Vai haaveilevat? Taitaa Lancasterkin mennä Saksaan.Lancasteria huhuilevat Turkuun mutta saapa nähdä.
Vai haaveilevat? Taitaa Lancasterkin mennä Saksaan.Lancasteria huhuilevat Turkuun mutta saapa nähdä.
Huhuissa on hiljaista. Se ei ole aina huono asia, eikä tarkoita sitä, ettei mitään tehdä. Eiköhän vahvistusta joukkueeseen vielä tule. Nimistä en tiedä mitään.Ouluun ei tule ketään, edes McTorso ei huhuile eli hiljaista on kaikilla rintamilla.
Huhuissa on hiljaista. Se ei ole aina huono asia, eikä tarkoita sitä, ettei mitään tehdä. Eiköhän vahvistusta joukkueeseen vielä tule. Nimistä en tiedä mitään.
Ei hyvää päivää.. No sitten se on auttamatta myöhästä alkaakaan.Myllykosken haastattelun perusteella ulkomailta ei ainakaan vielä ole etsitty mahdollisia vahvistuksia.
Joku hätähaku ihan max, jos kerran noin lasten kengissä on tuo touhuEi hyvää päivää.. No sitten se on auttamatta myöhästä alkaakaan.
Hätähakuja ois Ykkössentterin ja sen kuuluisan 1. YV:n kiekollisen pakin osalta. Tajuaisivat tarjota sitä 45 minuuttia pelissä pelaavaa koivistoa vaihdossa, niin johan avautuisi treidit joukkueeseen jos toiseenkin moisesta supertähdestä.Joku hätähaku ihan max, jos kerran noin lasten kengissä on tuo touhu
Mitäköhän helvettiä siellä toimistolla on sitten tehty? Lyöty oikeasti ne hanskat tiskiin tämän kauden osalta?Myllykosken haastattelun perusteella ulkomailta ei ainakaan vielä ole etsitty mahdollisia vahvistuksia.
Taitaa olla vitun samat tälle urheilupuolelle. Eiköhän siellä Qstockin esiintyjät ja välispiikkaajia (Ari Vallin) värvätä ja sitten Ihkun kevätkarkeloita.Mitäköhän helvettiä siellä toimistolla on sitten tehty? Lyöty oikeasti ne hanskat tiskiin tämän kauden osalta?
Eikös tuo tarkoita urheilujohtajien kielellä, että tällä viikolla tiedotetaan. Ainakin Ahon aikaan tarkoitti.Mitäköhän helvettiä siellä toimistolla on sitten tehty? Lyöty oikeasti ne hanskat tiskiin tämän kauden osalta?
Välierät? Tarkotit varmaan puolivälieriä.Onhan tuo joukkue kasattu Ahon ja Kukkosen toimesta niin päin helvettiä, että kannattaako tuohon rahaa enää laittaa.
Välierät olisi jo voitto tuolle materiaalille.
Olla Euroopan paras kasvattajaseura ja kuitata sitä kautta lisää rahaa omistajien taskuihin.Olisi mukava julkitulo, että mikä on Kärppien urheilullinen strategia jatkossa?
Mietin tänään ihan samaa.Olisi mukava julkitulo, että mikä on Kärppien urheilullinen strategia jatkossa?
Viimeisimmän tiedon mukaan Euroopan paras kasvattajajoukkue on tarkoitus olla. Tosin en nyt tiedä siitäkään, jos penkin päässä istuu tupennuolennassa jonnekypärät. Mihin menet, Oulun Kärpät?Olisi mukava julkitulo, että mikä on Kärppien urheilullinen strategia jatkossa?
Ei moro mikä älynväläys toteutuessaan. Ellei sitten tulisi joelolkkoseksi tuohon.Onko siinä nyt siis jotain perää että se tää Moro tulee nyt sitten Kärppiin? Että kuulemma sen takia juuri ennen tätä peliä purettiin jne.. Tän siis vaan kaveri kertoi mulle että oli jostain lukenut, että ei sen vanhemmalla pohjalla ole.. Kai se tohon pakistoon kuitenkin vahvistus olisi mutta parempaa olisin minä haaveillut.
Greg Moro siirtyy ulkomaille tuon SaiPan tiedotteen mukaan.Onko siinä nyt siis jotain perää että se tää Moro tulee nyt sitten Kärppiin? Että kuulemma sen takia juuri ennen tätä peliä purettiin jne.. Tän siis vaan kaveri kertoi mulle että oli jostain lukenut, että ei sen vahvemmalla pohjalla ole.. Kai se tohon pakistoon kuitenkin vahvistus olisi mutta parempaa olisin minä haaveillut.
Eikös siitä jo uutisoitu, että ura jatkuu ulkomailla?Onko siinä nyt siis jotain perää että se tää Moro tulee nyt sitten Kärppiin? Että kuulemma sen takia juuri ennen tätä peliä purettiin jne.. Tän siis vaan kaveri kertoi mulle että oli jostain lukenut, että ei sen vahvemmalla pohjalla ole.. Kai se tohon pakistoon kuitenkin vahvistus olisi mutta parempaa olisin minä haaveillut.
Aidosti alkaa huolettaa, että mikähän kaverin terveys on. Miksi näistä ei voida kertoa mitään???Ellei sitten tulisi joelolkkoseksi tuohon.
Kärpillä on myös peruspakin kokoinen aukko puolustuksessa, kun Olkkonen on sivussa. Moro tosiaan kuitenkin ulkomaille.Ellei sitten tulisi joelolkkoseksi tuohon.