Osaako kukaan noista peluuttaa ylivoimaa? Hired.Rinkelinmäellä myös valmentajat Selin, Helminen, Jalonen ja GM Lehtinen. Uutta valmennusta myös tulossa!?!
Otetaan varulta kaikki.Osaako kukaan noista peluuttaa ylivoimaa? Hired.
En tiedä peluuttamisesta, mutta Lehtinen voitaisiin palkata ihan vaikka sinne ylivoimalle tekemään jotain järkeviä ratkaisuja. Onnistuisi varmaan herralta edelleen.Osaako kukaan noista peluuttaa ylivoimaa? Hired.
Onnea ja menestystä Jussille uusiin haasteisiin! Eiköhän Kärpät tiedottele miehen seuraajasta samassa yhteydessä kun julkistavat ensimmäisen erän sopimuksia ensi kaudelle eli siinä Byströmin, Pesosen ja KHL:stä paluumuuttavan sentterin ohessa. Varmuutta asiaan ei ole, mutta vahva kutina siitä on, että tuo pelipaikka on ollut jo hyvän tovin täytettynä.Rynnäksen Jussi kertoilee itse kylillä, että seuraava osoite on Pori.
Westdeutsche Zeitung (via Google Translate) kirjoitti:He is already found, according to information from our newspaper, is Finn, plays still play-offs and that with Kärpät Oulu.Jussi Rynnäs is the object of the desire of the Krefelder. Next week the transfer will be officially announced when the play-offs are decided. Currently it is 2: 2 in the series between Oulu and Hämeenlinna.
Tahtoo näissä olla vastuu kuulijalla. :)Rynnäksen Jussi kertoilee itse kylillä, että seuraava osoite on Pori.
Rynnäksen Jussi kertoilee itse kylillä, että seuraava osoite on Pori.
Pyysin tarkentavia tietoja lähteeltäni. Ensin on jutusteltu mukavia käynnissä olevasta kuumasta finaalisarjasta. Sen jälkeen on kysyttu Jussilta, jatkaako hän ensi kaudella Kärpissä. Tähän vastaus on mennyt kutakuinkin näin: "Kyllä tämä on mun viimeinen kausi Kärpissä - ainakin tältä erää. Tosi hieno organisaatio tämä on, ja on ollu kunnia olla osana tätä joukkuetta. Oulu on upea kiekkokaupunki." Lopuksi on tiedusteltu, mitenkäs ensi kauden suuunnitelmat. "Seuraava osoite on Pori."Pakko nyt kysyä, että onko tietoa siitä että onko Jussi tulossa Poriin myös pelaamaan ensi kaudeksi? Vai pelkästään asumaan ja pelailee muualla.
Pyysin tarkentavia tietoja lähteeltäni. Ensin on jutusteltu mukavia käynnissä olevasta kuumasta finaalisarjasta. Sen jälkeen on kysyttu Jussilta, jatkaako hän ensi kaudella Kärpissä. Tähän vastaus on mennyt kutakuinkin näin: "Kyllä tämä on mun viimeinen kausi Kärpissä - ainakin tältä erää. Tosi hieno organisaatio tämä on, ja on ollu kunnia olla osana tätä joukkuetta. Oulu on upea kiekkokaupunki." Lopuksi on tiedusteltu, mitenkäs ensi kauden suuunnitelmat. "Seuraava osoite on Pori."
Pokka jatkaa Omskissa, joten hänet voi pyyhkiä kaavailuista pois.
Lähinnä tässä huolettaa se, että saataisiinko Heshkan ja Byströmin tilalle astetta kovemmat kaverit. Tuosta kakkosparista olisi syytä ottaa mallia.No ei hätää.
Onhan meillä ensi kaudella
Byström-Heshka
Ronkainen-Mäkelä
Kukkonen-Niemelä
Huttula
Kyllähän noilla jo kelpaa lähteä triplaa metsästelemään..
Olisi. Varsinkin try-out-pykälän kanssa. Katsotaan mitä tapahtuu.Ei edes huhu vaan mietelmä että olisiko Kärpillä käyttöä Lukon hylkäämälle Brandon DeFaziolle?
Hattua nostan mikäli liigassa neljäkymmentä tehopistettä nakuttaneen kaverin try-outille saatte.Olisi. Varsinkin try-out-pykälän kanssa. Katsotaan mitä tapahtuu.
Minkälainen kaveri tarkkaan ottaen on kyseessä? Voisi ottaa ihan suoralla sopimuksella.Hattua nostan mikäli liigassa neljäkymmentä tehopistettä nakuttaneen kaverin try-outille saatte.
Totta. Kyllä sen voisi ottaa ihan suoralla sopimuksella. Try-out-veto oli minulta huono.Mitään try-out sopimusta DeFazio ei todellakaan tule allekirjoittamaan, ei vaikka siellä olisi kymmenen Junnoa neuvotteluissa kirjekuorineen.
Minkälainen kaveri tarkkaan ottaen on kyseessä? Voisi ottaa ihan suoralla sopimuksella.
Niin kuin olen täällä todennut, olisin itse jatkot DeFazion kanssa Lukkoon tehnyt, osaksi siksi että JD-BDF olisi ollut valmis tutkapari.
Kun Lukko julkisti sopimuksen, niin Kalle kertoi miehen olevan oikealla tavalla ilkeä pelaaja kentällä ja hänestä haettiin selvää voimahyökkääjää. Sitä ilkeyttä ei kyllä missään vaiheessa kautta löytynyt, ellei jotain ihan turhia tökkimisiä tai suunsoittoa tuomareille lasketa. Yksi asia mitä odotin, oli kovat taklaukset hyökkäyspäässä, mutta nekin kyllä loistivat poissaolollaan, joskin tähän vaikuttanee Lukon pelitapa ja ylipäätään muutos koko jääkiekkoilussa, ettei ajeta ulos tilanteista karvauksen/träpin kustannuksella. Loppupeleissä DeFazio pelasi ihan ok kauden Lukossa ja siitä todisteena on pisteetkin. Se saiko hän kaikki JD siivellä, onkin toinen juttu. DeFaziolla ei selkeitä vahvuuksia mielestäni tullut ilmi, muuta kuin äärettömän hyvänä joukkuekaverina joukkueen kesken(?) . Heikkouksena sanoisin lievän kankeuden luistelussa, sekä sen että mies vaelteli välillä useammin pelin putkeen täysin näkymättömissä kentällä ja valitettavasti se pahin kaamos jatkui aina pudotuspeleihin saakka, missä olisin viimeistään odottanut sitä kovin kanukkimaista peliä.
DeFaziosta saa varmasti ihan ok pelaajan kahteen ensimmäiseen ketjuun, mutta Lukossa varmaan katsottiin että ehkä loppupeleissä miehen hinnalla saadaan joku toinen parempi pelaaja, Lukon pelitapaan enemmän sopivan. Kaksijakoiset fiilikset, olisin pitänyt, mutten itkeä jaksa perään.
Lähinnä tässä huolettaa se, että saataisiinko Heshkan ja Byströmin tilalle astetta kovemmat kaverit. Tuosta kakkosparista olisi syytä ottaa mallia.