Oletko pettänyt?

  • 9 573
  • 54

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Enpä tässä ala jeesustelemaan, kun olen jokaisessa suhteessani käynyt vieraissa. Ei sille vain voi mitään, että paikan tullen tulee sekoiltua parisuhteeseen kuulumattomien naisten kanssa. Ei tosin haittaisi naisenikaan puolelta toiset miehet, kunhan mun ei tarvitsisi tietää niistä.

Eli ei hoitoa koskaan omaan kotiin. Olkoon tuo lesson #1.

lesson #2, on ettet koskaan jää vieraita naidessasi kiinni. Eli ei todistajia, eikä epämiellyttäviä sukupuolitauteja. Tuohon undercover caseen kavereiden kortit on hyviä olla olemassa. Jakele niitä, jos joku koskaan kyselee. Selittäköön kaveri sitten sen perseen polttelun.

#3 on, että pokaa aina tilasuuden tullen varattu nainen/mies. Sellainen ei koskaan soittele perään ikävissä tilanteissa. Eikä silloin tarvitse sen omituisia haaveita tai toiveita olla toteuttamasssa. Poimi siis aina marjat piirakasta, kun tilaisuus tulee.

#4: pane aina kun on tilaisuus. Jälkeenpäin sitä aina kuitenkin harmittelee, ettei tullut ajeltua. Joskus menee ohi, joskus taas osuu...

Ja jos joskus ihmetyttää tilanne, niin muista nuo kohdat 1&2. Etenkin naisten kannattaa nuo kaksi ohjetta ottaa opikseen.

En tässä halua mitenkään elämäntyylien eroja arvottaa. Kerroin vaan siitä miten itse ajattelen ja elän. Ei helppoa taida olla teki niin tai näin?

-duud-
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
vlad kirjoitti:
Loppuun on kuitenkin todettava, että koskaan ei pidä sanoa ei koskaan. Aina moraalikäsitykset voivat muuttua, elämäntilanne muuttua sellaiseksi, että pettäminen käy houkuttelevaksi mahdollisuudeksi - siksipä en ilman tietoa ryhdy tuomitsemaan ketään kuka pettää kumppaniaan.
vlad.

Niinpä. . . Mä olen oppinut omat tapani ihan vain elämällä ja niitä kokemuksia seuraamalla. Niin monesti tässä on joutunut huomaamaan, ettei uskollisuudella saa kuin ovimaton ja maksajan paikan. Voin rakastaa ja olla rakastunut, kuten tälläkin hetkellä olen. En silti en oikein osaa kuin itseeni ja lapsiini. Tällä hetkellä olen uskollinen kuin Valamon munkki vain voisi olla. Varmaan munkki minusta jossain vaiheessa tuleekin, kun kyllästyn noihin parisuhdepeleihin.

Tilanteet tulevat ja menevät. En silti tuomitse koskaan ketään, joka vieraisiin menee. Meinasin sanoa erehtyy, mutta se voi olla joskus ihan oikeakin ratkaisu.

Hankalia asioita nämä.

-duud-
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Ja jos joskus ihmetyttää tilanne, niin muista nuo kohdat 1&2. Etenkin naisten kannattaa nuo kaksi ohjetta ottaa opikseen.

Tulikin tästä mieleeni opettavainen kertomus...

Mies lähtee työmatkalle ulkomaille. Matkan aikana vaimo käy vieraissa ja käry käy. Mies pohtii, että paska homma, mutta yhteiselo jatkuu.

Mies lähtee työmatkalle ulkomaille. Matkan aikana vaimo paneskelee vieraan miehen kanssa pariskunnan yhteisessä sängyssä. Käry käy ja miestä vituttaa tuo melkoisesti, mutta yhteiselo jatkuu.

Mies lähtee työmatkalle ulkomaille. Matkan aikana vaimo raahaa kotiin vieraan miehen, paneskelee pariskunnan yhteisessä sängyssä ja kaiken lisäksi tämä kolli ajelee vielä miehen autolla. Ei jumalauta, nyt lähtee muija vaihtoon!


Tietyt asiat ovat siis parisuhteessa pyhiä ja loukkaamisellakin on rajansa.

P.S. Tuohon Major Jullin tekstiin voisi kommentoida, että kuinka moni mies hanskaan veivatessaan miettii omaa kumppaniaan.?
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
En ole pettänyt, enkä petä. Kyllä sen perran pitää kunnioittaa rakastamaansa henkilöä, että antaa hänelle sitä, mitä muut eivät saa. Mun mielestä se on parhaimpia tapoja näyttää, miten arvostaa ja rakastaa sitä toista osapuolta.
 

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
En ole pettänyt, enkä petä. Kyllä sen perran pitää kunnioittaa rakastamaansa henkilöä, että antaa hänelle sitä, mitä muut eivät saa. Mun mielestä se on parhaimpia tapoja näyttää, miten arvostaa ja rakastaa sitä toista osapuolta.

.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös