Ollaanko onnellinen?

  • 2 531
  • 33

Oletko onnellinen tässä vaiheessa elämää?

  • Kyllä

    Ääniä: 74 45,7%
  • En

    Ääniä: 62 38,3%
  • En osaa sanoa

    Ääniä: 26 16,0%

  • Äänestäjiä
    162

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toveri Pygmalion heitti ilmoille hyvän diilin, herrasmiehet eivät ikinä jätä hurmaavia neitoja pulaan. Epäilemättä Chipin hurmaavuus vie Turun harmaudessa jalat alta uroolta kuin uroolta, joten joku söpö Turun poika takuulla vielä älyää pysähtyä tyhmyydeltään katselemaan tuota naista ja tekemään tuttavuutta.

Epäilen kuitenkin sitä, että saan sen Backstreetboysillisen tai N'syncillisen salskeita uroita lauantaiksi paikalle. Ehkä yhden tai kaksi saisin kaveripiiristäni kaivettua esiin, mutta...pulmallinen tilanne. Toki voimme veli P:n kanssa tarjoutua henkilökohtaisesti tapaamaan teidät, jalo Chip?

Sinänsä muuten harmittaa se, ettei mi querida ole tarpeeksi innostunut SM-liigasta. Hän kun kannattaa Jokereita, niin lauantaina olisi ensimmäinen potentiaalinen perheriidan paikka. Ei sentään, eihän niitä kukaan halua. On se elämä vaan niin saakelin upeaa.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Sparrow
Toveri Pygmalion heitti ilmoille hyvän diilin, herrasmiehet eivät ikinä jätä hurmaavia neitoja pulaan. Epäilemättä Chipin hurmaavuus vie Turun harmaudessa jalat alta uroolta kuin uroolta, joten joku söpö Turun poika takuulla vielä älyää pysähtyä tyhmyydeltään katselemaan tuota naista ja tekemään tuttavuutta.

Epäilen kuitenkin sitä, että saan sen Backstreetboysillisen tai N'syncillisen salskeita uroita lauantaiksi paikalle. Ehkä yhden tai kaksi saisin kaveripiiristäni kaivettua esiin, mutta...pulmallinen tilanne. Toki voimme veli P:n kanssa tarjoutua henkilökohtaisesti tapaamaan teidät, jalo Chip?

Sinänsä muuten harmittaa se, ettei mi querida ole tarpeeksi innostunut SM-liigasta. Hän kun kannattaa Jokereita, niin lauantaina olisi ensimmäinen potentiaalinen perheriidan paikka. Ei sentään, eihän niitä kukaan halua. On se elämä vaan niin saakelin upeaa.

Sä olet niiiin ärsyttävän rakastunut ja onnellinen... Ihan vaan vähän käy kateeks, mutta ei paljoa kuitenkaan. Itse asiassa veli P saattanee ilmestyä paikalle, mutta ehkä on parempi, jos P kertoo itse suunnitelmistaan, jos vain haluaa.

Voihan tietenkin olla, että minä kaikessa jaloudessani olenkin liian kranttu, enkä hyväksykään niistä poikabändiläisistä ketään...
 

pygmalion

Jäsen
Viestin lähetti Sparrow
Epäilen kuitenkin sitä, että saan sen Backstreetboysillisen tai N'syncillisen salskeita uroita lauantaiksi paikalle. Ehkä yhden tai kaksi saisin kaveripiiristäni kaivettua esiin, mutta...pulmallinen tilanne. Toki voimme veli P:n kanssa tarjoutua henkilökohtaisesti tapaamaan teidät, jalo Chip?

Innokkaana luontoihmisenä Chip ei kuulemma pistä lainkaan pahakseen, jos veli Varpunen lehahtaa paikalle. Muutoin ratkaistakoon ongelma seuraavasti: hurmaavan neiti Chipin ja hänen seuralaistensa vieressä on katsomossa paikka, joka jätettäköön täyttämättä odottamaan salskeita uroksia. Chip voi itse listata tähän perään, millaisilla laatuvaatimuksia seuraan pyrkivän poikamiehen olisi syytä täyttää. Voin vakuuttaa, ettei tätä tilaisuutta kannata missata, pojat...

Ja ellei kukaan ymmärrä tulla viihdyttämään neitoamme - mitä ihmettelisin kovasti - saavun itse istumaan kyseiselle paikalle huolehtimaan neitiseurueen hyvinvoinnista.


Mutta Sparrow-kuomaseni, et kai sinä vain vihjaile, että kotoinen laululintusi olisi narrimaisen luonteensa lisäksi myös niin kova pitämään kuria huushollissa, että teikäläistä ei sen vuoksi ole nähty hallilla sirkuttelemassa. Niinniin, tiedetään, parempi tossun alla...
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti pygmalion


Innokkaana luontoihmisenä Chip ei kuulemma pistä lainkaan pahakseen, jos veli Varpunen lehahtaa paikalle. Muutoin ratkaistakoon ongelma seuraavasti: hurmaavan neiti Chipin ja hänen seuralaistensa vieressä on katsomossa paikka, joka jätettäköön täyttämättä odottamaan salskeita uroksia. Chip voi itse listata tähän perään, millaisilla laatuvaatimuksia seuraan pyrkivän poikamiehen olisi syytä täyttää. Voin vakuuttaa, ettei tätä tilaisuutta kannata missata, pojat...

Ja ellei kukaan ymmärrä tulla viihdyttämään neitoamme - mitä ihmettelisin kovasti - saavun itse istumaan kyseiselle paikalle huolehtimaan neitiseurueen hyvinvoinnista.

Hmm... tää onkin nyt sitten paha. Mitäs jos mä kertoisin nuo vaatimukset myöhemmin tänään, kun kohta pitäis mennä tunnille (joojoo, mä missasin ekan tunnin... en vaan ehtinyt ajoissa enkä kehdannut mennä myöhässäkään).

Sparrow: Ei se nyt voi mitään rankkaa perheriitaa aiheuttaa tuo lauantainen peli. Huonosti olis asiat jos lätkästä sais oikein ison perheriidan aikaiseksi. Eihän se 5 minuutin mökötys tai pikkuriita tee muuta kuin puhdistaa ilmaa. Saavu ihmeessä paikalle, jos vaan uskallat.

Ja onnellisuudesta sen verran, että kyllä mä ihan tyytyväinen olen olemiseeni ja elämiseeni, muutamissa asioissa olis vaan pientä fiksauksen tarvetta. Mutta eiköhän ne tässä ajan mittaan korjaannu...
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti pygmalion
Mutta Sparrow-kuomaseni, et kai sinä vain vihjaile, että kotoinen laululintusi olisi narrimaisen luonteensa lisäksi myös niin kova pitämään kuria huushollissa, että teikäläistä ei sen vuoksi ole nähty hallilla sirkuttelemassa. Niinniin, tiedetään, parempi tossun alla...

Objection, your honour! I am NOT under t-h-e b-o-o-t. Suhteemme Varpuspesässä on varsin tasapainoinen ja pidän kyllä osaltani huolen siitä, ettei "The balance of the Force" liikahda liikaa kumpaankaan suuntaan. Vaikka turhiahan minä tässä haastelen, ette usko kuitenkaan. ;)

Anyway, olen tulossa lauantaina narrimatsiin kaverini kanssa, jonka toveri Pygmalion saattaa tunteakin. En ole tästä ihan varma. Opiskelijalipuilla ollaan menossa sisään ja paikkamme selviävät sitten lippujen oston yhteydessä. Jos on tupaten täyttä (which I doubt) niin lippu määrää paikan, muuten saatamme löytyä fanikatsomosta, seisomapaikoilta tai Kobrien perässä juoksemasta. Minut tunnistaa Sparrow #0 -paidasta, jossa on selässä ystäväni Girlzillan terkut. Olisi kunnia ja kivaa tavata teidät, Chip ja Pygmalion.

Takaisin onnellisuuteen: en puhu omasta onnellisuudestani enempää, vaan pyrin lisäpiristämään Chipia. Onnellisuus ei välttämättä vaadi miestä/naista rinnalle/rinnoille ja ilmankin varmasti tulee toimeen. Kaikki lähtee lopulta omasta päästä liikkeelleen...pienistä asioista olisi hyvä oppia nauttimaan ja niitä pieniäkin ilonhetkiä tulisi arvostaa niiden ansaitsemalla tavalla. Maailma on usein paska paikka, mutta positiivinen asenne kuorrutettuna sopivalla realismilla vie pitkälle. Negatiivista on se, että arvostus pieniä asioita kohtaan ja ilon ottaminen irti kaikesta vaatii paskoja kokemuksia. That's just the way things are.

Tsirp.

Edit: typoja typoja
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Sparrow


Minut tunnistaa Sparrow #0 -paidasta, jossa on selässä ystäväni Girlzillan terkut. Olisi kunnia ja kivaa tavata teidät, Chip ja Pygmalion.

Takaisin onnellisuuteen: en puhu omasta onnellisuudestani enempää, vaan pyrin lisäpiristämään Chipia. Onnellisuus ei välttämättä vaadi miestä/naista rinnalle/rinnoille ja ilmankin varmasti tulee toimeen. Kaikki lähtee lopulta omasta päästä liikkeelleen...pienistä asioista olisi hyvä oppia nauttimaan ja niitä pieniäkin ilonhetkiä tulisi arvostaa niiden ansaitsemalla tavalla. Maailma on usein paska paikka, mutta positiivinen asenne kuorrutettuna sopivalla realismilla vie pitkälle. Negatiivista on se, että arvostus pieniä asioita kohtaan ja ilon ottaminen irti kaikesta vaatii paskoja kokemuksia. That's just the way things are.

Tsirp.

Ok, mä yritän jotenkin kiinnittää sun huomiota jos satun bongaamaan tuon kyseisen paidan. Mä istun A1 katsomossa... :D

Ja kylläkylläkyllä mä tiedän, että onnellisuus lähtee niistä pienistä asioista. Ja olen mä onnellinen kun mä sain nettiyhteyden nopeasti, eikä tarvi älyttömästi pihistellä ja mulla on lämmin koti, mahdollisuus opiskella plaaplaaplaa. Mutta kun mä olen kovasti huolissani mun kavereista, enkä mä pysty mitenkään vaikuttamaan tilanteeseen, enkä pystyis vaikka olisin kotikaupungissanikaan. Ja se, että ei voi tehdä mitään, ei ainakaan lisää tämän tytön onnellisuutta.

Mä en ajattele, että jos mä sattuisin löytämään jonkun miehenkuvatuksen, niin mun onnellisuuteni nousisi yhtäkkiä pilviin. Ei taatusti nousis, vaikka mä olisinkin erittäin onnellinen (no tää ei nyt kuulosta enää järkeenkäyvältä), silti mä murehtisin mun kavereita. Mutta toisaalta kaikki on suhteellista ja pikkumurheet voi jäädä murehtimatta jos olis joko isoja murheita tai isoja ilonaiheita.

Yrittäkää ymmärtää mun nopeaa ajatuksenjuoksua.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sparrow ja Pygmalion (tai kai lähinnä Sparrow, sehän niitä miehiä hankki...): Tässä Chipin vaatimukset, jotta onnellisuuskäyrä kipuaisi hiukan ylöspäin (älkääkä ottako liian tosissaan):

- Pituutta vähintään 177cm (se vaan kuulostaa hyvältä...)
- Urheilullinen, ei kuitenkaan muskelimies
- Keskustelutaitoinen
- Ikä 18-23
- Samankaltainen arvomaailma neiti Chipin kanssa
- jne.

Mutta toisaalta mä uskoisin sen Jonkun tupsahtavan mun tielleni sitten, kun sen aika on. Huomaatteko, että tää on jo reippaasti positiivisempaa tekstiä kuin viimeöinen avautuminen.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt voin jälleen sanoa olevani melko onnellinen.

Ihan ensimmäinen syy on tämä: Ilves-SaiPa 0-3, ja SaiPa ei edelleenkään ole hävinnyt varsinaisella peliajalla. Jättebra!

Ystävistä, täpinöistä ja säpinöistä puhuin jo aiemmin, ja nyt on lisättävä se, että olen saanut yhden hyvän ystävän itselleni lisää. Juuri eilen tulin siihen tulokseen, kun olimme ensin jutelleet pari tuntia tauoitta, ja juttu luisti. Meillä on paljon yhteistä elämässä, samanlaisia kokemuksia. Ja kaiken huipuksi olemme vielä syntyneet samana päivänä!

Koulussa on rankkaa, viikkotunteja minulla on 37, ja huomennakin perjantaina päiväni on kahdeksan tuntia pitkä. En kuitenkaan jaksa masentua nyt edes siitä. :)

Leidikisan voitto oli myös kiva juttu. Kait se kertoo siitä, että Jatkoajasta löytyy ihmisiä, jotka "pitävät" minusta. Ja jännittää myös se, mitä huomenna saan sieltä SaiPan toimistolta lahjaksi. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös