Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 075 577
  • 17 337

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Ettei vaa liittyis jotenki tuohon keskiviikon raksila appro tapahtumaan..? Mut tietenki ovi sais käydä sisäänpäin myös!
Jotenki hankala nähdä miksi liittyis tuohon tapahtumaan. Itse en jaksa kyllä lähteä purkamaan noita mahdollisia ”vihjeitä” mitä kuvassa on. Mitään ei kyllä myöskään uskalla odottaa, tuo yllämainittu Anttilan jatkosopimus kummittelee vieläkin, tai siis sen vihjailu. Toki myönnettävä että Kärppien some-tekeminen mennyt viime aikoina isosti eteenpäin.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
No voehan vitthu. Ehtihän sitä jo innostua.
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Onhan tuo jo oikeasti (surku)hupaisaa kun kaikki oottaa vesikielellä uutta sentteriä ja someukko tai akka nykäsee taas varsinaisen ässän hihasta. Veikkaan että seuraavaksi sieltä tulee varmaan joku kissavideo.
 

Vyuola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Roki
Onhan tuo jo oikeasti (surku)hupaisaa kun kaikki oottaa vesikielellä uutta sentteriä ja someukko tai akka nykäsee taas varsinaisen ässän hihasta. Veikkaan että seuraavaksi sieltä tulee varmaan joku kissavideo.
Kyllä. Ymmärtäisin jos jollain divariporukan someukolla/akalla lipsuu omia vilmejä ja kuvia seuran someen, kun se on vähän semmosta hassuttelua, ei pitäis tapahtua sielläkään, mutta ei jumalauta suurseuran somessa.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Jos kyseessä oli vahinko, niin näiltä varmaan vältyttäisiin sillä, että sometyypeille annetaan puhelin firman puolesta jossa se työskentelytili IG:ssä jne on. Kuitenkin tilanne mennyt niin, että somehepulle on sanottu, että: "onhan sulla jo oma puhelin, niin tee sillä". En tiedä miten muuten tämmöinen virhe voi tapahtua. Itsekkin luulin, että sentteriä sieltä pukkaa.
 

Redimor

Jäsen
Jos kyseessä oli vahinko, niin näiltä varmaan vältyttäisiin sillä, että sometyypeille annetaan puhelin firman puolesta jossa se työskentelytili IG:ssä jne on. Kuitenkin tilanne mennyt niin, että somehepulle on sanottu, että: "onhan sulla jo oma puhelin, niin tee sillä". En tiedä miten muuten tämmöinen virhe voi tapahtua. Itsekkin luulin, että sentteriä sieltä pukkaa.

Ammattitaidottomuutta tällainen sählääminen. En mitenkään ymmärrä, että jos pyöritellään tuollaista liikevaihtoa ja muissa osa-alueissa markkinointi toimii ammattilaisten tekemänä (viinan myyntibisnes) niin miten voi olla, että se YDINtoiminta on tällaista saatanan harrastelua. Perusteeksi ei käy rahan vähyys tässä vaiheessa.
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jos kyseessä oli vahinko, niin näiltä varmaan vältyttäisiin sillä, että sometyypeille annetaan puhelin firman puolesta jossa se työskentelytili IG:ssä jne on. Kuitenkin tilanne mennyt niin, että somehepulle on sanottu, että: "onhan sulla jo oma puhelin, niin tee sillä". En tiedä miten muuten tämmöinen virhe voi tapahtua. Itsekkin luulin, että sentteriä sieltä pukkaa.
Olisiko tuo ratkaisu kuitenkaa nykyaikaista. Itsellä on 4 tiliä samaan aikaa, yksi oma ja muut harrastuspiirien. Kerran on meinannut tulla sekaannus mut senkin huomasi heti, ja minä nyt olen tässä täysi amatööriharrastaja.
 

Vyuola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Roki
Olisiko tuo ratkaisu kuitenkaa nykyaikaista. Itsellä on 4 tiliä samaan aikaa, yksi oma ja muut harrastuspiirien. Kerran on meinannut tulla sekaannus mut senkin huomasi heti, ja minä nyt olen tässä täysi amatööriharrastaja.
Sen verran tosiaan pitäis pystyä tiedostamaan tommosen seuran sometyyppinä, että tommosia virheitä ei pidä tulla, ja se, että varmistetaan mikä tili siellä nyt on auki, mihin ollaan lisäämässä jotain hauskoja kuvia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös