Mainos

Oliko sniper2001:n kirjoitusoikeuden menettäminen aiheellista?

• 2 960
  • 40

sniper2001:n kirjoitusoikeudet

• Kyllä, todellakin ole! Provosoi liikaa...

Ääniä: 62 50,0%
  • En ole varma, olen kahden vaiheilla...

Ääniä: 8 6,5%
  • Ehdottomasti EI... Sananvapaus pitää olla!

Ääniä: 29 23,4%
  • Mulle ihan sama... Yks kirjottajahan se vaan oli...

Ääniä: 25 20,2%

• Äänestäjiä
    124

Jet-Ace

Jäsen
Jouluarmahdus?

Sniper2001 lähettää joulutervehdyksensä Jatkoaikalaisille.

Olen varsin vakuuttunut, että jos hän saisi kirjoitusoikeutensa takaisin, niin kirjoitukset olisivat asiallisempia kuin ehkä aikaisemmin ovat olleet.

Koska useimpien on varmasti helppo kuvitella, miltä tuntuisi olla mykkänä seuraamassa toisten keskustelua, niin kysyn seuraavaa:

Olisiko Sniper2001:lle annettava mahdollisuus teidän mielestänne? Jos siis moderaattorit siihen suostuisivat.

Tuamas

Jäsen
Re: Jouluarmahdus?

Viestin lähetti Jet Ace
Sniper2001 lähettää joulutervehdyksensä Jatkoaikalaisille.

Olen varsin vakuuttunut, että jos hän saisi kirjoitusoikeutensa takaisin, niin kirjoitukset olisivat asiallisempia kuin ehkä aikaisemmin ovat olleet.

Koska useimpien on varmasti helppo kuvitella, miltä tuntuisi olla mykkänä seuraamassa toisten keskustelua, niin kysyn seuraavaa:

Olisiko Sniper2001:lle annettava mahdollisuus teidän mielestänne? Jos siis moderaattorit siihen suostuisivat.

- Turhaa mussuttamista.
Sama sällihän sai jo toisella nimimerkillä vastaavan kiellon.

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
tottakai pitäs saada jouluna näyttää että on tehnyt parannuksen!

theref

Jäsen
Sniper

Sniper näyttäköön jossakin toisessa foorumissa tehneensä paranuksen, katsotaan sitten sen jälkeen. Useat varoitukset ja lyhyemmät pelikiellot eivät tepsineet kyseiseen kirjoittajaan, en todellakaan usko kaverin tehneen parannusta. Ei auta kansalaisadressit eivätkä mielenosoitukset, Sniper huilaa.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tuomiopäivä

Jumala armahtaa, Jatkoaika ei;)

Kyllä minun puolestani, olin jo viime aikoina ottanut käytännön, että hyppään hänen kirjoituksiensa yli. Pari yritystä asialliseen mielipiteenvaihtoon ei onnistunut. Mutta ei hän minua mitenkään haittaa.

Mutta säännöt ovat sääntöjä ja moderaattorit ratkaiskoon, niinkuin hyväksi näkevät. Heillä se vasta paskamainen duuni on.

theref

Jäsen
Niin

Eikös se jonkin verran kerro kaverista, että huilaa myöskin SaiPan palstalta koska ei osannut sielläkään käyttäytyä kunnolla?

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tämä on raskauttava asianhaara ilman muuta. Mikä näitä joitain tyyppejä oikein riivaa? Väittely ja vittuilukin on nastaa, mutta ainoastaan siten, että siinä käytetään myös aivoja. Puolin toisin.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eikös sillä ole jo parikin mahdollisuutta ollut?
Eli, ainakaan toistaiseksi ei.

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Hauskintahan tässä jutussa lienee se että sniper tulee takaisin, jos niin haluaa. Naamari päälle vaan;)

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei kai sniper takaisin pääse ainakaan samalta koneelta, kun on tuo IP-koodi täällä tiedossa? Näin ainakin luulisin?

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
Viestin lähetti Jet Ace

The SNIPER odottaa hyväksymistä. ?!

Sama osui silmääni. suosikkijoukkue: Jokerit..hmm.. no katsellaan. Jotenki tuntuu että joululahjamme on Sniperin comeback... :D :D

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti JHag
Ei kai sniper takaisin pääse ainakaan samalta koneelta, kun on tuo IP-koodi täällä tiedossa? Näin ainakin luulisin?

Tämä vain siinä tapauksessa, että sniperilla on kiinteä IP-osoite lisättynä siihen, että tuon IP-osoitteen voi blokata tässä foorumissa moderaattoreiden toimesta ja moderaattorit myös näin tekevät. Tästä seuraa tietenkin toteamus, että aikaisemmin ei näin ole ollut. Rekisteröitymispyynnönhän voi tehdä vaikka koulun koneelta;)

Teoreettisesti yhden IP:n alla voi olla kokonainen segmentti (useita käyttäjiä), joten toi IP:n blokkaaminen voi ainakin teoriassa blokata muitakin käyttäjiä, joten ei se niin helppoa aina ole. Taitaa olla niin, että ainakin modeemikäyttäjillä pääsääntöisesti on dynaamiset IP-osoitteet ja onhan niitä kaiketi muillakin, jolloin IP-blokki ei toimi.

THE sniper....heh kuulostaa jotenkin tutulta ja itse uskonkin, että toi on tsoukki ja hyvän joulun toivotus. Itse sniperina olisin heittänyt toisenkin anomuksen sisään vähän paremmin naamioituneena:D

Jet-Ace

Jäsen
Sniper2001 on jo yksityisviestissä kiistänyt jyrkästi yhteytensä nimimerkkiin The SNIPER.

Aika siis taas kerran näyttää, kuka on kuka. Nimen ja IP:n voi aina salata, mutta käsialaa ei, vai mitä?;)

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
domy kirjoitti: "Yhteydet legendaariseen Potaan ovat mitä moninaisemmat. Rekisteröitymispäivä, HIFK, Bayern München ja Oulu.. Myös seuraava vuodatus ketjusta "aliarvostetuimmat pelaajat" vaikuttaa tutulta"

Mitä tuossa rekisteröitymispäivässä on niin kummallista? Tuosta Oulusta sen verran, että olen tietyn ajan joutunut nyt opiskelemaan Oulussa ja palaan Helsinkiin ensi vuoden alkupuoliskolla. Osasyynä myös se, että joskus olen syntynytkin Oulussa. Tässä nyt ei varmaankaan pitäisi olla mitään ihmeellistä?
En varmasti ole ainoa Suomessa, joka pitää sekä IFK:sta, Bayern Munchenista ja pitää Potaitchukia aliarvostettuna pelaajana. Itseasiassa tunnen itseni lisäksikin pari vastaavanlaista tapausta. En minä nyt kuitenkaan mikään Pota-fani ole, kuten voi jo nimimerkistäkin havaita.
Kaikille nyt tiedoksi, että tällä hetkellä en ole rekisteröityneenä mihinkään muulle palstalle. Joskus muinoin olin kiekkopesään, Pelicansien sivuille ja Kärppien sivuille, enää en niillekään.
Seurannut olen kyllä näitä sivuja ennenkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy