Oletko koukussa Jatkoaikaan?

  • 4 645
  • 49

Oletko koukussa Jatkoaikaan?

  • Kyllä olen koukussa

    Ääniä: 213 73,4%
  • En ole koukussa

    Ääniä: 77 26,6%

  • Äänestäjiä
    290

starshaped

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Riippuvainen?

Koukussa? No kyllä kai se on myönnettävä..jokapäivänen juttuhan täällä käymisestä on tullut. Kirjoiteltua ei tule paljon koska aikaa saa niin hienosti kulumaan lukemalla kymmennitäin,sadoittain viestejä ja useimmiten omat mielipiteet tulevat järkeviksi lauseiksi muodostettuna jonkun muun kirjoittamina.

Hienot sivut.

addicted to jatkoaika,
starshaped
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kyllä

Kun koneen avaan, niin pakkohan se on täällä käydä valvomassa ja vatvomassa mitä täällä tapahtuu ja onko mitään uusia juttuja tapahtunut. Samoin duunista ja koulusta tulee luettua varmaankin joka päivä.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ikävä kyllä olen.

Aina kun klikkaan explorerin ikkunan auki syöksyy jatkoajan jännittävä mailma silmieni eteen:D
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Hetken jo luulin pääseväni irti tästä koukusta mutta viimeaikoina olen takertunut uudelleen koukkuun nimeltä Jatkoaika - tämä on tunnustettava.

vlad.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
kiitos elisa, kiitos

Tiedon valtatien romahtaminen kotona sekä naurettavuuksiin mennyt työmatkailu on vieroittanut JA:sta melko tehokkaasti. Aiemmin oli lieviä addiktion merkkejä ilmassa.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Onks olemassa jotain muutakin kuin Jatkoaika?
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei, olen Pikku Myy ja minulla on Jatkoaikaongelma. Se alkoi ihan viattomasti, tutu sanoivat, että käy lukemassa mitä siellä kirjoitellaan jääkiekosta. Alussa käyttö pysyi rajoissa, kun kotona ei ollut tietokonetta ja sen internetyhteyden saaminenkin kesti. Kuitenkin sitä pikkuhiljaa oli vain luettava säännöllisemmin ja säännöllisemmin, mutta lopullinen romahdus tuli kun hankin kirjoitusoikeudet. Tässä sit nyt ollaan. Päivä ei lähde käyntiin, jos en saa mun aamu-Jatkoaikaa. Ja jos aamulla ei ehdi, niin ekat luennot menee vain miettiessä, että mitä uutta Vitutusketjuun on tullut, mitä multa nyt menee ohi. Sitten taas helpottaa kun pääsee koneelle. Päivällä pitää pariin kertaan käydä Jatkoajassa ja illalla viimeisenä ennen nukkumaanmenoa. Mä nukun vähän huonosti, jos se ilta-Jatkoaika ei ole hyvä lukukerta. Kaverit on ruvenneet huomauttelemaan,e ttä mun Jatkoajan käyttö häiritsee muita hommia. Kun ryhmätöitä tehdessäkin on pakko vain ihan vähän vilkaista välillä. Vanhemmille mä en ole uskaltanut tästä sanoa, eikä ne ole edes huomannut mitään. Mä pelkään, ettei ne puhuisi mulle enää jos niille selviäisi, että niiden tyttärellä on Jatkoaika-ongelma.

Tää on vaikea tilanne, mutta mä uskon ja toivon, että tän ongelman myöntäminen on ensimmäinen askel parantumiselle.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Jessellä samat oireet kuin Pikku Myyllä, aamulla ennen töihin lähtöä kahvi ja koneelle. Töistä päästyä pitää kurkistaa mitä uutta on ilmaantunut ja vielä ennen sänkyyn menoa pitää käydä sanomassa Jatkoajalle hyvää yötä...

Tuossa loppuvuodesta oli nettiyhteys viikon poikki ja PAKKO oli käydä lähiöpubin koneelle muutaman kerran päivässä.

Tavallaan olen koukussa, pitänee joskus kokeilla jatkoajatonta viikkoa ( tai jos aloittaa päivästä)..

Ja kun avokaskin tykkää olla koneella ( ei tosin jatkoajassa), niin välillä on koneelle tunkua..
 
Viimeksi muokattu:

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti jesse72
Tavallaan olen koukussa, pitänee joskus kokeilla viikotonta jatkoaikaa
Niin, tai siis jatkoajatonta viikkoa :)

Jep, kyllähän tähän koukussa on. Välillä pääsee reilummin irti, mutta aina sitä tänne ajautuu ennemmin tai myöhemmin.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Unenpöpperössä meni senat sakasin, mutta nyt asia korjattu kiitokset Lawlessille huomautuksesta..
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Viestin lähetti jesse72
Jessellä samat oireet kuin Pikku Myyllä
Kuin myös Pingulla.
Muutaman kerran olen saanut aamulla juosta bussin perässä kun Jatkoajalla vierähti enemmän aikaa kuin oli tarkoitus.
Pakko oli yrittää olla avaamatta koko konetta aamulla, mutta eihän siitä mitään tullut.
Ja illalla pitää myös käydä katsomassa mitä uutta on ilmestynyt.
Nyt opiskellessa ATK-tunnit helpottavat tätä riippuvuutta kun voi jopa päivällä pitää itsensä ajan tasalla.
Kyllä tämä Jatkoaika on jonkinlainen päiväkirjan korvike.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Viestin lähetti jesse72

Tavallaan olen koukussa, pitänee joskus kokeilla jatkoajatonta viikkoa ( tai jos aloittaa päivästä)..

Onhan se tipaton tammikuukin joillakin, mites olis Jatkoajaton joulukuu....... :)
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Markus91 kirjoitti:
Taidanpa olla. Aina kun laitan netin päälle niin tänne tulen. About 6 kertaa tulee päivässä käytyä.
Sama juttu. Miten täältä pääsee pois?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Olen, mutta onhan tämä etenkin tiukan ja erittäin selkeän moderointipolitiikan ansiosta ehdottomasti paras foorumi johon olen törmännyt, jossa on korkeatasoisia keskusteluketjuja mielenkiintoisista ja monipuolisista aiheista. Akaisemminhan täältä lätkäuutiset lukee kuin jostain lehdestä tai teksti-tv:ltä. :)
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllähän täytyy myöntää, että minäkin olen lääkkeeseen nimeltä Jatkoaika pahoin koukussa. Miten tästä Jatkoaikahelvetistä pääsisi eroon?
Aina kun yritän päästä eroon, niin minusta alkaa tippumaan hikipisaroita, näkökenttäni harmaantuu ja alan näkemään olemattomia pikkuolentoja.

Nimimerkki: Ikuisesti koukussa.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Melkein joka päivä käyn jatkoajassa lukemassa ja joskus kirjottelemassakin. Eli koukussa ollaan.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Kyllä täältä tulee haettua mielenkiintoa tylsiin työpäiviin ja joskus jopa tylsiin hetkiin kotona. Koukussa en ole, koska olen todistettavasti ollut ilmankin jatkoaikaa pidempiäkin ajanjaksoja ilman minkäänlaisia vieroitusoireita. Sanoisin, että olen kuitenkin ollut koukussa joihinkin keskusteluihin kuten tässä taannoin esim. selitys-ketjuun. Kun on juttu kesken niin sitä ei vaan voi lopettaa. Jatkoaikaan en silti koe olevani koukussa vaikka oikein mukavaa ajankulua tämä onkin.
 

TML

Jäsen
Kai sitä vähä ollaan, mut toisaalta taas joku pari kuukautta sitten oli paljon paljon pahemmat koukut. Tuli oltua monta tuntia päivässä jauhamassa pelkkää paskaa. Nykyjään en ehdi edes joka päivä käydä täällä spekuloimassa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
No joo pakkohan täällä on käydä... Liikaa... Onneksi olen painottanut käymiseni lukupuolelle.
 
Ihan helvetin pahasti koukussa. Täällä on hyvää porukkaa todella paljon, asiantuntevia kirjoittajia. Mikäs täällä ollessa, kun oikeat sosiaaliset kaverisuhteet ja elämä yleensäkin on vähän niin ja näin. Kunhan tässä elellään ja tässähän tämä Suomen paras foorumi on samalla auki. Ei tätä lähdetä sulkemaan ihan helpolla! Eilen olin muistaakseni tällä foorumilla jotain kymmenen tuntia ja tänään on ollut asianlaita täysin sama. Pieniä taukoja pidän tietenkin välissä. Joku voi ihmetellä ja kysyä "mitä helvettiä?", mutta se ihmettelijä ei tiedä millaista on olla juuri Minä itse. Viestimäärä tässä samalla kasvaa hyvin, ei jää siis pelkäksi palstan lukemiseksi. Ihan asiaa tänne on tullut viime aikoina kirjoiteltua, ainakin minun mielestäni. Kohta on taas syksy ja sitten pitäisi alkaa jauhamaan kiekosta ihan tosissaan. Se passaa hyvin.

Jatkoaika auki - kaikki hyvin.
Missä Jatkoaika - siellä kaverit.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei kyllä koukussa. Vastahan olin monta päivää laittaen vain yhden viestin. Vakavasti ottaen varsinkin lätkäkauden aikana erittäin mukava seurata lätkätapahtumia Jatkoajan kautta. Koukussa vai ei, luultavasti ei.
 

karate Mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HardCore Hooligan
Aika vähänlaisesti.

Päivittäin kyllä käyn lueskelemassa, mutta ei tartte syödä kynsiä vaikkei pääsisikään paikalle.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä ollaan koukussa ja pahasti. Etenkin lätkäkauden aikana tulee käytyä JA:ssa käytännössä joka kerta kun on koneella. Kesälläkin tulee käytyä lähes joka päivä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös