Yarmolenko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Vissiin joltain porukalta mennyt ohi mm. Turusen ja Kemppaisen sopparit, kun Lehterän Tappara-soppari on ylitsepääsemätön asia.
Eikö olisi helpompaa jättää nämä negailut sinun ja terapeutin välille?Anttila surffaa 90% peleistä mm- kisoissa, sitten ihmeen kaupalla osuu pari kertaa oikeassa pelissä ja hype on valmis taas, päästään kuittailemaan ihmisille jotka eivät ymmärtäneet Anttilan valintaa kisoihin. Vuoden lapulla kärppiin tuleva Anttila hankintana ei sytytä yhtään, ylipäätään koko "Mörkö-Marko" hype on näille sinun karjalalippis- seuraajille median tekemä hahmo.
Anttila surffaa 90% peleistä mm- kisoissa, sitten ihmeen kaupalla osuu pari kertaa oikeassa pelissä ja hype on valmis taas, päästään kuittailemaan ihmisille jotka eivät ymmärtäneet Anttilan valintaa kisoihin. Vuoden lapulla kärppiin tuleva Anttila hankintana ei sytytä yhtään, ylipäätään koko "Mörkö-Marko" hype on näille sinun karjalalippis- seuraajille median tekemä hahmo.
Nimen omaan tämän mä haluan nähdä. Kärppäjunnuista nousevat pelaajat on pääosin hyökkäysorientoituneita suht pieni kokoisia pelaajia joiden optimaalinen pelipaikka ei ole 4.ketjussa maltillisella peliajalla. Joten en millään näe, että mörkö syö junnuilta pelipaikan vaan on ihan täysin profiilihankinta tuohon 4.ketjun laitaan.Anttila - Kossu - Hyry
Paperilla aika kova ja isokokoinen nelosketju. Alivoimalla Anttila korvaa Pyörälän. En nyt ymmärrä tätä kitinää Anttilan sopparista. Mun mielestä loistava hankinta juurikin tuonne puolustavaan rooliin
Anttila surffaa 90% peleistä mm- kisoissa, sitten ihmeen kaupalla osuu pari kertaa oikeassa pelissä ja hype on valmis taas, päästään kuittailemaan ihmisille jotka eivät ymmärtäneet Anttilan valintaa kisoihin. Vuoden lapulla kärppiin tuleva Anttila hankintana ei sytytä yhtään, ylipäätään koko "Mörkö-Marko" hype on näille sinun karjalalippis- seuraajille median tekemä hahmo.
Tämän toteutuminen , noin seuratun pelaajan kuin Anttila osalta, ei vaadi kuin yhden kiekon menetyksen keskialueella ja Anttila=paska eläkeläinen. Tehot on tämän kaverin pelissä toissijainen asia. Anttila on, oikeassa ketjukoostumuksessa, erinomainen pimentämään vastustajan kärkiketjuja, pelaamaan alivoimaa ja pelaamaan ottelun ratkaisuminuutteja kun johtoa puolustetaan. Ylivoimalla en näe käyttöä eikä 5vs5 paljon yli 10min jääaikaa.Itse veikkaan että vaikka Anttilasta nyt yllättävän moni tuntuukin pitävän niin kauden puoleen väliin mennessä hänestä on tullut kärppäpalstan seuraava sylkykuppi.
Kaikki saa valita puolensa ja olla omaa mieltä asiasta. Ei nyt hyökätä toistemme päälle mielipiteissä.
Itse veikkaan että vaikka Anttilasta nyt yllättävän moni tuntuukin pitävän niin kauden puoleen väliin mennessä hänestä on tullut kärppäpalstan seuraava sylkykuppi. Yhdessä Mikko Niemelän kanssa.
En kyllä Mannisen tulevaisuuden haluista tiedä muuta kuin sen, mitä hän on itse julkisesti sanonut. Sen perusteella voimme olettaa, että aikanaan Kärpissä pelaaminen kiinnostaa kovastikin.Kuulemma huhun mukaan Mannista kiinnostaisi myös Jokerit Kärppien lisäksi, sitten kun Liigaan takaisin palaa. Eli saa nähdä, että missä seurassa Manninen pelaa tulevaisuudessa Liigassa.
Onko @McTorso tietoa, että pitääkö paikkaansa?
Eikös Manninen rakennuttanut talon Ouluun? Eli yhtä kuin pelaaminen Kärpissä kuten tällä palstalla aina talon rakennusten tietoon tullessa sanotaan. Toisaalta oishan se kiva vierasreissuilla yöpyä omassa kodissa hotellin sijaan sen muutaman kerran vuodessa. Tai voihan sen vuokrata. Toivotaan, että palaa Kärppiin sitten kun aika on oikea.Kuulemma huhun mukaan Mannista kiinnostaisi myös Jokerit Kärppien lisäksi, sitten kun Liigaan takaisin palaa. Eli saa nähdä, että missä seurassa Manninen pelaa tulevaisuudessa Liigassa.
Onko @McTorso tietoa, että pitääkö paikkaansa?
Taitaa olla jo? ;)Ennustan, että Anttilasta tullee Kärppäfanien suosikki