Arthur Morganille ja Yarmolenkolle... (en viitsinyt ottaa lainauksia kummaltakaan). Joo, teillä oli hyviä pointteja vastauksina ja tyydyn niihin. Ehkä tartuin tuohon järkyttävä sanaan liikaa, mutta ei se mielestäni kuitenkaan niin järkyttävä ollut. Mutta jätetään tuo sana taustalle. Toki edelliskauteen, joka päättyi kuten tämäkin sääleihin, verrattuna odotusarvo ei ollut kovin korkealla, mutta silti materiaali oli ihan kohtuullinen, jos nyt vältän termin laadukas. Ja myönnän, että näin jälkikäteen on helppo arvioida joukkue ja pelaajat onnistumisten kautta. Silti siinä oli kuitenkin ennakkoon ihan hyvä aihio, minun mielestäni. Toki floppiriskinsäkin oli, mutta myös tietty potentiaali. Ja varmaan oli onnellakin osuutensa, mutta tuurilla ei mestaruuksia voiteta.
Samaa mieltä siinä, että ennakolta mestaruus tuntui melko kaukaiselta ajatukselta, mutta mielestäni kuitenkin ihan kärkitaistoihin kelpaavalta joukkueelta, vaikka monella olikin haastava kausi allaan. Ja olihan se mestaruus toki jossainmäärin yllätys, mutta se joukkueen kasvutarina kertoi sen potentiaalin. Mannerille iso sulka hattuun, mutta myös itse kullekin joukkueen jäsenelle.
Siispä. Hieno joukkue, hieno kausi, vaikka ennakkolta ei siltä paljoa ehkä odotettukaan. Toivotaan, että Kärpät palaa jo ensikaudella uskottavaksi joukkueeksi taistelemaan vaikka siitä kirkkaimmasta. Ei mulla nyt muuta :).