Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

• 5 110 462
  • 21 229

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matikaisen Kärpät, Canes, Jokerit (tämän kevään)
Marjala 350k (jos ei nhl vie)
Pelimies on rahansa ansainnut, mutta on kyllä 350k 22-vuotiaalle pelaajalle Liigassa aika helvetin korkea summa :D

On muuten oudosti rakennettu juttu mun mielestä. Marjala mainitaan sivulauseessa, vaikka yhtä hyvin olisi voitu rakentaa juttu siten että esim. "Kärpät kävi jälleen ostoksilla - koriin tarttui kaksi nuorta tähteä"

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, paskansyönti, moottorisahat
Iltalehden mukaan:

Aku Räty vähintään 250k
Rubin 400k
Marjala 350k (jos ei nhl vie)

Kärpät hankki oman pojan takaisin (IL)
"Kärpät rakentaa taas nimekästä joukkuetta ja kovalla rahalla. Räty tuskin tulee Ouluun alle 250 000 euron vuosipalkalla."
Ihan täyttä spekulaatiota ja mutua nuo ovat ainakin yllä olevan virkkeen perusteella. Marjalan kohdalla myös "kuitannee lähemmäs 350k".

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pelimies on rahansa ansainnut, mutta on kyllä 350k 22-vuotiaalle pelaajalle Liigassa aika helvetin korkea summa :D

On muuten oudosti rakennettu juttu mun mielestä. Marjala mainitaan sivulauseessa, vaikka yhtä hyvin olisi voitu rakentaa juttu siten että esim. "Kärpät kävi jälleen ostoksilla - koriin tarttui kaksi nuorta tähteä"
Epäilen erittäin vahvasti IL:n antamaa summaa. Teemu Turusen palkka on tuota tasoa ja Aku Räty on varmasti aika kohdallaan mikäli 250k€. Kovarcik<-> Marjala on oma poika joo, mutta nyt on ylihintaa niin paljon, että lähdekritiikki nousee pintaan ja kovasti!

Yarmolenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylimieliset turkulaiset, Markus Nurmi
Järkyttävä hinta Marjalasta! Kyseessä ei todellakaan ole ylikylän ukko. Eihän tuo voi pitää paikkaansa? Omat pojat kotiin on jees, mutta ei nyt hinnalla millä hyvänsä!

Ainakin tämän kauden näytöillä tuossa on sellainen 100k liikaa, omasta mielestäni. Vituttaa se silti, jos Kärppänutun taas vetää päällensä.

Mutta on kyllä sellainen summa, että en tuosta olisi Turussa itse kiinni pitämässäkään.

Pohjoisesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Manchester United, Jesse Puljujärvi
Järkyttävä hinta Marjalasta! Kyseessä ei todellakaan ole ylikylän ukko. Eihän tuo voi pitää paikkaansa? Omat pojat kotiin on jees, mutta ei nyt hinnalla millä hyvänsä!
Tuo uutinenhan on pelkkää spekukaatiota palkkojen suhteen. Toimittelija yrittää vaan huudattaa etelän veteliä.

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Mistähän Kunnari on kaivanut taas palkat? Onko Kunnari Tampereen kasvatteja, kun otetaan Kärppien palkanmaksukyky jälleen tikunnokkaan?

Tarkemmin luettuna palkat ovat Kunnarin omaa mutuilua, koska tämän mukaan tietoa ei ole: "Räty tuskin palaa Ouluun alle 250k hintalapulla."

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, paskansyönti, moottorisahat
Mistähän Kunnari on kaivanut taas palkat? Onko Kunnari Tampereen kasvatteja, kun otetaan Kärppien palkanmaksukyky jälleen tikunnokkaan?

Tarkemmin luettuna palkat ovat Kunnarin omaa mutuilua, koska tämän mukaan tietoa ei ole: "Räty tuskin palaa Ouluun alle 250k hintalapulla."
Jep ja sitten nykyajan ihmisillä ei yksinkertaisesti riitä keskittymiskyky lukea noita nyansseja ja kohtapa nuokin ilmoitetut luvut ovat palstatotuus täällä.

Toisaalta: vaikka luvut nyt tuurilla pitäisikin paikkansa niin vittuako se köyhille kuuluu mihin rikkaat käyttävät rahansa.

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matikaisen Kärpät, Canes, Jokerit (tämän kevään)
Kovarcik<-> Marjala on oma poika joo, mutta nyt on ylihintaa niin paljon, että lähdekritiikki nousee pintaan ja kovasti!
Ei tämä näin toimi. Kovarcik varmaan oli noin 300k arvoinen kaikkine kilpailijoineen sopimusta tehdessä, mutta heittämällä noin 400-500k arvoinen nyt Kärpistä lähtiessään. Ihan epäreilu vertailu.

Ja siis varmasti joku 50k on ylihintaa tuossa jutussa.

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
"Kärpät rakentaa taas nimekästä joukkuetta ja kovalla rahalla. Räty tuskin tulee Ouluun alle 250 000 euron vuosipalkalla."
Ihan täyttä spekulaatiota ja mutua nuo ovat ainakin yllä olevan virkkeen perusteella. Marjalan kohdalla myös "kuitannee lähemmäs 350k".
Juu spekulaatioitahan nuo ovat. Esim Marjala voi olla esim 300k vaikka jutun mukaan olisikin "lähemmäs" 350k.

Kärpät on siinä tilanteeessa, että todennäköisesti joissain tapauksissa pitää maksaakin ylihintaa kun esim silloin joskus oltiin huipulla niin maksettiin kilpailykykyistä palkkaa, mutta pelaaja saattoi olla valmis tinkimään vähän palkastaan, että pääsi kärppiin.

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eli eiköhän nyt @McTorso huhuilemat pelaajat ole lopullisesti tiedossa eli Räty ja Marjala.

Vielä jäädään odottelemaan, koska toinen kärkisentteri on naarattu.

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Tuo uutinenhan on pelkkää spekukaatiota palkkojen suhteen. Toimittelija yrittää vaan huudattaa etelän veteliä.
Jep. Lehterät ja kumppanithan tunnetusti pelailee pelaamisen ilosta ja rakkaudesta lajiin.

Hieman rasittavaksi omaan korvaan käy tuo kirjoitustyyli pikkuhiljaa mutta minkäs teet. Ihme kun ei ollut tällä kertaa mainintaa ökyseurasta.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eli eiköhän nyt @McTorso huhuilemat pelaajat ole lopullisesti tiedossa eli Räty ja Marjala.
Minä olen huhuillut taitavaa ykkössentteriä sekä monipuolista tehoiluun pystyvää kärkilaituria. Jokainen voi itse miettiä, sopiiko Iltalehden nimiin.

Iltalehden palkkasummat ovat mutua tai agentin syöttämiä, voisin kuvitella.

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä olen huhuillut taitavaa ykkössentteriä sekä monipuolista tehoiluun pystyvää kärkilaituria. Jokainen voi itse miettiä, sopiiko Iltalehden nimiin.

Iltalehden palkkasummat ovat mutua tai agentin syöttämiä, voisin kuvitella.
Lisäksi, että seuraavan kauden joukkue on enemmän suomalainen ja takennettuna pohjoissuomalaisempi.

Hienosti kyllä pidät tietosi itselläsi. Juu ei ole sinun homma luovuttaa nimiä, mutta silti.

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pyh ja pah, keskitytte nyt väärään yksittäiseen sanaan tuossa jutussa.

Eli ei näin, "Räty tuskin tulee Ouluun alle 250 000 euron vuosipalkalla", vaan näin: "Räty tuskin tulee Ouluun alle 250 000 euron vuosipalkalla".

Tämä siis koskee vasta pelkästään Ouluun tulemista. Sama Marjalan tapauksessa.

Lisäksi maksetaan treenaamisesta toinen mokoma ja pelaamisesta vielä päälle hieman enemmänkin.

Rahaa on, vittu. Kunnari soittaa lempimusiikkiani - köyhien ulinaa.

Petrov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät , Carolina Hurricanes
Marjala näyttää pitävän Tepsiä mukana pelissä. Hieno soolo tuo toinen maali. Olisi kyllä hyvä sentteri Kärppiin jos ei mene ulkomaille.

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
En nyt yhtäkkiä muista kumpi Rädyistä oli se parempi Aatu vai Aku, niin en käy huomenna vielä vappuserpentiinejä hankitsemassa niinku tekisin esimerkiksi Ville Koivusen kohdalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy