StanTheMan
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Kokkolan Hermes, Raahe-Kiekko
Hienoa että Anttila jatkaa Kärpissä, mutta olipa aikamoine temppu kärpiltä :D
Huhujen mukaan lisääkin olisi tulossa uutisia. Tiedä sitten, kohta nähdään.Täällä ollaan pyöritelty Mannisia,Nutivaaroja ja ties ketä ihan aiheesta kun katsoo ennakkohype-videota ja sitten ruutuun laitetaan Anttilan jatkot. Voin vaan kuvitella mikä potku munille.
En tiedä kumpi vituttaa enemmän. Kannattajien aliarviointi, vai tällaiset palstatietäjät.Sieltäpä se sitten suhteellisen varmasta lähteestä selvisi, että Manninen on kyseessä. Upeeta. Mahtavaa.
Ei ole kukaan luvannut kuuta taivaalta, he nostivat vaan pykäliä viestinnässä, ja sitä me tässä ollaan koko ajan haluttukin. Sitäpaitsi Anttila on niitä harvoja ukkoja jotka nytkin pitää tekohengittävän pohjolan pedon pystyssä.Onko panostamista jos luvataan kuuta taivaalta ja annetaan palanen oltermannia?
Jaa. Itse kitisen viestinnän luokattomasta tasosta. Jos tämä on se taso minkä perään täällä on huudeltu niin minun puolesta voisivat koko somen unohtaa. Nyt tehtiin kusisesti sekä faneille että Anttilalle. Jatkosopimuksia ei hehkuteta tällä tyylillä.Ei ole kukaan luvannut kuuta taivaalta, he nostivat vaan pykäliä viestinnässä, ja sitä me tässä ollaan koko ajan haluttukin. Sitäpaitsi Anttila on niitä harvoja ukkoja jotka nytkin pitää tekohengittävän pohjolan pedon pystyssä.
Joo olisihan sieltä hieno ollut saada vittu vaikka kaikki huippunimet jotka on vapaalla. Hiukan nyt perspektiivejä silti touhuihin. Täällä taas kitistään vaan kitisemisen ilosta.
Itse ainakin olen tyytyväinen Anttilan jatkosopimukseen.Jaa. Itse kitisen viestinnän luokattomasta tasosta. Jos tämä on se taso minkä perään täällä on huudeltu niin minun puolesta voisivat koko somen unohtaa. Nyt tehtiin kusisesti sekä faneille että Anttilalle. Jatkosopimuksia ei hehkuteta tällä tyylillä.
Onko täällä joku väittänyt jotain muuta? Kärppien viestinnän tasolle täällä "kitistään".Itse ainakin olen tyytyväinen Anttilan jatkosopimukseen.
Läksin oma tahtoisesti palstalta selvittämään päätä muutama kuukausi sitten. Olihan siinä ennen sitä kuukauden banaania ja semmosta..Miten muistelin että olit saanut banaania tms. palstalta joku aika sitten? Vai sekotanko johonkin muuhun nimimerkkiin.
Sääli tuottaa pettymys, mutta ei.No pakkohan sieltä on joku tulla. Veikkaan vahvistusta maalivahtiosastolle. Jussi Olkinuora, Rinne tai Annunen
Ja vitut tule. Maksimissaan joka erään se yksi jatkosoppari. Anttilan jatko todennäköisesti sinetöi sen, että seuraava on Atte Ohtamaan jatkosopimus.No pakkohan sieltä on joku tulla. Veikkaan vahvistusta maalivahtiosastolle. Jussi Olkinuora, Rinne tai Annunen
Oliks se yllätys tuo kun Rosanna Kulju kävi pudottamassa avauskiekon?
Siis mitä v&@€#, Rosanna Kulju, miten tämä turha julkkis liittyy Kärppiin? Olis vaikka oma juniori tai entinen Kärppäpellaaja pudottanut kiekon! Herätkää jo vittu toimiston väki, tätäkö kannattajat haluaa!Oliks se yllätys tuo kun Rosanna Kulju kävi pudottamassa avauskiekon?
Ihku muistaakseni otteluisäntä. Taitaa olla Kuljun toinen koti.Siis mitä v&@€#, Rosanna Kulju, miten tämä turha julkkis liittyy Kärppiin? Olis vaikka oma juniori tai entinen Kärppäpellaaja pudottanut kiekon! Herätkää jo vittu toimiston väki, tätäkö kannattajat haluaa!
Kenen kanssa sää nyt oikein juttelet, kun ei pysy perässä? Kellä on ollut muna pystyssä, kun odotellut McDavidPuljua?Kannattaa oikeasti mennä katkolle jos tällaiset vähäpätöiset uutiset saa ihmisen alkoholismin partaalle. Huhhuh. Olisko yöunet mitään?
Porukka varmaan odotteli siellä jotain pulju mcdavid kaksikkoa muna pystyssä. Menkää maate pliis.
Rundblad ja pettymys olisi maksimaallinen.Toiseen erään Rundblad ja kolmanteen Kemppainen. Siinä olis jo vähän katetta hypetykselle.