Oletko optimisti vai pessimisti?

  • 3 379
  • 36

Kumpi olet..?

  • Optimisti

    Ääniä: 61 43,9%
  • Pessimisti

    Ääniä: 78 56,1%

  • Äänestäjiä
    139
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Ennen olin selvästi pessimisti. Nykyään koen asioita mahdollisiksi ja jos suinkin voin asian eteen itse tehdä jotain, niin todella teen. Koen olotilani myös huomattavasti onnellisemmaksi nykyään. Näillä on varmasti yhteys.

Olen optimisti.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Tässä on valitettavasti vuosien aikana vähän kyynisyys iskenyt omaan luonteeseenkin, mutta silti koen olevani optimisti. Muutama vuosi lisää, niin voi olla että vaihtuisi täplä pessimismin puolelle. Mutta hei, ilon kautta!
 

Baldrick

Jäsen
Kuten sanottua, realisti parempi kuvaus, mutta kyllä minulla on pieni tapa ajatella ensimmäisenä ongelmakohtia ja sitä jos hommat menee vituiksi.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Pervorealisti, joka käytännössä on lähes sama kuin pessimisti.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen realistinen pessimisti. Optimismi ei vaan sovellu mielenlaatuuni.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Optimisti. Luulin aikaisemmin että olen pessimisti, mutta kun tuossa on ollut noita läheisten ihmisten sairastumisia ja myöhemmin menehtymisiä, niin huomasi että optimisteja ollaan. Pessimismi ei auta yhtään kun läheinen ihminen on vakavasti sairas. Asiat kyllä menevät omalla painollaan. Optimismi on hyvä keino selviytyä ja samalla luo paremman ilmapiirin. Elämä kuitenkin jatkuu diagnoosin jälkeenkin. Vaikka sairaus vei voiton, niin en myöskään tipahtanut mistään pilvilinnoista, vaan oli sopivasti realismiakin asioissa, en sulkenut silmiä todellisuudelta. Surraan sitten kun on aika surrra, eikä etukäteen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Optimistinen realisti henkeen ja vereen.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Vähän kumpaakin vaikka eniten olen realisti. Urheilukannattamisessa olen valitettavasti pessimisti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös