Itse olin lähes koko kauden tätä mieltä, mutta olihan Julle loppukaudesta hyvä. Luistinkin tuntui liikkuvan ja onhan Julle nyt melko hyvä kahden suunnan hyökkääjä. Jos rooli on maltillinen ja ylivoima-aikaa haetaan kakkosylivoimasta, niin mainio jatko.Itse en syty kyllä sitten lainkaan Junttilan jatkosopimuksesta.
Pitäisin Tiivolan jos valmentaja ois joku muu. Mutta , heidän henkilökemiat on niin tulehtuneet ettei ole mahdollista jatkaa samassa joukkueessa.Itse en syty kyllä sitten lainkaan Junttilan jatkosopimuksesta. Kerran Kunyk nostaa kytkintä, niin jatkosopimukset rustaisin viime kauden joukkueesta ainoastaan Kemppaiselle ja Ohtamaalle.
Ulos sopimuksista huolimatta: Jakobsson, Niemelä, Heikkala, Tiivola ja Leskinen. Kolmella ensiksi mainitulla ei ole yksinkertaisesti mitään käyttöä ja kahta viimeistä kun ei huhujen mukaan kiinnostele, niin sitten ei kiinnostele.
Tällä periaatteella joka toinen sai lapsen kauden aikana. Leskinen useamman.Jullella sai esikoisen kesällä, niin se vaikutti varmana alkukauden peliesityksiin.
Tiivolan ja Leskisen näin yhdessä lounaalla kevättalvella. Olipahan sen näköinen parivaljakko, että oksat pois. Löysää, laiskaa ja ylimiellistä oli myös ruokailu. Toinen jätti puolet syömättä. Huhhuh! Mitä vetelyksiä. Aika iso pettymys mulle.Pitäisin Tiivolan jos valmentaja ois joku muu. Mutta , heidän henkilökemiat on niin tulehtuneet ettei ole mahdollista jatkaa samassa joukkueessa.
Nyt kyllä vahvaa tulkintaa. #arvostanTiivolan ja Leskisen näin yhdessä lounaalla kevättalvella. Olipahan sen näköinen parivaljakko, että oksat pois. Löysää, laiskaa ja ylimiellistä oli myös ruokailu. Toinen jätti puolet syömättä. Huhhuh! Mitä vetelyksiä. Aika iso pettymys mulle.
Toivottavasti tämä on todella hyvää huumoria sinun mittapuullasi.Tiivolan ja Leskisen näin yhdessä lounaalla kevättalvella. Olipahan sen näköinen parivaljakko, että oksat pois. Löysää, laiskaa ja ylimiellistä oli myös ruokailu. Toinen jätti puolet syömättä. Huhhuh! Mitä vetelyksiä. Aika iso pettymys mulle.
Tiivolan ja Leskisen näin yhdessä lounaalla kevättalvella. Olipahan sen näköinen parivaljakko, että oksat pois. Löysää, laiskaa ja ylimiellistä oli myös ruokailu. Toinen jätti puolet syömättä. Huhhuh! Mitä vetelyksiä. Aika iso pettymys mulle.
Tiivolan ja Leskisen näin yhdessä lounaalla kevättalvella. Olipahan sen näköinen parivaljakko, että oksat pois. Löysää, laiskaa ja ylimiellistä oli myös ruokailu. Toinen jätti puolet syömättä. Huhhuh! Mitä vetelyksiä. Aika iso pettymys mulle.
Toivottavasti teki oikeasti tämän sopimuksen. Mies jonka haluaisin lopettavan uransa täällä kotona. MIKKO NIEMELÄ IKUISESTI!Toivottavasti Aho vielä viimeisenä työnään teki Miselle ainakin kahden vuoden jatkot.
Tämä käy, kunhan lopettaa uransa ennen syyskuuta.Toivottavasti teki oikeasti tämän sopimuksen. Mies jonka haluaisin lopettavan uransa täällä kotona. MIKKO NIEMELÄ IKUISESTI!
Katsellaan. Junttila voi toki pitääkin paikkaansa. Mutta katsotaan pitääkö kumpi paikkaansa Pietilä Radio Kalevasta, jonka mukaan kyseessä ei ole Antonen vai Oulun suunnalta kuuluneista huhuistasi, että uusi soppari olisi Antonen.Vahvasti Oulusta kuultua.
Tänään julkaistaan Junttilan jatko ja Antosen pelaajasopimus.
Ja lisäten Leskiseen, hänen ura on ollut menossa alaspäin siitä lähtien kun meni pelaamaan hifkiin. Tuo pelaaminen on niin löysällä alakerralle pelaamista, että kyseinen Ville Leskinen ei minun Kärppiini mahdu.
Miika Koivisto Kärpät.
Sanoo Meriläinen.
Jandus taistelee peliajasta Kivistön ja muiden kanssa. Silloin tuohon voisi huoletta sovitella sekä Pokkaa, että yv-pakkia. Jandusille ei voi alun alkaen määritellä paikkaa kahdessa ekassa parissa.Koivisto-X
Ohtamaa-Jandus
Kivistö-Olkkonen
Paaso