Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 077 032
  • 17 337

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Menkää nukkumaan ja kun huomenna heräätte ei ole tapahtunut yhtään mitään uutta ainakaan Kärppien osalta.
Ja hyvä niin. Edelleenkään kauppa ei ole auki kuin Hämeenlinnassa ja Lappeenrannassa. Voi olla vain ja ainoastaan tyytyväinen, että tämän hetkisen ale-laarin pohjalta tänne ei raahattu ketään vain hankkimisen ilosta. Tyhjästä, on turha nyhjästä. Olisin henkilökohtaisesti repinyt pelihousuni, jos Myllykoski olisi tänne roudannut esimerkiksi IFK:n hankkiman Antti Pihlströmin. Niku, Morand, sekä Lancaster olisi kelvannut, mutta siinäpä se. Ja näistä 2/3 ei edes tyhjennysmyynteihin liittynyt.

Kaksi viikkoa on aikaa. Antaa Myllykosken näyttää, ollaanko tässä kuinka tosissaan.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
@Reksa&Torkkeli Mitä minä nyt siis missasin? Minkäännäköistä jytinää ei ainakaan täällä ole tuntunut. Vai oliko kyseessä tuo Niinimaan tuomio? Minusta on aika surullista tulla huuteleen jotain tämmöisiä ilman mitään oikeaa tietoa asioista, mutta jokainen valitsee itse mistä haluaa tulla muistetuksi.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
@Reksa&Torkkeli Mitä minä nyt siis missasin? Minkäännäköistä jytinää ei ainakaan täällä ole tuntunut. Vai oliko kyseessä tuo Niinimaan tuomio? Minusta on aika surullista tulla huuteleen jotain tämmöisiä ilman mitään oikeaa tietoa asioista, mutta jokainen valitsee itse mistä haluaa tulla muistetuksi.

Vähintään olisi voinut kieltämättä korjata, jos oli pelkkä ajattelematon läppä :)

Itse asiaan, minusta tarvitaan nyt kovia vahvistuksia ja kun JYP eikä Sport myy pelaajiaan, ei ole oikeen muuta keinoa kun hakea ulkomailta.
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
@Reksa&Torkkeli Mitä minä nyt siis missasin? Minkäännäköistä jytinää ei ainakaan täällä ole tuntunut. Vai oliko kyseessä tuo Niinimaan tuomio? Minusta on aika surullista tulla huuteleen jotain tämmöisiä ilman mitään oikeaa tietoa asioista, mutta jokainen valitsee itse mistä haluaa tulla muistetuksi.
Kauheasti taivaalla hornetit jytisi. Ja yöllä vielä aurakalustokin. Onhan tässä ollu melkoista Jutinaa!
 
Suosikkijoukkue
Los Wengeles - Newcastle United - Ukraina
@Reksa&Torkkeli Mitä minä nyt siis missasin? Minkäännäköistä jytinää ei ainakaan täällä ole tuntunut. Vai oliko kyseessä tuo Niinimaan tuomio? Minusta on aika surullista tulla huuteleen jotain tämmöisiä ilman mitään oikeaa tietoa asioista, mutta jokainen valitsee itse mistä haluaa tulla muistetuksi.
Ei tullut ketään. Piti tulla kokenut pelimies, ei mikään kärkiketjujen äijä eli siksi laitoin huh huh. Ehkä parempi ettei tullut.

Ei ollut hatusta vedetty huhuilu.
19.07.2021 klo 17.20 kerroin että venäläinen mokke on tulossa Kärppiin ja Galimov sieltä sitten tulikin melko pian. Näissä molemmissa huhun lähde oli sama.
 

Pederheier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eli näillä mennään loppukausi, surullista. Koska minä en näe mitään järkeä raahata ulkomailta yhtäkään arpaa tänne enää, pitäisi olla takuuvarma pelaaja joka on jo Liigassa tasonsa näyttänyt, eikä mitään toivotaan toivotaan. Ja niitä ei taida vapaana olla?
Aaltonen siis korkeintaan, ja ei ei ei, ei enää kiitos.
 

Rockarolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eli näillä mennään loppukausi, surullista. Koska minä en näe mitään järkeä raahata ulkomailta yhtäkään arpaa tänne enää, pitäisi olla takuuvarma pelaaja joka on jo Liigassa tasonsa näyttänyt, eikä mitään toivotaan toivotaan. Ja niitä ei taida vapaana olla?
Aaltonen siis korkeintaan, ja ei ei ei, ei enää kiitos.
Itsekin näen asian juurikin näin. Näillä mennään tämä kausi, katsotaan mihin asti päästään. Vahva epäilys kuitenkin suurimmalla osalla meistä on että ei päästä päätyyn asti niin toivon, että nyt sitten viimeistään koko helvetin seura istuu alas ja laatii jonkun järkevän toimintasuunnitelman tuleville vuosille, että miten me noustaan keskikastin seurasta takas sinne huipulle, johon Kärppien pitäisi kuulua joka ikinen kausi.
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Vetovoimaa ei oikein taida kärppiin olla. kiitos urheilullisen ankeutuksen ja alisuorittamisen ajanjakson. tuli mieleen, että toivottavasti ensikaudelle on saatu kiinnitettyä jotain merkittäviä sopimuksia. Pelkästään Oulun omat pojat ei riitä vaikka niitä helpommin tänne saakin
 

Kalaverkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eli näillä mennään loppukausi, surullista. Koska minä en näe mitään järkeä raahata ulkomailta yhtäkään arpaa tänne enää, pitäisi olla takuuvarma pelaaja joka on jo Liigassa tasonsa näyttänyt, eikä mitään toivotaan toivotaan. Ja niitä ei taida vapaana olla?
Aaltonen siis korkeintaan, ja ei ei ei, ei enää kiitos.
Väittäisin, että ulkomailta löytyy kyllä ihan hyviä pelimiehiä, vaikkei olisi liigakaukaloissa koskaan käynytkään. Eli en tuolla perusteella jättäisi tuomatta jotain kovaa pelimiestä tähän rosteriin - kuitenkin sillä oletuksella, että scouttaus on tehty hyvin (tämäkään toki ei 100 % poista epäonnistumisen riskiä). Sellaisen löytäminen on tässä vaiheessa todellakin äärimmäisen haastavaa.
 

KovajuttuHei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eli näillä mennään loppukausi, surullista. Koska minä en näe mitään järkeä raahata ulkomailta yhtäkään arpaa tänne enää, pitäisi olla takuuvarma pelaaja joka on jo Liigassa tasonsa näyttänyt, eikä mitään toivotaan toivotaan. Ja niitä ei taida vapaana olla?
Aaltonen siis korkeintaan, ja ei ei ei, ei enää kiitos.
Miksi ei olisi järkeä raahata ulkomailta ketään? Kun kuitenkin viime vuosina on varsinkin nämä ECHL:stä tulleet pelaajat ovat hyvin osuneet kohdalleen. Pahimmillaan menetetään vain suhteellisen pieni määrä rahaa ja parhaimmillaan saadaan pelaaja, joka voi olla se käänteentekevä pelaaja silloin kun pelataan niitä ratkaisevia pelejä.
Esimerkiksi Mitchell Fossier, Gabriel Chicoine tai Blake Bennett (Linkit EP:n sivuille) voisivat olla niitä, jotka toisivat sitä kaivattua tulitukea 1. ketjulle ja ylivoimalle. Omasta mielestä tässä vaiheessa ei kannata enää alkaa välttelemään riskejä.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
tuli mieleen, että toivottavasti ensikaudelle on saatu kiinnitettyä jotain merkittäviä sopimuksia. Pelkästään Oulun omat pojat ei riitä vaikka niitä helpommin tänne saakin
Olisihan se M.Kovarcik ihan pirun kova kiinnitys. Toivottavasti toteutuu. Ja saa se velipoikakin tulla samalla.
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei tullut ketään. Piti tulla kokenut pelimies, ei mikään kärkiketjujen äijä eli siksi laitoin huh huh. Ehkä parempi ettei tullut.

Ei ollut hatusta vedetty huhuilu.
19.07.2021 klo 17.20 kerroin että venäläinen mokke on tulossa Kärppiin ja Galimov sieltä sitten tulikin melko pian. Näissä molemmissa huhun lähde oli sama.
Onko riski sanoa pelaajan nimeä tähän? Tiedettäisiin vähä suuntaa mihin Kärpät on ollut tyytyväinen.
 

JulQ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mites Sveitsin liigassa on siirtoraja? Eikös siellä ole ulkomaan kiintiö ja voisi kuvitella, että pelaaja joka ei ole tonttiaan lunastanut niin haluttaisiin ennen siirtorajaa pois mahdollisten ulkomaalais vahvistuksien myötä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös