Oletko lukenut Salatut elämät -kirjoja?

  • 4 304
  • 32

Oletko lukenut Salatut elämät -kirjoja?

  • Olen lukenut.

    Ääniä: 9 8,9%
  • En ole lukenut.

    Ääniä: 88 87,1%
  • Olen selaillut.

    Ääniä: 4 4,0%

  • Äänestäjiä
    101

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En ole lukenut, enkä aio lukea.
Nämä ovat "lukematta paskaa".

En edes tiennyt moisia olevan olemassa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Haluan lukea vladin arvostelun kyseisistä merkkiteoksista. Itse kirjoja en aio lukea.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Itse kirjoja en aio lukea.

Ei se ole kuin yhden keskipitkän junamatkan pinnistys. Jouhevaa kieltä, monitasoista juonen kehittelyä ja erinomaisen TV-sarjan henkilöiden taustoitusta.

Eikö lainkaan kiinnosta Ossin köyhä lapsuus isän bisnesten epäonnistuttua? Eikö kiinnosta Ossin hurmaantuminen Tanjaan teini-iässä, Tanjan luottamuksellinen avautuminen ja torjunta Ossin paljastaessa tunteensa? Eikö kiinnosta Ossin ja Rikun ystävystäminen ja se, kuinka Ossi opettaa Rikun tappelemaan, jotta tätä ei kiusattaisi koulussa rikkaiden vanhempien vuoksi. Eikö kiinnosta, kuinka Ossi pettää Rikua tämän tyttöystävän Susannan kanssa? Siitä seuraakin mitä mielenkiintoisin kudelma valheita, peittelyitä ja monenlaisia suunnitelmia, joilla Ossi yrittää pelata Susannan pois kuvioista.

Ossin levottomat vuodet Keski-Euroopassa, paluu Suomeen, Elinan nukkuminen sohvalla (mitään ei tapahtunut) ja niin poispäin.

Ei mitään turhaa, mutta kaikki tarvittava Salkkarin halvalla mutta jäntevällä tyylillä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämän ketjun on oltava parodiaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Katsoin Salkkareita viimeksi intensiivisesti silloin, kun Pete Lattu ja Venla Saartamo olivat juuri häipyneet - tai kirjoitettu ulos - sarjasta. En ole ollut vuosiin perillä juonenkäänteistä, koska se, mitä silloin aikoinaan tv:stä näin, oli huomattavasti paremmin näyteltyä ja fiksumpaa kuin tämä nykyinen Salkkarit.
Hirveästi on tullut uutta porukkaa mukaan, ja ainoastaan neljä tai viisi alkuperäistä henkilöä on sarjassa säilytetty. Voisi melkein todeta, että tämä sarja on ylittänyt epäloogisuudessaan ja näyttelijämäärissään jopa Kauniit ja rohkeat-sarjan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Hemingway se usein jaksaa kirjoitella siitä, että vapaata tahtoa ei muka ole, kun kerran joku tiedemies jossain on näin vapaasta tahdostaan lausunut.

Valitettavasti tämä ketju kyllä todistaa kiistattomasti Hemingwayn olevan täysin väärässä.

Minkään valtakunnan geneettinen ohjaus, hienovarainen itseohjautuvuus, hormonien/aistien näkymätön kontrolli saatika aivojen impulssien tahaton eteneminen ei voi tuottaa lopputulosta, jonka toisessa päässä olisi Salkkarit-kirja. Vaaditaan vapaata mutta perin sairasta tahtoa tämmöisen teoksen suunnitteluun ja kirjoittamiseen.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
En halua lukea. Nämä kuuluvat siihen "lukematta paskaa" kategoriaan. Harvoin olen tykännyt mistään kirjasta joka pohjautuu sarjaan tai esim. leffasta joka pohjautuu johonkin konsolipeliin. Ei vaan ole mun juttu. Pidän itseni koskemattomana tässäkin asiassa. Eli en aio lukea Salkkareihin pohjautuvia kirjoja enkä ole lukenut.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Harvoin luen kirjoja, pääsääntöisesti tulee luettua vain Varekset. En kato salkkareita telkkarista niin en todellakaan aio lukeakaan sitä paskaa.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Ai että tätä laatusarjaa saa oikein kirjoinakin.. Pitää varmaan ottaa haltuun.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Olen näköjään ensimmäinen joka on selaillut. Joskus vuosia sitten sain lahjaksi kirjan joka kertoo Sakusta (Sakun suuri suru tai joku vastaava), mutta eipä sitä tullut luettua vaan kuten mainitsin, hivenen selailtua.

Edit. Saku ja suuri suru - Wikipedia
 
Viimeksi muokattu:

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
tän gallupin on pakko olla vitsi. Ei kai noita todellisuudessa ole olemassa?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
tän gallupin on pakko olla vitsi. Ei kai noita todellisuudessa ole olemassa?
Niitä on olemassa. Olen ollut kirjastossa töissä, ja muistan nuorison lainanneen niitä ihan pöpinä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Haluan lukea vladin arvostelun kyseisistä merkkiteoksista. Itse kirjoja en aio lukea.

Tätä arvostelua et tule koskaan lukemaan, koska ei löydy sellaista summaa, että viitsisin uhrata minulle ah! niin kallista aikaa lukeakseni kirjoja Salkkareista. En katso sarjaa, joten vielä vähemmän haluan kuluttaa elämäni tärkeitä hetkiä lukeakseni kirjoja paskasta - lukemattakin on selvää, että ne kirjat eivät voi olla muuta tasoa kuin sitä mitä tulee alapäästäni kun istun wc-pöntölle ja oikein totisen tosissani ähellän.

Mutta kuinka sairas täytyy olla ihmisen, joka näkee vaivaa kirjoittaakseen näitä kirjoja - tai on nähnyt vaivaa? Jos kirjallisenuran huipentuma on Salkkari-kirjojen kirjoittaminen, olisiko kenties parempi olla kirjoittamatta mitään - voin lahjoittaa köyden, jotta tuskasta pääsee eroon.

vlad.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Niitä on olemassa. Olen ollut kirjastossa töissä, ja muistan nuorison lainanneen niitä ihan pöpinä.

Noni. Osa kulttuuria, yhteiskuntaa ja vallitsevaa todellisuutta. Älköön kukaan kieltäkö sitä.

En ole lukenut, odotan eroottista versiota.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
tän gallupin on pakko olla vitsi. Ei kai noita todellisuudessa ole olemassa?

Tekeväthän ne nyt Salkkarit-kauhuelokuvaakin. Kauhu syntynee siitä ajatuksesta, että joutuisi moista paskaa katsomaan valkokankaalla eikä tajuntaa sumentava roska keskeytyisi edes mainostauoilla.

Toivottavasti tekevät elokuvan, jossa Seppo Taalasmaa paljastuu lapsia raiskaavaksi katoliseksi papiksi, joka on soluttautunut alueelle ja naamioitunut normaaliksi ihmisolennoksi. Pedo-Seppo vain huohottaa papin kasukan alla ja mutisee "hu-maans, hu-maans... must... rape... children... must rape...long live the pope!"

Ja ei, en seuraa sarjaa, mutta tiedän valitettavasti lööppi-invaasioista kuka on Seppo Taalasmaa, joka yritti itsensä hirttää. Tämän tiedon minulle kertoi joka iltapäivälehti ja roskamedian otsikko.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Mutta kuinka sairas täytyy olla ihmisen, joka näkee vaivaa kirjoittaakseen näitä kirjoja

Mä voisin jos vain osaisin. Ajattele nyt. Saa kirjoittaa, teinit ostavat kirjoja hullun lailla eli saa rahaa eikä tarvitse yrittää tavoittella kriitikoiden häilyvää sielua.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja ei, en seuraa sarjaa, mutta tiedän valitettavasti lööppi-invaasioista kuka on Seppo Taalasmaa, joka yritti itsensä hirttää. Tämän tiedon minulle kertoi joka iltapäivälehti ja roskamedian otsikko.
Uudessa Soundissa oli hauska Juntusen pilapiirros. Aikuinen löytää tytön ja pojan hirttäytyneinä, ja toteaa että lapset leikkii Salkkareita.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Mitä vittua.

Veit sanat suustani! Onhan tämä jotain huumoria mitä en ymmärrä, onhan?

Salatut elämät? Kuka vittu edes katsoo sitä? ketä vittua aihe edes kiinnostaa? Ja onko tästä paskasta tosiaan kirjojakin olemassa, eihän?
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Niitä on olemassa. Olen ollut kirjastossa töissä, ja muistan nuorison lainanneen niitä ihan pöpinä.

Siis mitä helvettiä?! Tiedän, että olen ties kuinka mones joka tulee haavi auki tuijottamaan tätä ketjua, mutta ihan sama. Eihän tällaista voi olla. Eikö kirjojen ajatuksena yleensä ole kertoa joku tarina? Ja tarinalla pitäisi olla juoni?

Salatut elämät-sarjasta ei voi saada aikaan kirjaa, jossa on uskottava juoni. Ei tähän voi mitään sanoo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös