Oletko tyytyväinen joukkueeseen?

  • 1 082
  • 10

Oletko tyytyväinen "kaikkien aikojen kisojen" joukkueeseen?

  • Kyllä. Parempaa ei olisi löytynyt.

    Ääniä: 23 24,7%
  • En todellakaan! Pois kaikki turhat saunakaverit (jokinen yms.)!!

    Ääniä: 39 41,9%
  • Eiköhän tätä ole jo tarpeeksi jauhettu. Turha äänestys.

    Ääniä: 31 33,3%

  • Äänestäjiä
    93

Allu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eli onko tämä se "kaikkien aikojen joukkue", jonka TARJOLLA olleista pelaajista olisi voinut kasata? Siis paras tämä joukkue ei ole, koska Koivu on kipeä.

Itse en ole, koska Aravirta valehtelee. Näyttöpaikat oli muka Ruotsissa, mutta miehet, jotka eivät tee pisteitä pääsevätkin kisoihin. Eli täyttä kusetusta. Lisäksi Jokinen vedetään yhden maalin perusteella kisoihin.. huhhuh.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Valmentaja valitsee ja kansa kritisoi. Sehän on meidän työnjakomme.

Täytyy kyllä Kuravirralle antaa pienet propsit siitä ettei valintoja tehty suuren yleisön ja median halujen mukaan.
Olisitteko itse valmentajana valinnut haluamanne joukkueen vai lehdissä ja täällä valmiiksi valitun joukkueen?

Helppoa olisi ollut mitata pelaajien yleinen suosio ja valita 23 eniten kansaa miellyttävää pelaajaa.
Kuravirralla on tälläinen linja. Onko se sitten syy/ansio siihen mitaliputkeen ilman sitä kultaista?

Itseäni kiinnostaa kyllä enemmän pääseekö Espoo tänäkään vuonna edes pleijareihin kuin miten SLC:ssä käy.
 

Allu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mielenkiinto omalla kohdallani kohdistuu siihen saanko juhlia Pojan paluuta kotiin tänä keväänä. Kisat eivät hirveästi innosta. Tosin viikko sitten pidin niitä suuressa arvossa. Hyvä Slovakia!
 

Ettan

Jäsen
Suosikkijoukkue
H.I.F.K
allu

en tiedä tarkoititko alotus kommentilla , että J.ojanen olisi ansainnut paikan
koneessa .

Omasta mielestäni kyllä ! Aran mielestä Ojanen ei sovi puolustavaan rooliin. no siitä
voi olla eri mieltä.

Ojasen IL (painetussa versiossa) haastattelusta paistaa läpi katkeruus araa kohtaan
ja kun ei luottamusta saa vaikka kuinka hyvin pelaisi. currelle saa pisteet kotiin / äh /
siis suomeen
 

Allu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
J. Ojanen olisi kuulunut olla tässä joukkueessa. Hyökkäävässä ketjussa Jokisen paikalla. Että se siitä. Voitko väittää, ettei Janne uransa aikana olisi muka ansainnut näyttöpaikkaa Aravirralta? Mutta kun Janne ei ole Aran saunakavereita, vaan harrastaa vaan tylsää kahvakiekkoa.
 

jani73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Detroit Red Wings, FC Liverpool
"Ojasen IL (painetussa versiossa) haastattelusta paistaa läpi katkeruus araa kohtaan ja kun ei luottamusta saa vaikka kuinka hyvin pelaisi. " Olisin minäkin katkera jos tekee työnsä tosi hyvin, luvattaisiin että jos tässä turnauksessa onnistut, niin olet vahvoilla. Mutta minkäs sille voi, että kaikki olemme ihmisiä. Aralle Janne naama ei mielytä. Itse toivon, että Jokinen ja Helminen epäonnistuvat täydellisesti kisoissa! Mutta Ara on pelannut korttinsa niin hyvin, että ei edes täydellinen floppaus SLC:ssä horjuta hänen asemaansa päävalmentajana. Tuollaista kaksinaamaista" selkäänpuukottajaa tuskin yritysmaailmassa nähdään hänen päävalmentajakautensa päätyttyä suomen kisoihin 2003! Itse en ikinä haluisi tuollaista esimiestä joka jatkuvasti puukottaa "työntekijöitään" selkään ... Kiitos Ara
 

holvius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,Red Wings
Radio 957 haastatteli Ojasta aamulla. Ei Ojanen siinä ainakaan katkeralta tuntunut. Myönsi kuitenkin , että valitsematta jättäminen harmittaa.
 

JokeriJätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylösnoussut
Itse olisin jättänyt Jokisen pois, mutta turha minun, tai kenenkään muunkaan on kritisoida Aravirta kun on näyttänyt Naganossa ja monissa MM -kisoissa osaavansa kasata hyvän joukkueen.
Siksi pidän tätä äänestystä täysin turhana.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Olen jokseenkin tyytymätön, olisin tehnyt pari pelaajavaihdosta. Joten vastaukseni: Olen ja en eli jätin äänestämättä.
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
mua ihmetyttää teidän Tappara fanien käsitys hyvän näytön antamisesta ehkä Ojanen teki 0+3 mutta sitten se sai myös -4 tehotilastossa ja kun vertaa esim Antti Aaltoon niin 0+2 ja +3 ni kumpikohan kannattaa ottaa ?
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mafiasta tuli oilers go gi:ssa aikalailla nappiin osunut lausahdus : "Aravirta on puhunut ja kansa voi pitää turpansa kiinni!" Hieman rupes naurattamaan, varmaan tehnyt Aravirran itsensäkin sanoa noin moneen otteeseen, valmentajahan sen joukueen valitsee eikä tarkoitus ole miellyttää kaikkia.

Surkean jengin kumminkin valitsi, Jokinen kyllä pelasi yli 20 min 0+0 -1 ja samassa porukassa Hagman pelasi 13 min 1+0 +1 ja kaikkihan arvaavat heti kumpi pelaa kisoissa? Jokinen tietenkin, hänessähän on potentiaalia, ratkaisi -98 hifk:n mestaruuden...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös