Totta helvetissä ja siitä asiasta pitää olla kohtalaisen ylpeä.
Tai noh, minusta nyt on normaalia ajatella touhuamista lähes koko ajan, siinä vaiheessa kun ei enää ajattele seksiä voi lopettaa elämisen. Toki miesten kesken saunassa pitää valita sanansa hyvin ja varmuuden vuoksi hokea sanoja "pil~lu" ja "perkhele" joka väliin.
On naurettavaa että osa väestönosasta jaksaa aina paheksua ja tuomita seksuaalisesti vapautuneempia ja kokeilunhaluisempia ihmisiä, tästä johtuu iso osa homofobiastakin, se että joku on avoimempi seksuaalisuutensa kanssa on tuomittavaa koska loppupeleissä asiasta paistaa kateus. (Käyttäisitte muutkin homojen tuomitsemiseen samaa syytä kuin minä eli se näkyvä osahan heistä on rasittavia inisijöitä ja kitisijöitä, tuollaista luonnetta on aina vaikea kestää.)
Myös se että itse törmää naiseen joka jämyttää pahemmin kuin itse, se että nainen EI halua olla jatkuvasti iholla ja kutemassa on aikamoinen turn-off. Toisille varovaisempi läheisyys sopii, mutta ihmetellä sopii että joku tahtoo olla toisen ihmisen kanssa yhdessä mutta välttelee kosketusta julkisella paikalla (en minä ainakaan malttaisi enkä malta pitää näppejäni erossa tällaisesta luikkaasta jääkarhusta! Eiku tarkotin niitä kimalaisia.)
Kun liikkuu porukassa jossa on naisia ajattelee väistämättä seksiä jossain vaiheessa. Ensin kaikkien kanssa yhtäaikaa, sitten erikseen. Noh, kaverien muijia ei tule kuolattua mutta se ettei edes kerran olisi ajatellut pistelevänsä heitäkin on iso valhe. Per~kkele.
Kun miettii omaa uraa (tai sen, ja sen puutetta) ovat ikimuistoisimpia kertoja olleet ne kun on kokeillut jotain vähän erikoisempaa, tai jossain erikoisemmassa paikassa. Ehdottomasti paras ja kokeilunhaluisin oli se tyttö joka tykkäsi myös tytöistä. Miksei siis ensi kerralla jotain vielä hiukan hurjempaa, ja missä on se tyttö jonka kanssa pääsee tekemään sen SS-univormussa?
Kaikkea pitää kokeilla. Kahdesti.
Nim. "peiton alla pimeässä pidetään kädestä kiinni"