Oliko vierotusoireita

• 4 041
  • 61

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan lelliä oli tulla toimeen ilmankin. Ainoastaan seuraavat asiat huomasin:

- yritin palstalle noin 14000 kertaa
- olen syönyt kynteni ihan paskaksi
- hermot ovat ihan riekaleina
- ircci on tullut tutummaksi
- minusta on tullut Jatkis-addikti
- pää alkoi tehdä vasemmalle nykiviä, hallitsemattomia liikkeitä
- elämä ilman Jatkista on kuin kesäinen ravintolaterassi ilman pimuja. Kaljan saa kyllä alas, mutta 'kiva' puuttuu

JA: Welcome back...

Hymiöitä valinnan mukaan.

Jet-Ace

Jäsen
Katkoviikko sujui pääasiassa mökillä ollen. Sitä suurempi oli harmi, kun kalastuksen, saunan ja 12 oluen jälkeen Jatkoaika ei auennutkaan.
Kun katkos sattui mökillä, niin aikaa meni tuhottomasti (humalaisen logiikalla) sen miettimiseen, onko mobiilivälineissä joku vika. Tai itse asiassa, kyllä heti tiesin, että jotain suurempaa vikaa oli Jatkoajassa, ei välineissäni. Sitä ei vain halunnut myöntää. Asiaa piti oikein tiedustella tekstiviestein Oloneuvokselta ja Seniorilta. Ja vielä senkin jälkeen, kun tiesin, että JA tulee vasta 29.7. kuntoon oli pakko kuitenkin parin tunnin välein käydä tsekkaamassa,jos kuitenkin toimisi.

Nyt on kaikki kuitenkin hyvin; Vaimo töissä ja minä vielä tämän ja ensi viikon lomalla :cool:
Menossa on oma loma ilman mitään ohjelmaa ;) . Siis ilman ohjattua toimintaa.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Hyvään saumaan tämä katkos osui. Lätkässä ei tapahdu käytännössä mitään ja itsekin olen ollut lähinnä lomalla jossain Suomessa.

Kieltämättä on kuitenkin turvallinen tunne, kun tämä palsta taas toimii. Mikäli jotain tapahtuu, se löytyy kuitenkin ensin täältä. Jokeri-ketjussakin on taas saavutettu vanhat asetelmat ja toistettu aiemmat teesit :D . Kyllä nyt työtkin sujuvat.

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: Olen riippuvainen.

Viestin lähetti reds1897

Ankeaa oli ilman Jatkoaikaa.Vitutti kybällä duunissakin,kun joutui tekemään vaan hommia.Ei kyllä huvittanut käydä millään muillakaan sivuilla.Hienoa että homma toimii taas.

Exactly! Kaikkein pahinta oli kun hommia ei ollut juuri ollenkaan lomien takia niin oli pakko keksiä itselleen duunia.... :confused:

Tarkastin tietoliikenteen toimivuutta n. ½ tunnin välein ja kävin toteamassa muut jääkiekkofoorumit luokattomiksi. Tiukkaa teki, älköön JA :ta kohdatko enää näin vakavat ongelmat.... :)

JanJ

Jäsen
Taas oltiin pois linjoilta puoli päivää.
Tekee muuten aika erikoisen tunteen, kun selaimen aloitussivu ei tulekaan esiin.

No, kauhu muuttui iloksi taas :D

Cramer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Ihmeelliseltä tuntui kun päivittäistä surffausjärjestystä joutui muuttamaan pakon edessä. Koko päivän oli fiilis, että jotain tärkeää on jäänyt tekemättä. Onneksi se on nyt ohi.

Kävin tasaisin väliajoin yrittämässä sivuille ja näpyttelin "Päivitä" nappia n. 15 min./kerta.
HÄ? Olenko minä muka riippuvainen jostain tyhmästä keskustelupalstasta? En voi olla!....
...No OK, myönnetään... nyyh...

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On tästä Jatkoajassa vierailusta vaan semmoinen päivittäinen rutiini tullut että outo oli olo tänään aamupäivällä kun en sisään päässytkään. Pari kertaa siinä koetin päivän aikana, sitten lähdin hommiin ja iltavuorosta kotiutuessani Jatkoaika toimikin taas.

Soon muuten tuo kello väärässä ajassa...

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Roku

Soon muuten tuo kello väärässä ajassa...

Niin muuten on, taidamme olla ny Moskovan ajassa.

Tasaisin väliajoin tuli käytyä kokeilemassa. Yhdessä vaiheessa iltapäivällä palsta toimi hetken aikaa. Ehdin jo kirjoittaa viestin loppuun mutta sitten lähettäminen ei enää luonnistunutkaan, sen jälkeen sitä on tullut tasaisin väliajoin käytyä kokeilemassa. Nyt onneksi toimii.

nimim. riippuvainenko... ehei.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy