Oliko Summasen potkut oikea ratkaisu?

  • 1 828
  • 15

Oliko Summasen potkut oikea ratkaisu?

  • Kyllä

    Ääniä: 31 20,3%
  • Jyrkkä "ehkä"

    Ääniä: 22 14,4%
  • Ei

    Ääniä: 100 65,4%

  • Äänestäjiä
    153

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jatkoajassa majailee yleensä parhaiten jääkiekosta ymmärtäviä tahoja. Ratkaiskaapa siis tämä visainen kysymys, joka huomenna todennäköisesti majailee molempien iltapäivälehtien gallupeissa. Tämän palstan tulokseen voi luottaa paremmin, kuin kukkahattutätien mielipiteisiin.

Pitkät puheet ovat turhia, ne voi kirjoittaa Maajoukkue-osioon.
 
On se kumma ettei tuloksen teko riitä - Kummolan suuntaan kumartelu on tärkeämpää. Kalervo voisi valita itsensä seuraavaksi päävalmentajaksi, jotta vältyttäisiin yhteentörmäyksiltä.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Ei.

Mutta minähän en maajoukkueen päävalmentajista päätäkään. Mutta siitä huolimatta, olisin suonut Ramin vielä jatkavan maajoukkueen peräsimessä.
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Ehkä. Nythän Raato itse voi muistella että oli valmentaja jonka alaisuudessa menestyttiin hyvin ja siitä myös ainakin minä hänet muistan valmentajana.
Jos Raato olisi jatkanut niin siitä olisi varmasti jonkinlainen soppa saatu aikaan ja joskus kun tappio olisi tullut niin syytettäisiin Raatoa turhan paljon. Kaksipiippuinen juttu joten vastasin ehkä...
 

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
Ei todellakaan, se prkl:een itsekeskeinen paskaa Kalervo " iso poskiontelo" Kummola sielt ois pitäny heittää pihalle saatana. Tekis mieli vähän kouluttaa Kalervoa, jos näkisin sen kadulla niin kyllä varmaan vois iskee pari iskuu...joo no ehkei nyt kuitenkaan :)
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
"jääkiekon tappaja" Summanen toi menestystä, ja olisi sitä tuonut jatkossakin. Tällainen ei varmasti sovi jääkiekkoliitolle. Nyt vielä joku Hannun Jortikka tilalle niin hyvinhän meillä menee. Tai sitten EI!
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Jyrkkä ehkä.
Kun ei asioiden oikeaa tolaa täysin tiedä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sen verran vahvat ovat meikäpojan antipatiat Summasta kohtaan, että olen puhtaasti sangen tyytyväinen erottamiseen ('tehtävästä vapauttamiseen', heh).
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Sistis
Jatkoajassa majailee yleensä parhaiten jääkiekosta ymmärtäviä tahoja. Ratkaiskaapa siis tämä visainen kysymys, joka huomenna todennäköisesti majailee molempien iltapäivälehtien gallupeissa. Tämän palstan tulokseen voi luottaa paremmin, kuin kukkahattutätien mielipiteisiin.


Iltasanomien tulos: 53% Kyllä, 47% Ei
Jatkoajan tämän hetken tulos: 19.1% Kyllä, 65.5% Ei

Melkoinen ero. Toki äänestäneiden määrä on täällä huomattavasti pienempi, mutta suurin ero löytynee äänestäjäryhmistä.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kummolan liian suureksi paisunut ego meni tässä tapauksessa jääkiekon edun ohitse eli kenkää mokomallekin megalomaanille ja vähän äkkiä!
Ja vaikka Summanen onkin vaikea persoona, voisi jopa sanoa vastenmielinen vaskisti. Niin tulokset puhuivat puolestaan eli äänestin EI.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Itse äänestin EI. Jokaisella on tietenkin asiaan kuin asiaan omat mielipiteensä. Sen aikaa miten Summanen valmensi leijonia, hoiti hän hommansa hienosti. Osoituksena se World Cup of Hockey 04 turnauksen loppuotteluun pääsy. Jokainen valmentaja valmentaa myös tyylillään. Raimolla on oma tyyli, joillekin se sopii ja joillekkin Ei. Valmentajan on oltava sellainen että uskaltaa sanoa asiat niin kuin ne ovat. Ei pidä olla mikään hissukka joka vain pirtelee läppitauluusa taitoluistelukuvioita ja hiljaisella äänellä jakaa ohjeita. Pitää olla tahtoa ja ääntä. Tietysti pitää pysyä sanomisissa tietyissä rajoissa, henkilökohtaisuuksiin menemistä tulisi välttää, mutta kyllä pelaajan pitää kestää sanomistakin. Ei pidä vetää hernettä nenään jos valmentaja vähän korottaa ääntään.

Mitä tulee Case Janne Niinimaa niin edelleenkin olen sitä mieltä että silloin kun asia oli pöydällä niin vain ja ainoastaan herrat Janne N ja Raimo S olivat tietoisia mitä oikeasti tapahtui. Siis aikuisten oikeasti. Suomen media on vaan siittä hyvä että se tekee asiasta kuin asiasta suuren kohun jos se liittyy vähänkin kiekkoon. Tässä Case Jannessa ammuttiin mielestäni liikaa yli.

Se taas mitä itse kiekkoliitossa tapahtui on ihan oma juttunsa. Nykyiset herrat jotka tätä tivolia pyörittävät ovat joidenkin mielestä jo aikansa eläneitä. Itse olen sitä mieltä että myös kiekkoliiton johdossa olisi aika harkita uudelleen järjestelyjä. Muutamat henkilöt ovat jo aivan tarpeeksi istuneet siellä ja pyörittäneet tivolia. Jokainen voi itse päätellä keitä henkilöitä tarkoitan.

Tästä uudesta valmentajasta saadaan tietenkin taas ihmeellinen vääntö aikaan. Jo nyt on ollut ties kuinka monta henkilöä ehdolla. Totuus on vain se että jos hommaan halutaan suomalainen niin yhden käden sormet riittävät helposti tehtävään sopivan henkilön valintaan. Oli se uusi valmentaja vaikka sitten Erkka W tai Sven Duffa tulisi tälle antaa ns. omat valtuudet. Ko. henkilö saisi itse päättää ketä ottaa valmennustiimiinsä mukaan ja hän saisi itse päättää valmenusasioista. Hommasta ei tule yhtään mitään jos valmennusasioihin puuttuvat ties ketkä ns. asiantuntijat. Nyt kävi niin että homma meni metsään kun samaa keittoa tuli hämmentään siihen tehtävään kuulumattomat henkilöt. Ei kukaan oikea "kokki" joka tekee keittoa hyväksy että roskatynnyrien tyhjentäjä tulee sanomaan kuinka paljon pippuria laitat tohon soppaan.

Jos ja kun uusi valmentaja saadaan valittua niin annetaan hänelle TYÖRAUHA jotta voi hoitaa asiansa kunnolla

Niin ja mitä tulee liiton maksamaan palkkaan: Raimolla on edessään kissanpäivät...
 

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Jyrkkä EI.

Kyllähän Rami oli ja olisi edelleen Suomen maajoukkueen paras mahdollinen valmentaja. Rami löysi SUOMALAISELLE joukkueelle sellasen pelitavan millä tulee tulosta tämmöistä ei aran aikoina nähty.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei. Summasesta tehtiin syntipukki, jotta suojatyöpaikasta nauttivat Kalen saunakaverit ja selänpesijät, voimakaksikko Kulli ja Kutila jatkaisivat.
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Ei. Summanen teki tulosta ja saa potkut. Jos mennyt henkilökohtaisuuksiin, niin kestetään kuin miehet. Ei mitään neitejä olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös