhuilenkin siis, että huomenna jysähtää. Ja varmuuden vuoksi lukitsen myös ylihuomisen mahdolliseksi jysähdys päiväksi. Nyt on kova pelaaja haavissa 160-210cm ja 60-120kg.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Itse kuulin luotettavalta lähteeltä eräästä anonyymistä WhatsApp-ryhmästä että tämän kalenterivuoden aikana saadaan vielä niitä uutisia pelaajahankinnoista. Huhuhan tämä vielä on, eli älkää uiko liiveihin jos osoittautuukin ankaksi. Useammasta pelaajasta pitäisi olla kuitenkin kyse.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Milloin Kärpissä on viimeksi ulkomaalashankinta ollut todellinen Vahvistus?

Galimov ja Krejcik nyt tulee mieleen ekaksi. Itse toki lasken Bourkenkin onnistuneeksi,mutta ei ehkä hänkään täytä todellisen Vahvistuksen tunnusmerkistöä.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ehkä Kärpät ovat tämän kauden osalta luovuttaneet ulkomaan hankintojen suhteen. Kun ei seiso, niin ei seiso. Milloin Kärpissä on viimeksi ulkomaalashankinta ollut todellinen Vahvistus?
Lasken viimeisimmäksi Cody Kunykin tähän, ottaen huomioon minkälaisessa sekasorrossa joutui operoimaan. Sitä edellinen taitaa olla Jakub Krejcik kaudella 19-20. Joo ei niitä turhan tiuhaan ole ollut.
 

Skvortsov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara ja Veli-Matti "the chief" Savinainen
Ehkä Kärpät ovat tämän kauden osalta luovuttaneet ulkomaan hankintojen suhteen. Kun ei seiso, niin ei seiso. Milloin Kärpissä on viimeksi ulkomaalashankinta ollut todellinen Vahvistus?
Kaudella 89-90 oli muuan Aleksandr Skvortsov. 22 peliä, 20 maalia ja 40 syöttöä. Ai että oli makia kattua livenä niitä pehmeitä käsiä.
 

Derksen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lippo
Milloin Kärpissä on viimeksi ulkomaalashankinta ollut todellinen Vahvistus?
Jatketaan vielä sen verran ohi ketjun aiheen, että kun näitä ihan viimeisimpiä kausia mietitään, niin olihan Petter Emanuelsson hyvä hankinta kaudella 2021-22. Tehot 19+15 ja lisäksi hyvää yleispelaamista. Etenkin tuo maalimäärä oli hieno. Harmillisesti viime kausi meni huonosti osittain loukkaantumisen vuoksi, eikä jatkoa enää nähty. Hän ei myöskään ehkä täysin sopeutunut Marjamäen systeemiin. Nythän Petter on vetänyt taas aika mallikkaasti KooKoossa: 36 pelissä 11+11=22 ja +10. Itse olisin toivonut tästä pohjoisen miehestä pitkäaikaista Kärppää.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Kaudella 89-90 oli muuan Aleksandr Skvortsov. 22 peliä, 20 maalia ja 40 syöttöä. Ai että oli makia kattua livenä niitä pehmeitä käsiä.

Joo. Oli muuten aika kova ketju 1 - divariin, kun Greg Parks pelasi keskellä, Skvortsov taituroi toisella laidalla ja Suikkanen toisella laidalla. Kun puolustuksessa oli Sergei Karpovin tasoinen pelote ja Kai Ortion tasoinen jämäkkä peruspakki ..

Tuon ketjun lisäksi oli vielä Jussi Polven ketju jossa Lappari ja Riihijussi veteli omaa show:tansa, Eikä nousua tuollaisella joukkueella tullut.

Nuo Kärppien divarisepät olisivat liigassakin olleet supervahvistuksia :)
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Galimov ja Sklenicka? Pasku maku tosin siitä, että Terminaattori palasi hyökkäyssotamaahan.
Löin kriteerit korkealle, koska puhuttiin ”todellisista vahvistuksista”. Galimov runkosarjassa täytti ehkä kriteerit, mutta hyytyi kevään loskaan sohjoiseen. Putinin koiria taas en edes laske vahvistuksiksi.

Vituttaa, kun ei ole huhuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös