Oletko pettänyt?

  • 9 573
  • 54

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän tästäkin kannattaisi järjestää anonyymi äänestys mikäli halutaan todenmukainen tulos? Vaikka nimimerkkien takaa huudellaan niin tulos vääristyy silti. Ja pettämisen kriteerit voisi myös avausviestissä ilmoittaa, ne lienevät kuitenkin kovin poikkeavat eri nimimerkkien kohdalla.

Itse voi vastata avoimesti etten ole pettänyt. Eli vaihtoehto numero 2.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
lintu kirjoitti:
Eiköhän tästäkin kannattaisi järjestää anonyymi äänestys mikäli halutaan todenmukainen tulos? Vaikka nimimerkkien takaa huudellaan niin tulos vääristyy silti. Ja pettämisen kriteerit voisi myös avausviestissä ilmoittaa, ne lienevät kuitenkin kovin poikkeavat eri nimimerkkien kohdalla.

Itse voi vastata avoimesti etten ole pettänyt. Eli vaihtoehto numero 2.

Äänestys oli tarkotuskin tehdä ,mutta kuten huomasitte ei ihan onnistunut.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jos ei ole koskaan saanut, niin ei ole myöskään koskaan voinut pettää.

Uusi mietelause Kummeliin?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kopteri kirjoitti:
Onko se itsensä pettämistä jos vetää vasurilla?

Tottakai on, eikös naiset oo aina oikeessa?
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Kopteri kirjoitti:
Onko se itsensä pettämistä jos vetää vasurilla?

Mälläriketju-kamaa, mutta ei ole. Vasurin vastaote alkaa jo olemaan jo siinä kinthaalla.

Tiskihanskaotteissa yms. niin tarkoitushan on simuloida mahdollisimman tarkkaan jonkun vieraan kosketusta, eli eikö se silloin ole pettämistä? Nimenomaan itsensä pettämistä, jos ajatellaan rehellisen runkkauksen perusperiaatteita.

Asiaan. Mikä on siis pettämistä? Määritetäänkö se itse? Onko pelkkä ajatuskin jo pettämistä? Jos pelkästään fyysistä pettämistä ajatellaan, niin en ole pettänyt. Yleensä pyrin lähtemään suhteesta ennen kuin tilanne kulminoituisi pettämiseen asti.

Olen kyllä pettänyt kavereita ja mitä suurissa määrin itseäni.
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
En ole koskaan pettänyt, ei ole ollut lähelläkään. Jos suhde toimii niin ei tarvitse käydä vieraissa juoksemassa. Mulla on maailman ihanin nainen, enkä missään tapauksessa haluaisi/voisi pettää häntä.

Mun mielestä pettäminen on väärin, jotkut voi olla toista mieltä, mutta kantani on se että miksi pitää seurustella jos kielletty hedelmä kiinnostaa omaa naista/miestä enemmän.

-Cactus-
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Cactus kirjoitti:
En ole koskaan pettänyt, ei ole ollut lähelläkään. Jos suhde toimii niin ei tarvitse käydä vieraissa juoksemassa. Mulla on maailman ihanin nainen, enkä missään tapauksessa haluaisi/voisi pettää häntä.

Mun mielestä pettäminen on väärin, jotkut voi olla toista mieltä, mutta kantani on se että miksi pitää seurustella jos kielletty hedelmä kiinnostaa omaa naista/miestä enemmän.

-Cactus-
Miten tuollainen kielletty hedelmä voi kiinnostaa enemmän jos ei seurustele?
--
En oo.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Enpä ole pettänyt. Tosin enpä ole luvannut nykyiselle naiselleni, että en koskaan vierasta panisi. Pari kertaa on kysellyt asiasta, ja aina olen sanonut, että mene moista lupaamaan, kun en tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Mutta en ole siis suhteessa ollessani käynyt muita panemassa.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
En ole minäkään pettänyt.. Ja pidän sitä erittäin pahana asiana. Varmasti pettäminen ja tästä johtuva mustasukkaisuus ovat johtaneet aika moneen henkirikokseen. Faktaa minulla ei ole mutta luulisin näin.
 

Cube

Jäsen
En o. Toivottavasti en koskaan petäkään, vaan mistäs sitäkään tietää. Elämä on väärien valintojen mahdollisuuksia täynnä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Hmm, eikös tilastojen mukaan n. 40% ole pettänyt. Eli joko täällä on helvetin uskollista väkeä, tai pillunsaanti on todella piukassa. Turha sitä on jeesustella nimimerkin takaa, itse olen joskus pettänyt. Paskaa suurin osa näistäkin vastanneista puhuu. Tai sitten jatkoaika.com:in käyttäjät ovat harvinaisen uskollisia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onhan tuota tullut petettyä, onneksi entistä.

Nykyistä en - eikä ole todellakaan aikomuksena. Mutta sitähän ei voi kuitenkaan luvata, mutta toivottavasti en siis enää.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä oo koskaan tullut petettyä, tai se riippuu tietysti minkä kukin laskee pettämiseksi...? Fyysistä pettämistä ei oo tapahtunu ja henkistäkin vain omissa ajatuksissa..
Muutaman kerran on kyllä tehnyt mieli pettää, mutta en halunnut sillon hyvää juttua pilata.
 

scholl

Jäsen
Cactus kirjoitti:
Mun mielestä pettäminen on väärin, jotkut voi olla toista mieltä, mutta kantani on se että miksi pitää seurustella jos kielletty hedelmä kiinnostaa omaa naista/miestä enemmän.

On ihmisiä, jotka eivät halua tai pysty tekemään yksinoikeussopimuksia. Tiedän naimisissaolevia kavereita, jotka ovat sitten korvanneet sen, mistä jäävät paitsi, käymällä huorissa, kun eivät koe sitä samalla tavalla pettämiseksi kuin baarista jonkun muijan matkaan lähteminen olisi. Se on vähän samanlainen tilanne kuin jos sinulle sanottaisiin, että valitse nyt ruokalaji, jota syöt kaksi kertaa päivässä elämäsi loppuun asti. Vaikka ottaisit kuinka hyvänmakuisen pihvin niin kyllästyisit siihen.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
mikko6000 kirjoitti:
Tai sitten jatkoaika.com:in käyttäjät ovat harvinaisen uskollisia.

Vaihtoehto c) jatkoajan käyttäjistä suurin osa on nuoria.

Itselläni ei ainakaan ole mitään tarvetta jeesustella nimimerkin takaa. Sitä en tiedä onko muilla siihen tarvetta. Tosin enpä sitä yhtään ihmettelisi, niin erikoisia rooleja jotkut täällä vetää.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Cactus kirjoitti:
En ole koskaan pettänyt, ei ole ollut lähelläkään. Jos suhde toimii niin ei tarvitse käydä vieraissa juoksemassa. Mulla on maailman ihanin nainen, enkä missään tapauksessa haluaisi/voisi pettää häntä.

Mun mielestä pettäminen on väärin, jotkut voi olla toista mieltä, mutta kantani on se että miksi pitää seurustella jos kielletty hedelmä kiinnostaa omaa naista/miestä enemmän.

-Cactus-

Juuri tuon takia ko. henkilö jonka kanssa seurustelin kauan sitten on ollut pitkään jo ex. Samaa mieltä tuossa, että suhteessahan siinä on vikaa jos haluaa vierasta päästä poraamaan, ja tekee sen asian eteen jotain. Eli ei pelkkää haaveilua, ym. säälirunkkausta vessassa miettien siwan kassaa.
 
Oikeastaan olen. Tosin olin jo lopettamassa tuota edellistä suhdetta. Yleisesti olen sitä mieltä, että parempi se suhde lopettaa jos tosissaan tekee mieli olla jonkun toisen kanssa.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Normaalin miespuolisen ihmisen pitäisi tuntea seksuaalista kiinnostusta myös muita naisia kuin puolisoaan kohtaan. Mikäli näin ei ole, on ko. mieshenkilö vakavasti tunne-elämältään häiriintynyt. Tämähän ei tarkoita sitä, että pettää pitäisi, koska rakkaus ja kunnioitus toista kohtaan on toimivassa parisuhteessa niin korkea että hepin saa pidettyä housuissaan. Yksinkertaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös