Oletko tyytyväinen JA:n linjaan Nielikäinen vs. VB tapauksessa?

• 4 206
  • 28

Oletko tyytyväinen Jatkoajan toimituksen linjaan tapauksessa Nielikäinen vs. VB?

• En todellakaan ole!

Ääniä: 109 41,0%
  • Kyllä olen, ihan asiallinen linja.

Ääniä: 57 21,4%
  • EVVK, koko tapaus muutenkin saanut liian suuret mittasuhteet.

Ääniä: 96 36,1%
  • Ei mikään näistä, kommentoin ketjuun.

Ääniä: 4 1,5%

• Äänestäjiä
    266

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Minusta on vaan kasittamatonta, etta Suomen tapaisessa jaakiekkomaassa yhdesta ennaltaselvasta tappelusta paisuu sellainen pulla ettei ikina ennen. Enka tarkoita vaan poliitikkoja, poliisia, mutta myos jatkoaikalaisia. Taalla nyt annetaan juuri sita mita naa "toiset tahot" haluavat: metelia jostain mika on aina kuulunut lajiin. Mika on seuraava aste?

Mutta juu, tiedan. Pusken tassa asiassa paata seinaan ja olen aanessa olijoista vahemmistossa (en kuitenkaan aanestajista). Jotenkin vain koko homma muistuttaa Matin ja Mervin mediavaantoja: evvk. Karpasesta on tekemalla tehty isomman luokan harkanen. Tyydyn siis olemaan kommentoimatta tata sen enempaa.

**EDIT** Sanottakoon viela, etta olen ollut sen verran kauan eurooppalaisen poliitikan huipulla katselemassa naiden poliitikkojen veivailuja, joten itse en jaksa ottaa heidan tahan asiaan koskemista sen vakavammin. Se on meinaan fakta: poliitikkojen muistia lyhyempi on vain heita aanestaneiden muisti. Ei siis hatia mitia.

Viimeksi muokattu:

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Toimitus kirjoitti:
Jatkoajan toimitus päättää harkitun hiljaiselonsa ja kantaa kortensa kekoon keskusteluun

Asiallinen paketti, kiitokset siitä.

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
tilliliha kirjoitti:
Asiallinen paketti, kiitokset siitä.

Oli todella asiallinen ja toi esille kaikki näkökulmat asiasta. Kiitos.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy