Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 256 680
  • 17 795

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Internetistä katoit? Toivotaan, että olet oikeassa, mutta tuo ei vielä saa minulta edes huhun arvonimeä. Ei siis millään pahalla, mutta itse en usko Adamin Suomeen saapuvan. Halvemmalla pääsee, jos syleksii kattoon loppukauden. Joutuisi todennäköisesti maksamaan Ruplatuloista Suomen normaalin tuloveroprosentin mukaan (vähennettynä Venäjälle maksetut verot).

Internetistä, palstalta yms yms. Tämä on lopulta ihan yksinkertaisesti laskettu tähän tilanteeseen 1+1+1+1 yms on 4.
Jos mä osaan yhtään lukea tätä internettiä niin jotain tulee, Mashur on mun laskennassa ekana se joka tulee.

Vähän voin raottaa ajatusta mutta se voi jäädä tähän jos Mashur tulee.
Kärpät. Fanit. Keskustelu. Media. Tulevaisuus. Uskottavuus yms mediaseksikkyys.
Tämä on pohja mistä lähin vahvistuksia hakemaan ja kysyin iteltäni seuraavan kysymyksen joka on ratkaisevin;

Onko Kärpät jo luovuttanut tämän kauden?

EI.

Sitten vaan katteleen netistä kaikenlaista ja sitä päätyy yllättävästi tuohon pluslaskuun. Ainakin minä.
(vedot mulla kusee aina mutta nyt ei oo omat rahat kysessä)
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
#eitänneketääntuu.fi
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Eiköhän jatkosopimus tehdä yleensä nykyiseen seuraan...

Meinasin että jos loppukauden ja ehkäpä enskauden neuvottelut on kesken tänne niin.

Mulle kelpaa tuo laittamasi "pelaaja itse".
Eli ammutaan alas tämä meikäläisen plus lasku, tänne ketään tuu...
Nukkuun lähtee hän. Pah.
 

Vaihtomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jesse Puljujärvi
Kyllä itsekin uskon että sieltä joku/jotku tulee. Pakko tulla. Jos ei Masuhr, niin joku muu kovantason pakki. Ja joku sentteri. Ei Kärpät voi niin pahasti "luovuttaa" eikä laiminlyödä faneja.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Melkoiset sirkushuvit on kyllä täällä päällä, ei siinä. Kaikkia täällä mainittuja on varmasti kyselty mutta kun Kärpät ei juuri nyt kiinnosta ketään pelaajia niin ei tänne oikeesti ketää tuu. Suikkasen lähdön jälkeen tilanne voi olla toinen, ei tää oo sattumaa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Melkoiset sirkushuvit on kyllä täällä päällä, ei siinä. Kaikkia täällä mainittuja on varmasti kyselty mutta kun Kärpät ei juuri nyt kiinnosta mitään seuroja niin ei tänne oikeesti ketää tuu. Suikkasen lähdön jälkeen tilanne voi olla toinen, ei tää oo sattumaa.
Tämä.
 
Nyt alkaa olla sellasta vainoharhasuutta liikkellä, että tästä lähtien uskon jotain huhua jos joku pystyy mulle todistaa, että pelaaja itse on näin sanonut muuten menee ihan huhuilu osastolle. Ihan hullua touhua.
Tätä samaahan se on ollut jo vuoden päivät alkaen Pesosesta. Laskeppa huvikseen, kuinka moni foorumihuhu on toteutunut vaikkapa tässä vuoden otannalla. Joku Hifkin mies tiesi kertoa Sailion sopimuksesta päivä tai kaks ennen.

Tuon lehtoshuhun menin itse uskomaan, koska se ei ollut tältä palstalta lähtöisin. Toki sain sitten jälleen pettyä. Meni siinä samassa Huttunen seuraamattomien listalle twitterissä.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Kelpaako pelaaja itse?

Tekisi mieli sanoa ettei todellakaan.
Kysyppä Mika Karapuulta kävikö kiekko maalissa. Jos taas kysyy Jan Lundellilta .. On vastaus aivan toinen. Jos taasen kysytään siitä Kamesin olkapäästä Jari Grönstradilta.. Vastaus on Vladon ja Jarin suusta täysin eri..

Joten eiköhän Adam ole tulossa :)
 

Vaihtomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jesse Puljujärvi
Tekisi mieli sanoa ettei todellakaan.
Kysyppä Mika Karapuulta kävikö kiekko maalissa. Jos taas kysyy Jan Lundellilta .. On vastaus aivan toinen. Jos taasen kysytään siitä Kamesin olkapäästä Jari Grönstradilta.. Vastaus on Vladon ja Jarin suusta täysin eri..

Joten eiköhän Adam ole tulossa :)
Erittäin hyvin sanottu! :)
 

aurinkolahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, AC Oulu
Melkoiset sirkushuvit on kyllä täällä päällä, ei siinä. Kaikkia täällä mainittuja on varmasti kyselty mutta kun Kärpät ei juuri nyt kiinnosta ketään pelaajia niin ei tänne oikeesti ketää tuu. Suikkasen lähdön jälkeen tilanne voi olla toinen, ei tää oo sattumaa.

Tämä on nyt taas tätä jargonia. Kärpät kiinnostaa taas kummasti pelaajia, kunhan rahasäkin nyörejä avataan riittävästi.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Avattiinko kolmella viime kaudella enemmäin kuin avataan nyt? Epäilen.

Pikainen kommentti kirjoituslomilta :) Muistan vieläkin Aran ajan, kun täällä oli hirveät pohdinnat siitä kuinka kovat ja montako vahvistusta joukkueeseen hankittaisiin. Muistaakseni etenkin sentteripuoli huusi tuolloin(kin) tekijämiestä. Ei tainnut oikein kukaan varautua siihen, ettei vahvistuksia lopulta tullut ensimmäistäkään. Saas nähdä kuinka käy tänä vuonna. Jotenkin tuntuu, ettei Kärpät halua jättää hommia noin selvästi tyhjennysmyyntien puolelle, joten jospa sieltä tulisi pari kaveria.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Koko talven tullut ja mennyt porukkaa ja nyt pitäs vielä saada pari lisää? Eikös mielummin säästetä ne rahat. Jos ihan pakko, ainoastaan Nutivaaran paikkaaja saa tulla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pikainen kommentti kirjoituslomilta :) Muistan vieläkin Aran ajan, kun täällä oli hirveät pohdinnat siitä kuinka kovat ja montako vahvistusta joukkueeseen hankittaisiin. Muistaakseni etenkin sentteripuoli huusi tuolloin(kin) tekijämiestä. Ei tainnut oikein kukaan varautua siihen, ettei vahvistuksia lopulta tullut ensimmäistäkään.
Noh noh, tulihan Aran ekalla kokonaisella kaudella 2011-12 kuitenkin huippusentteri Jozef Stumpel! ;) Ilman sarkasmia, Stumpel oli oikeasti hyvä hankinta ja oli etenkin pudotuspeleissä joukkueen parhaita pelaajia ja varmaan paras sentteri. Runkosarjassa ei ihan terävimmillään ollut, mutta pudotuspeleissä kyllä oli ihan johtava sentteri. Kyllä Aho osaa!

Kaudella 2012-13 ei sitten tosiaan sentteritilanteeseen saatu mitään vastausta, Huml siirtyi laidalta keskelle kun Viuhkolan kausi päättyi vähemmän yllättäen kesken kaiken loukkaantumiseen. Silloinhan venailtiin kuin kuuta nousevaa että millainen supervahvistus jengiin vielä tulee, niin lopulta sinne kaivettiin Josef Boumedienne. Kova kaappaus Hafalta muuten sekin.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaudella 2012-13 ei sitten tosiaan sentteritilanteeseen saatu mitään vastausta, Huml siirtyi laidalta keskelle kun Viuhkolan kausi päättyi vähemmän yllättäen kesken kaiken loukkaantumiseen. Silloinhan venailtiin kuin kuuta nousevaa että millainen supervahvistus jengiin vielä tulee, niin lopulta sinne kaivettiin Josef Boumedienne. Kova kaappaus Hafalta muuten sekin.

En muista yksityiskohtia tarkasti, mutta siitä olen varma, että siirtorajojen vahvistusta ei yhtenä vuonna kuulunut lainkaan, vaikka täällä oli itse kullakin valtavat odotukset. Asia jäi mieleen, kun harvoin on ollut samanlaista kontrastia valtavien ennakko-odotusten ja totaalisen plössähdyksen välillä.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Oliskohan mikään joukkue päävalmentajaa vailla? Hifk ja KooKoo teki hienot vaihtokaupat, voitais mekin vaihtaa esimerkiksi Suikkanen johonkin kelvolliseen pakkiin. Win-win-situation.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En muista yksityiskohtia tarkasti, mutta siitä olen varma, että siirtorajojen vahvistusta ei yhtenä vuonna kuulunut lainkaan, vaikka täällä oli itse kullakin valtavat odotukset. Asia jäi mieleen, kun harvoin on ollut samanlaista kontrastia valtavien ennakko-odotusten ja totaalisen plössähdyksen välillä.
Joo kyllähän se varmasti on tuo kausi 2012-13 mitä tässä haetaan takaa. Tarkistin äsken, niin tuo Bumen paluu tapahtui tammikuun 17. päivä. Siirtorajaan oli vielä hyvä tovi aikaa. Sentteritilanne oli tosiaan melko jäätävä, Viuhkolan lisäksi myös Tomas Plihal oli pois kokoonpanosta. Huml ja Salomäki painoi ainakin senttereinä.

Kauden jälkeinen pressi oli hauska, Aravirta ja Hafa jauhoivat silmät kirkkaina paskaa miten uskoivat siihen että sillä jengillä pystyy menemään päätyyn asti. No ehkä tässä on taas vastauksia siihen Hafan yleiseen puuhasteluun.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo kyllähän se varmasti on tuo kausi 2012-13 mitä tässä haetaan takaa. Tarkistin äsken, niin tuo Bumen paluu tapahtui tammikuun 17. päivä. Siirtorajaan oli vielä hyvä tovi aikaa. Sentteritilanne oli tosiaan melko jäätävä, Viuhkolan lisäksi myös Tomas Plihal oli pois kokoonpanosta. Huml ja Salomäki painoi ainakin senttereinä.

Kauden jälkeinen pressi oli hauska, Aravirta ja Hafa jauhoivat silmät kirkkaina paskaa miten uskoivat siihen että sillä jengillä pystyy menemään päätyyn asti. No ehkä tässä on taas vastauksia siihen Hafan yleiseen puuhasteluun.
Eikä unohdeta tähän kauden jälkeiseen pressiin liittyen Aravirran hupaisia kommentteja Lukkoa vastaan pelattujen säälipleijareiden jälkeen siitä miten "taivaankappaleet eivät vaan olleet Kärppien kannalta kohdillaan" tai jotain sinnepäin. Silloin kun ei pysty omasta tekemisestä löytämään mitään puutteita on hyvä ulkoistaa vastuu tähdistöön.

Ja jos tuolta säälipleijarikierrokselta oltaisiin Lukkoa vastaan jatkoon päästy niin Kärpille sillä(kin) kaudella erittäin pahaksi vastukseksi osoittautunut Tapparahan se sieltä olisi heti puolivälierissä vastaan tullut levänneenä. Ei voi kuin ihmetellä, että mistä Ara ja Aho tuollaista luottamusta päätyyn asti menemisestä oli ammentanut vai oliko tässä nyt vaan kyseessä ihan sitä perinteistä paskanjauhamista. No kannattajana sitä silloista vitutusta hillitsi tehokkaasti se kun tiesi Marjamäen ottavan seuraavalla kaudella homman komentoonsa ja mieli oli toivoa täynnä.

Mutta tämä näistä muisteloista tällä kertaa omalta osaltani. Uhkaa taas ketjunaihe karata ties mihin, jos liikaa innostuu vanhoja muistelemaan. Ketjunaihetta sivuten todetaan tähän loppuun kuitenkin nyt sen verran, että uskon, että tällä kertaa siellä toimistolla niitä vahvistuksia epätoivon vimmalla etsiskellään. Se vaan on eri asia löytyykö niitä ja suostuuko tänne ketään tulemaan.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Suoraan Kalevasta poimittuna, että Kärppien saatavilla EI ole Joonas Kemppainen, Ben Maxwell, Janne Pesonen eikä Adam Masuhr.

Sen sijaan tämän illan kierrosta tarkkaillaan vielä ja kiikarissa on ennen kaikkea ensi kaudeksi tänne siirtyvä Miika Koivisto sekä Lukko-puolustajat Jesse Virtanen ja Steven Seigo. Ei muuta kuin tulta munille ja kannustamaan Sport, IFK ja Lukko voittoon tänään, niin jospa tuo Koivisto irtoaisi Mikkelistä jo hieman etuajassa...
 

Yeap

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suoraan Kalevasta poimittuna, että Kärppien saatavilla EI ole Joonas Kemppainen, Ben Maxwell, Janne Pesonen eikä Adam Masuhr.

Sen sijaan tämän illan kierrosta tarkkaillaan vielä ja kiikarissa on ennen kaikkea ensi kaudeksi tänne siirtyvä Miika Koivisto sekä Lukko-puolustajat Jesse Virtanen ja Steven Seigo. Ei muuta kuin tulta munille ja kannustamaan Sport, IFK ja Lukko voittoon tänään, niin jospa tuo Koivisto irtoaisi Mikkelistä jo hieman etuajassa...

Melkoisen ohut on lista. Luulisi että valmiita pelimiehiä löytyisi jostain enemmänkin. Mutta jos tilanne on tämä niin ei ainakaan työt ole häirinneet yöllisiä änäripelien seuraamisia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös