Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 120 942
  • 17 514

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Täällä ollaan pyöritelty Mannisia,Nutivaaroja ja ties ketä ihan aiheesta kun katsoo ennakkohype-videota ja sitten ruutuun laitetaan Anttilan jatkot. Voin vaan kuvitella mikä potku munille.
Huhujen mukaan lisääkin olisi tulossa uutisia. Tiedä sitten, kohta nähdään.

Miten muistelin että olit saanut banaania tms. palstalta joku aika sitten? Vai sekotanko johonkin muuhun nimimerkkiin.
 

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Harri Aho siellä näyttää screenillä höpöttävän.
 

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
Onko panostamista jos luvataan kuuta taivaalta ja annetaan palanen oltermannia?
Ei ole kukaan luvannut kuuta taivaalta, he nostivat vaan pykäliä viestinnässä, ja sitä me tässä ollaan koko ajan haluttukin. Sitäpaitsi Anttila on niitä harvoja ukkoja jotka nytkin pitää tekohengittävän pohjolan pedon pystyssä.

Joo olisihan sieltä hieno ollut saada vittu vaikka kaikki huippunimet jotka on vapaalla. Hiukan nyt perspektiivejä silti touhuihin. Täällä taas kitistään vaan kitisemisen ilosta.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Ei ole kukaan luvannut kuuta taivaalta, he nostivat vaan pykäliä viestinnässä, ja sitä me tässä ollaan koko ajan haluttukin. Sitäpaitsi Anttila on niitä harvoja ukkoja jotka nytkin pitää tekohengittävän pohjolan pedon pystyssä.

Joo olisihan sieltä hieno ollut saada vittu vaikka kaikki huippunimet jotka on vapaalla. Hiukan nyt perspektiivejä silti touhuihin. Täällä taas kitistään vaan kitisemisen ilosta.
Jaa. Itse kitisen viestinnän luokattomasta tasosta. Jos tämä on se taso minkä perään täällä on huudeltu niin minun puolesta voisivat koko somen unohtaa. Nyt tehtiin kusisesti sekä faneille että Anttilalle. Jatkosopimuksia ei hehkuteta tällä tyylillä.
 

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
Jaa. Itse kitisen viestinnän luokattomasta tasosta. Jos tämä on se taso minkä perään täällä on huudeltu niin minun puolesta voisivat koko somen unohtaa. Nyt tehtiin kusisesti sekä faneille että Anttilalle. Jatkosopimuksia ei hehkuteta tällä tyylillä.
Itse ainakin olen tyytyväinen Anttilan jatkosopimukseen.
 

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
Kannattaa oikeasti mennä katkolle jos tällaiset vähäpätöiset uutiset saa ihmisen alkoholismin partaalle. Huhhuh. Olisko yöunet mitään?

Porukka varmaan odotteli siellä jotain pulju mcdavid kaksikkoa muna pystyssä. Menkää maate pliis.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
No pakkohan sieltä on joku tulla. Veikkaan vahvistusta maalivahtiosastolle. Jussi Olkinuora, Rinne tai Annunen
Ja vitut tule. Maksimissaan joka erään se yksi jatkosoppari. Anttilan jatko todennäköisesti sinetöi sen, että seuraava on Atte Ohtamaan jatkosopimus.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Sivustaseuraajana ihan mielenkiintoista katsoa, kuinka osalle kelpaa pelkkä Kärppien ympärille syntynyt pöhinä ja osaa tuntuu vituttavan kuin pientä oravaa. Itse lukeutuisin jälkimmäiseen ryhmään, jos olisi oma jengi kyseessä.

Miksikö? Koska ei varmasti jäisi jengin ainoaksi yritykseksi "luoda pöhinää". Samassa mediatiimin uskottavuuskin karisee, jos jatkossakin julkistukset ovat luokkaa nelosketjun laiturille vuoden pahvi. No offence siis Anttilaa kohtaan, hieno mies, mutta ei olisi ansainnut tällaista antikliimaksia osakseen.
 

Raksila -75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oliks se yllätys tuo kun Rosanna Kulju kävi pudottamassa avauskiekon?
Oliks se yllätys tuo kun Rosanna Kulju kävi pudottamassa avauskiekon?
Siis mitä v&@€#, Rosanna Kulju, miten tämä turha julkkis liittyy Kärppiin? Olis vaikka oma juniori tai entinen Kärppäpellaaja pudottanut kiekon! Herätkää jo vittu toimiston väki, tätäkö kannattajat haluaa!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Mörkö vois näpästä tuoreen sopparin kunniaksi vaikka yhen kihauksen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Siis mitä v&@€#, Rosanna Kulju, miten tämä turha julkkis liittyy Kärppiin? Olis vaikka oma juniori tai entinen Kärppäpellaaja pudottanut kiekon! Herätkää jo vittu toimiston väki, tätäkö kannattajat haluaa!
Ihku muistaakseni otteluisäntä. Taitaa olla Kuljun toinen koti.
 

Micol

Jäsen
Kannattaa oikeasti mennä katkolle jos tällaiset vähäpätöiset uutiset saa ihmisen alkoholismin partaalle. Huhhuh. Olisko yöunet mitään?

Porukka varmaan odotteli siellä jotain pulju mcdavid kaksikkoa muna pystyssä. Menkää maate pliis.
Kenen kanssa sää nyt oikein juttelet, kun ei pysy perässä? Kellä on ollut muna pystyssä, kun odotellut McDavidPuljua?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös