Oletko rokotevastainen foliohattu?

  • 3 380
  • 34

Oletko rokotevastainen foliohattu?


  • Äänestäjiä
    121

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
En ole, mutta ilman rokottamattomien rajoitteita tuskin olisin rokotetta ottanut. Ei mitään foliohattua, mutta en koe kovin tarpeelliseksi.
 

redpecka

Jäsen
En ota piikin piikkiä, niistä kuolee ja halvaantuu samanaikaisesti.
Jotenkin tuntuu, että se edellinen sikainfluenssa muutti maailman rokotteisiin suhtautumisen osalta (+internet-aikakausi). Tapahtui muutamia ikäviä narkolepsia-sivuoiretapauksista ja me homosapiensihmiset tietenkin kauhistumme kun meillä ei ole taju rakennettu käsittämään noin isoja suhdelukuja.

Puhun meistä, sillä minullakaan ei ole sen parempaa hahmotuskykyä tilastoasioihin kuin jollain viiskyt tuhatta vuotta sitten eläneellä ihmisellä - intuitiivisesti. Järkeilemällä ja laskemalla pääsee toki eteenpäin, mutta kuka sitten mitenkin kykenee arvioimaan ja sulattamaan sieltä paljastuvaa dataa.
 

hege

Jäsen
3. piikkia ja sitten positiivinen tulos, eli onko minun elimistö kuitenkin foliohattuileva? Vai johtuuko tämä siitä kuin Nordinin perheestä niin oma epätunnistamaton ajattelu vain rikkoi rokotusten toiminnan eli olisin super-kristallipuoluelainen ja huuhaaan ja humpuukin ylimaakari? Oikeastaan pitäisi huuhaa- ja humpuuki ketjussa selvittää olenko nyt puhdas rokotteen piikeistä tai proteiineistä?
Toisaalta, eikö se Maria nyt hakenut jotain työntekijää niin luulisi nyt CV:n olevan kunnossa kun olen mies jota ei edes rokotteet rokota...
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
En ota piikin piikkiä, niistä kuolee ja halvaantuu samanaikaisesti.
Ja vielä lisäksi voi myös menettää henkensä. Itse olen kolme piikkiä ottanut. Luotto tieteeseen on kohtuullisen vakaalla pohjalla.
Jos joku ei rokotuksia halua, niin se on hänen asiansa. Jos rokottamattomuuden takia on jotain rajoitteita niin sitten on, elämässä on tehtävä valintoja ja niiden kanssa elettävä.
Mutta uhriutuminen, marianordismi yms persereikäily voitaisiin jättää mielellään väliin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ei ole vielä omalle kohdalle sattunut, varsinkaan impotenssia. AIDS tietenkin saattaa olla piilevänä kun ei ole testattu... ;-)
Yhellä tutulla oli kerran Impotenssi jonkun aikaa, mutta se vaihtoi sen sitten Ladaan - "Ojasta allikkoon" tuumasi...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös