Oletko koukussa Jatkoaikaan?

  • 4 645
  • 49

Oletko koukussa Jatkoaikaan?

  • Kyllä olen koukussa

    Ääniä: 213 73,4%
  • En ole koukussa

    Ääniä: 77 26,6%

  • Äänestäjiä
    290

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Edellinen äänestys herätti runsaasti keskustelua, joten rohkaisin mieleni ja pistin uutta matoa koukkuun. Tämä on kyllä vähän liian helppo kysymys. Oletko koukussa Jatkoaikaan? Olkaa rehellisiä hyvät ihmiset.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
En oikeastaan, töissä täällä pääasiaksi suffailen, hyvin harvoin kotoa tänne tulen. Töissä ei oikein ole hommia viime aikoina ollut, niin täytyy sitä aikaa kuluttaa jatkoaikaa lukemalla....
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Rehellisesti sanottuna...

...kyllä olen! Vieroitusoireet näkyvät heti, jos ei vähään aikaan tänne pääse :rolleyes:
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Rehellisesti

Vastattuna,kyllä olen.Duunissa välillä vituttaa,kun pitää hommiakin tehdä välillä.Usein seurailen tilannetta vieraana ja jos jotain mielenkiintoista tapahtuu,niin silloin kirjaudun sisään.

Vähän sama juttu eukon kanssa.:D :D :D
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Nääh.

Hyvää ajantappoa tämä kyllä on. :)
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joka päivä täällä täytyy käydä. :D
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Rapalaa suun täydeltä

Niin, kyllähän tässä jonkinlaista addiktiota podetaan, töissä kaikki vapaa-aika (ja vähän muutenkin) menee JA:n suunpieksentää lueskellessa.

Täältä tähän
 

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Sellanen 3 viestiä per päivä, koukussa tai ei, miten sen ottaa, mutta silti äänestin että koukussa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Koukussa juu. Enimmäkseen tulee kirjoiteltua työkoneella. Kyllä päivittäin käyn, vaikka en aina välttämättä itse kirjoitakaan mitään.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kai tätä koukuksi voi kutsua vai miten se nyt sanotaankaan. Ei kuitenkaan harmiksi asti ole paisunut tämä jatkoaikalaisuus.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Ihan koukussa. Kyllä täällä tulee käytännössä joka päivä muutama kymmenen minuuttia pyörittyä. Kyllä se on niin, että jos sivu on jumissa tulee sellanen höh-olo..
 

drakon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa
Ilman Jatkoaikaa ei ole elämää.
Se on katsastettava läpi monta kertaa päivässä.

Koukussa ollaan kuin <kalalaji> vavan päässä.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
No nyt kun näitä muiden viestejä on lueskellut, niin kai se on pakko myöntää, että aika koukussa sitä sittenkin ollaan.....
 
K

kangaroo

Koukussa tukevasti minäkin. Ellei tänne pääse joka päivä, tuntuu ettei enää tiedä maailman menosta mitään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Turhaan huijaan itseäni tai muitakaan, eli koukussa ollaan ja pahasti! En itse tänne paljoa kirjoittele, mutta päivittäin täällä pitää käydä ja monesti jään pidemmäksikin aikaa. Yli vuorokauden mittainen poissaolo aiheuttaa jo vieroitusoireita: tulee tunne, että ei ole enää ajan tasalla ;)...
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Enköhän voi sanoa koukussa olevani. Koululta on päästävä ruokatunnilla käymään lukemassa viestit läpi ja sitten illalla uusi kierros kotoa. Päivässä menee vähintään tunti tätä selatessa.
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Tähän menee aikaa ja täällä tulee päivittäin käytyä. Kuitenkaan vaikkapa lomalla ei tule mitään ahdistusta vaikkei viikkoon pääsisikään jatkoaikaa lukemaan. Ei tätä osaa kaivata, jos on parempaa tekemistä, mutta aika harvoin on.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestimääräni voi puhua jonkinasteisesta riippuvuudesta. En silti varsinaisessa koukussa tunnusta olevani. Jotain kertoo se, että olen ollut lomalla uudenvuoden aatosta asti ja tuon jälkeisenä aikana viestejä on tullut kirjoitettua aika vähän. Oli siellä näköjään peräti kahden päivän mittainen taukokin välissä. Kyllä silti täällä on tullut joka päivä käväistyä, vaikka en mitään olisi kirjoittanutkaan. Okei okei. Ehkä silti olen koukussa, vaikka ehdin äänestää ei....

Eli sori työnantaja. Tämä taitaa olla pitkälti työajan viihdettä... :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös