Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

• 4 528 558
  • 18 781

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, valmentajapolku
Kepu oli tänään perheineen katsomassa ottelua muuten.

Miksi ihmeesaä Veininki tarvittaisiin? Toki jos ovi on käymässä toiseen suuntaan niin eri asia. Ihan OK tandemi meillä nyt on, eli en ainakaan haluaisi seuran toimesta tehtävän muutoksia. Ensi kausi toki asia erikseen.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Miksi ihmeesaä Veininki tarvittaisiin? Toki jos ovi on käymässä toiseen suuntaan niin eri asia. Ihan OK tandemi meillä nyt on, eli en ainakaan haluaisi seuran toimesta tehtävän muutoksia. Ensi kausi toki asia erikseen.
JOS tilanne olisi se että joko Westerholm tai Karhunen haluaa lähteä vittuun Oulusta niin Veini olisi täydellinen haku tuohon. Itse epäilen tämmöistä kovasti. Tietysti Westerholm on jäänyt pienelle peliajalle näytöistä riippumatta, niin en ihmettelisi jos olisi kovakin hinku vaihtaa maisemaa.

JOS Kärpät päätyisi tämmöiseen ratkaisuun ihan muuten vaan, niin Ari Hilli jonon jatkoksi ulos.

Horemheb18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Turha Kemppaisen perään huudella.
jos ei kiinnosta taistella Kärpille niin menköön sitten vaikka IfK:hn tai Tapparaan.

Vaikea Kärppien asemassa oikein muuta tehdä.

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä olin siinä käsityksessä, että ainoa motivaattori Kepun jatkamiselle olisi mestaruus. Kaiken järjen mukaan tämän siis sulkee jo itsessään IFK:n pois vaihtoehdoista.

Ja muutenkin. Hyi vittu.

Kuten myös Kärpät. Valitettavasti.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tämä ei ole edes kunnon huhu, mutta veikkaampa että maaottelutauolla uuden osoitteen saavat Berglund ja Melnick. Tilalle sitten pakki ja sentteri. Tämä olisi se suurin toivomus. Toivottavasti Myli on onnistunut ratkaisemaan tällaiset pulmat. Siihen kun vielä ensi kuussa tervehtyy Turunen, nijovot, uusi vuosi voi alkaa...

miskosafd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
13 vuotta Oulussa perheensä kanssa asunut vahvasti Kärppäläinen Kepu lähtisi nyt IFK:hon, vaikka ei ole koko kesänä tai syksynä käynyt jäillä pl. lastensa kanssa höntsäilemässä. Ihanko oikeasti?

Leonid Komarov varmaan lueskelee tällä hetkellä palstaa ja naureskelee menemään tuopin äärellä.

Eilen nähty naureskelevan tuopin ääressä Oulun yössä seuranaan Kepu, Lehterä, Melart sekä muu Hifk jengi

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Eilen nähty naureskelevan tuopin ääressä Oulun yössä seuranaan Kepu, Lehterä, Melart sekä muu Hifk jengi

Tämä nyt ei mitään kerro, mutta ymmärrän Kepua 100% jos vetää vielä loppukauden Hifkissä. Niin sekaisin tämä meidän seura on, että jos Kepu haluaa pelata, niin varmasti realistinen mestaruussauma painaa vaakakupissa niin paljon, että valinnee helsinkiläisseuran, varsinkin kun näyttää noinkin hyvin tuon porukan seurassa viihtyvän.

Harmi Kärpille, mutta Kepun puolesta olen onnellinen, mikäli näin tapahtuu. Hän olisi ihan omilla teoillaan ansainnut sen.

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
löysä Junttila
Tätä palstatotuutta en ole ikinä tajunnut. Kaveri paukutti kuitenkin viime vuonnakin runkkarissa kelpo pisteet ollen sisäisen pistepörssin nelonen, voittaen myös Kemppaisen itsensä siinä.

+/-:kin oli tasoissa Kepun kanssa ja ihan eri levelillä tosivelttoihin Björkqvistiin ja Tiivolaan verrattuna.

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tätä palstatotuutta en ole ikinä tajunnut. Kaveri paukutti kuitenkin viime vuonnakin runkkarissa kelpo pisteet ollen sisäisen pistepörssin nelonen, voittaen myös Kemppaisen itsensä siinä.

+/-:kin oli tasoissa Kepun kanssa ja ihan eri levelillä tosivelttoihin Björkqvistiin ja Tiivolaan verrattuna.
On eri asia katsoa tilastoja kuin itse pelaamista.

Pistevertailu Kemppaisen kanssa on hieman huvittavaa. Kemppainen ei ole koskaan ollut mikään pisteiden tekijä. Itse vertaisin Junttilan pelaamista mielummin Turusen pelaamiseen.

Edit. Ja sille on varmasti syy, miksi Junttila lähti pelaamaan Tsekkiin tryoutin kautta.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et siis halua verrata kahta kiekollista laituria keskenään
Miksi helvetissä 2.-3. ketjun laituria pitäisi verrata liigan tähtipelaajaan? Turusen palkka on liigaan tasoa järkyttävä. Kuvitteletko oikeastin Junttilan nostelleen samoja lukuja?

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Miksi helvetissä 2.-3. ketjun laituria pitäisi verrata liigan tähtipelaajaan? Turusen palkka on liigaan tasoa järkyttävä. Kuvitteletko oikeastin Junttilan nostelleen samoja lukuja?

Niin tällä kaudella Turunen tienaa kyllä varsin isoa summaa.

Viime kaudella uskallan väittää, että miesten palkat tuskin oli kaukana toisistaan. Kärpillä on tapana maksaa ylihintaa omille kavereille.

Junttilan löysää asennetta voi aivan helposti verrata Turuseen, joka on pelannut paremmalla asenteella ja isolla Kärppäsydämmellä. Luulisi oman kasvatin pystyvän edes tuohon? Vai väitätkö, että Junttila pelasi hyvällä asenteella ottelusta toiseen?

JMA50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Verovuonna 2022: Junttila 211k ja Turunen 141k.

Muutaman päivän päästähän sitä taas pääsee näkemään viime kauden liksoja.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viime kaudella uskallan väittää, että miesten palkat tuskin oli kaukana toisistaan. Kärpillä on tapana maksaa ylihintaa omille kavereille.
Ja minä uskallan väittää että jos pitää oikeasti alkaa vertaamaan samaa palkkaa nostavien kanssa, niin Junttilan vertauskohdat ovat juurikin ne sinun mainitsemat Tiivola ja Björkqvist. Molemmat kun nostivat aika kovaa liksaa. Itse en tähän jaksa ikinä lähteä koska silloinhan esim. Mika Pyörälä oli 2015-16 paska kun paljon halvemmalla sopimuksella vetänyt Sebastian Aho dominoi vielä kovemmin. Koko homma kaatuu logiikkaansa.

Junttilan löysää asennetta voi aivan helposti verrata Turuseen, joka on pelannut paremmalla asenteella ja isolla Kärppäsydämmellä. Luulisi oman kasvatin pystyvän edes tuohon? Vai väitätkö, että Junttila pelasi hyvällä asenteella ottelusta toiseen?
Viime kaudella näin samanlaisen Junttilan kun kaikkina muina kausina. Ainoa mikä puuttui oli se luistelu, mikä on kaverin suurin vahvuus. Turusen periksiantamaton asenne on kyllä huikeaa katseltavaa, mutta jos siihen lähdetään vertaamaan niin taas astutaan samaan miinaan: melkeimpä kaikki muut pelaa silloin löysästi.

Mutta jätän asian omalta osin tähän. Eka oli paska kun ei tehnyt pisteitä, sitten huomattiin että tekeekin niin oli paska koska paska asenne ja nyt on päästy palkkoihin ja koska ei ole yhtä hyvä kun Turunen.

Greffin

Jäsen
Verovuonna 2022: Junttila 211k ja Turunen 141k.

Muutaman päivän päästähän sitä taas pääsee näkemään viime kauden liksoja.

Ainakin IFK:ssa Turunen rahastoi maksimit. Ihan luotettavista lähteistä tieto.

Näillä verotiedoilla ei ole hieman enemmän tienaavien kiekkoilijoiden osalta käytännössä mitään käyttöä tuon rahastoinnin takia, koska sitä tietenkin moni hyödyntää.

Miekkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pakko kommentoida sen verran, että itse oon ollut vahvasti siinä käsityksessä, että Junttilan oma ensisijainen tavoite oli pyrkiä ulkomaille pelaan vielä kerran viime kauden jälkeen. Lähteeni kuuluu Julle lähipiiriin, mihin pohjautuu siis käsitykseni.

Vituttaa aika rajusti jos Kepu jonnekin HIFKIIn menee. Olisi ollut oiva kaveri Turusen rinnalle. Kyllähän tuo meidän sentteristö aika kevyt loppujen lopuksi on tällä hetkellä.

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Turunen - Kepu - Ruiskoff olisi ollut aika kova ketju tohon meidän ulkkareiden rinnalle. Jospa sieltä joku kova sentteri saadaan Melnicin korvaajaksi

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Pakko kommentoida sen verran, että itse oon ollut vahvasti siinä käsityksessä, että Junttilan oma ensisijainen tavoite oli pyrkiä ulkomaille pelaan vielä kerran viime kauden jälkeen. Lähteeni kuuluu Julle lähipiiriin, mihin pohjautuu siis käsitykseni.
Tämä pitää paikkaansa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy