Kolme vuotta aivan totaalista paskaa. Missä vaiheessa sinä uskallat tarkastella näitä organisaation avainpaikoilla operoivia kavereita objektiivisesti? Vai vieläkö laitetaan laput silmille sekä sormet korviin?
Kolme vuotta on mennyt urheilullisesti heikosti. Muutoin seura on kehittynyt hyvään suuntaan. Taloudellinen tulos on koronasta huolimatta tuolta ajanjaksolta erinomainen. Liikevaihtoa on myös kasvatettu yrityskauppojen kautta niin, että seura alkaa olemaan valmis uuden Areenan rakennusprojektiin.
Sinä nostit esille kolme nimeä: Mikkola, Aho ja Virkkunen. Mikkolan roolista, palkasta ja työpanoksesta en tiedä oikeastaan mitään. Minulle on se ja sama, onko hän Kärppien organisaatiossa vai ei. Jos hänelle annetut potkut parantavat Kärppien menestysmahdollisuuksia, niin potkut vaan. Mutta kun en tiedä tarkemmin, niin hankala ottaa kantaa.
Ahon tilannetta pitää harkita tarkkaan. Hurjan pitkään hän on Kärpissä ollut vaihtelevalla menestyksellä. Laaja verkosto niin pelaajien, seurojen kuin agenttien suuntaan on yksi hänen vahvuuksistaan, joka potkujen myötä menetettäisiin. Sitä voitaisiin kaivata. En minä kuitenkaan pahitteeksi panisi, jos uusi ammattilainen hänen paikkansa ottaisi. Tuossa rekrytoinnissa pitää olla kuitenkin erityisen huolellinen.
Virkkusen potkuissa en sijaan näe mitään järkeä. Se olisi täysin typerä veto.
Loppuun totean, etten arvosta kärkästä ja alentavaa tapaasi kirjoitella minulle.