Oletko Kauppatorilla Lordi-bileissä?

  • 11 156
  • 108

Oletko Kauppatorilla Lordi-bileissä?

  • Kyllä

    Ääniä: 61 17,1%
  • Ei

    Ääniä: 97 27,2%
  • Tulisin, mutta asun liian kaukana

    Ääniä: 126 35,4%
  • Tulen, jos ei sada

    Ääniä: 20 5,6%
  • Minäkin tiedän Lordin, mutta ei kiinnosta

    Ääniä: 52 14,6%

  • Äänestäjiä
    356

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Sytyttikö se Mr.Lordi jossain vaiheessa vauvan pään tuleen ja paiskasi sitten vielä sen lujaa tatamiin? Jos näin oikein, niin aikamoiseksi on päässyt meno.

En ollut paikalla. Katselin telkkarista.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Töllöttimestä tuli aktia seurattua. Kova energia setin alussa, sitten lähdettiin tyhjänpäiväisemmille linjoille ennen HRH:ta. Laulaminen ja biisit edelleen melko hanurista mutta onneksi yleisö piti kohtuudella näkemästään.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jakke Ruutu

Olihan siellä porukkaa!

Bongasin joukosta Jarkko Ruudun, jota oli pako käydä tervehtimässä.

"Moro Jakke, mitä kovien poistojen erikoismies??"

"Ei tässä mitään!"

Yleisö huusi "Jarkko Ruutu!, Jarkko Ruutu!" HYVÄ LORDI!!!!!

LOISTAVA KELI OLI!!! KIITOS!
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Rontti kirjoitti:
Sytyttikö se Mr.Lordi jossain vaiheessa vauvan pään tuleen ja paiskasi sitten vielä sen lujaa tatamiin? Jos näin oikein, niin aikamoiseksi on päässyt meno.

En ollut paikalla. Katselin telkkarista.

Eik toi temppu ole niinsanotusti "Wanha!11"? Mun mielestä on meinaan aiempinkin vauvanuken päät palaneet. Muttahei, eishemithä, kukkahattutädit saa taas lisää päivisteltävää.

"On se Loorti sitten hirviä, se sytyttele nukkej tule ja riahu ku mikäki pelsepuumi!"
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Rontti kirjoitti:
Sytyttikö se Mr.Lordi jossain vaiheessa vauvan pään tuleen ja paiskasi sitten vielä sen lujaa tatamiin? Jos näin oikein, niin aikamoiseksi on päässyt meno.
.

Mr lordi sytyttää nuken pään tuleen (Huom. myös alkuperäisessä WYLAMM:n videossa), vain siksi että kyseessä on vain videossa oleva nukke, ei siis itse tytteli. :-)

NA

Hitto kun nyky ihmisille kaikki pitää vääntää rautalangasta.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jessus siellä oli jengiä. Moni vain käveli vastavirtaa päin siinä 22.30 aikoihin, joten jengiä olisi ollut enemmän, jos tämän ei olisi tarvinut olla tälläinen iltapäivä biletys. Toisaalta ihan kiva vain, että saatiin homma pulkkaan kunnialla ennen kuin jengi kerkeäisi alkaa "hajoilemaan".
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
NorthenAxe kirjoitti:
Mr lordi sytyttää nuken pään tuleen (Huom. myös alkuperäisessä WYLAMM:n videossa), vain siksi että kyseessä on vain videossa oleva nukke, ei siis itse tytteli. :-)

NA

Hitto kun nyky ihmisille kaikki pitää vääntää rautalangasta.
Niin, siis vauvanuken pää todellakin rituaalinomaisesti sytytettiin tuleen ja viskattiin maahan. Ilmeisesti tämä mainitsemasi "WYLAMM" on myös rock-orkesteri ja suorittanut jo ennen Lordia tämän vauvanuken polton. Onko se siis joku hevipoppoiden yleinen tapa ja tiedätkö mitä Lordi sillä halusi yleisölle viestiä? Onneksi oli tosiaan vain nukke.
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Rontti kirjoitti:
Niin, siis vauvanuken pää todellakin rituaalinomaisesti sytytettiin tuleen ja viskattiin maahan. Ilmeisesti tämä mainitsemasi "WYLAMM" on myös rock-orkesteri ja suorittanut jo ennen Lordia tämän vauvanuken polton. Onko se siis joku hevipoppoiden yleinen tapa ja tiedätkö mitä Lordi sillä halusi yleisölle viestiä? Onneksi oli tosiaan vain nukke.


Eli idiotismi kasvaa? :-) Lordin ensimmäinen videobiisi oli "Would you love a Monsterman" Joka varmaan löytyy jopa ilmaiseksi köyhimmille faneille internetistä. Maksua vastaan kyseisen videon saa edelleenkin ostettua singlen WOUlD YOU LOVE A MANSTERMAN - kylkiäisenä, tosin hinta voipi olla jo aika " KISS -luokassa"

NA
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Taidan olla henkisesti jo vanha kurppa, mutta ei napostellu pätkääkään lähteä Kuppatorille kirkuvien teinien sekaan. Mieluummin synkistelen himassa kalsonkikännien parissa. Massatapahtumissa on se vika, että niihin osallistuakseen ja niissä viihtyäkseen on oltava hirmukännissä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
NA, toki olen tuon kappaleen useastikin kuullut. En tosin ole niin perehtynyt Lordiin, että pystyisin nähdyn kaltaisia kotikutoisia lyhennyksiä availemaan. Ja kun nimim. timppa tuossa edellä ilmeisesti yritti kertoa, että tätä on tapahtunut ennenkin, niin ajattelin josko puhutte samaa kieltä.

Hienoa että tässä oppii kaikkea uutta, mutta kysymykseeni en saanut vastausta.
 

scholl

Jäsen
Mike kirjoitti:
Olen järkyttynyt. Se on minun mielestäni aivan täysin kä-sit-tä-mä-tön-tä kuinka helvetissä ihmiset juhlivat jonkun heille täysin yhdentekevän bändin täysin yhdentekevän laulukilpailun voittoa kun jotain helvetin itsenäisyyssodan voittoa.
Mistä löytyy se moodi, joka saa gloryhunttaamaan kybällä jotain asiaa joka ei ole aiemminkaan merkinnyt itselle hevon helvettiä.

Sitä kutsutaan suomeksi scholl-vastaiseksi liikkeeksi.

Huono itsetunto, itsemurhan pelko ja jeesjees-miehiin kuuluminen saa tukemaan vaikka mitä paskaa porukassa.

No ei kun ihan oikeasti. Järkyttyneenä olo ei kannata. Täytyy kertoa sellainen tieto sinulle, että se on sitä ns. lehtien lanseeraamaa tavallista kansaa, jonka ajatuksenjuoksua emme pysty käsittämään. Hetki sitten lauloivat taistolaislauluja ja marssivat vappumarsseilla työläisten riveissä ja sitten takki kääntyi kuin paavoväyrysillä konsanaan ja nykyään ei sitten ajetakaan enää Ladalla vaan Corollalla ja mennään Karjala-lippis päässä torille. Ja kaikilla on niin mukavaa.

Itse olin Stockmannilla ja siellä oli hyvin rauhallista. Parkkitalossakaan ei ollut kovin paljon tungosta, eikä siitä skeidasta koko iltana muistuttanut mikään muu kuin kotona joskus 21 jälkeen kuulunut hyvin vaimea helikopterin ääni. Silloinkin mielen valtasi vain hetkeksi myönteinen ajatus konetuliaseiden laulamisesta, mutta sekin meni sitten pois ja katsoin Bernin ihmeen Yleltä. Toki mietin jossain vaiheessa aiemmin sellaistakin, että mitä jos sinne torille tulisi vahingossa 1000 vihaista koiraa, mutta se oli vain sellaista pientä spekulointia ilman todellisuuspohjaa, eikä sellaista vakavissaan jaksanut mietiskellä näin mukavana pe-iltana.

Suosittelen muillekin tuollaisten tapahtumien aikana kerääntymään sellaisille paikoille, missä meitä todella arvostetaan ja missä demarius ei ole kunniassa.
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
scholl kirjoitti:
Sitä kutsutaan suomeksi scholl-vastaiseksi liikkeeksi.

Huono itsetunto, itsemurhan pelko ja jeesjees-miehiin kuuluminen saa tukemaan vaikka mitä paskaa porukassa.

No ei kun ihan oikeasti. Järkyttyneenä olo ei kannata. Täytyy kertoa sellainen tieto sinulle, että se on sitä ns. lehtien lanseeraamaa tavallista kansaa, jonka ajatuksenjuoksua emme pysty käsittämään. Hetki sitten lauloivat taistolaislauluja ja marssivat vappumarsseilla työläisten riveissä ja sitten takki kääntyi kuin paavoväyrysillä konsanaan ja nykyään ei sitten ajetakaan enää Ladalla vaan Corollalla ja mennään Karjala-lippis päässä torille. Ja kaikilla on niin mukavaa.

Itse olin Stockmannilla ja siellä oli hyvin rauhallista. Parkkitalossakaan ei ollut kovin paljon tungosta, eikä siitä skeidasta koko iltana muistuttanut mikään muu kuin kotona joskus 21 jälkeen kuulunut hyvin vaimea helikopterin ääni. Silloinkin mielen valtasi vain hetkeksi myönteinen ajatus konetuliaseiden laulamisesta, mutta sekin meni sitten pois ja katsoin Bernin ihmeen Yleltä. Toki mietin jossain vaiheessa aiemmin sellaistakin, että mitä jos sinne torille tulisi vahingossa 1000 vihaista koiraa, mutta se oli vain sellaista pientä spekulointia ilman todellisuuspohjaa, eikä sellaista vakavissaan jaksanut mietiskellä näin mukavana pe-iltana.

Suosittelen muillekin tuollaisten tapahtumien aikana kerääntymään sellaisille paikoille, missä meitä todella arvostetaan ja missä demarius ei ole kunniassa.

Niinpä... sama asia oli vuonna 95,kun sadat tuhannet ihmiset juhlivat jotain jääkiekon mm-kultaa,sekä muistaakseni n.10,000 silmäparia tuossa vain kuukausia aiemmin hävittyä olympia hopeaa. Mitä vittua me oikein muistelemme esim. Paavo Nurmen, Jean Sibeliuksen ja vaikka 6.joulukuuta veteraaniemme saavutuksia??? vastaan tähän... siksi,koska "Huono itsetunto, itsemurhan pelko ja jeesjees-miehiin kuuluminen saa suomalaiset tukemaan vaikka mitä paskaa porukassa." Jätetään suomalaisten saavutusten muisteleminen kokonaan syrjään, koska se on aivan sama,mitä sitä ollaan saavutettu ja mitä tullaan saavuttamaan. Eikö näin?
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Metalwarrior kirjoitti:
No niin. Kuunteleppa nyt välillä esi. Kojoa, Pave Maijasta ja Veskua ennen kuin Lordia hirveästi viitsit dissata.

Pekka Maijanen on _erittäin_ taitava muusikko, joka osaa myös laulaa. Aika huti osuit nostamalla hänet edes mihinkään vertailuun Lordin kanssa..
 

Afan

Jäsen
Mike kirjoitti:
Olen järkyttynyt. Se on minun mielestäni aivan täysin kä-sit-tä-mä-tön-tä kuinka helvetissä ihmiset juhlivat jonkun heille täysin yhdentekevän bändin täysin yhdentekevän laulukilpailun voittoa kun jotain helvetin itsenäisyyssodan voittoa.
Mistä löytyy se moodi, joka saa gloryhunttaamaan kybällä jotain asiaa joka ei ole aiemminkaan merkinnyt itselle hevon helvettiä.

Mikä sinä olet sanomaan, että ne lähes miljoona jokavuotista Euroviisujen katsojaa eivät ole tippaakaan kiinnostuneita siitä, mitä katsovat?

Ainakin itselleni helvetin jäätyminen on i-so jut-tu.

Onneksi suomalaiset iloitsevat muutenkin liikaa, eikä kansaamme koskaan liitetä määreitä juroudesta...
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Sattuiko joku katsomaan illan aikana suurimpien uutiskanavien (BBC, CNN, Sky News jne.) lähetyksiä, noteerattiinko tämä tapahtuma ja väenpaljous ulkomaiden uutisissa millään tavalla?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
girlzilla kirjoitti:
Tuu meille yöks!

Ollaan menossa kavereiden kanssa kyllä, ja samalla vähän juhlimaan yhden kaverin synttäreitä!

Kiitos kiitos mutta olen ny Oulussa asti ja täällä on vähemmän vakava yöpaikka jo tiedossa.

Potee parhaillaan syyllisyydentunnetta poikakaverista Turussa "mutta hei, mun sukunimi alkaa W:llä, en oo mikään köyhä jätkä..."

~BREASTS!!!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Hyvä meno. Nyt on kuitattu -95 ja Lordi ja vitut siitä mitä tiukkapipot ajattelee. Kojuja oli laitettu hyvin myöskin torille eli safkahuolto pelasi. Musa hävisi välillä tuuleen ja toivottavasti meni Eestiin ja Ruotsiin saakka. Keräsin lasinsiruja maasta. Niin tulette tekin keräämään, kunhan teillä on omia lapsia.

Rock on edelleen rajaton riemu.

Edit: Tarjan lavalle tulo sai meikäläiseltä automaattisen buuauskohtauksen. V-tun ....
 
Viimeksi muokattu:

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mike kirjoitti:
Se on minun mielestäni aivan täysin kä-sit-tä-mä-tön-tä kuinka helvetissä ihmiset juhlivat jonkun heille täysin yhdentekevän bändin täysin yhdentekevän laulukilpailun voittoa kun jotain helvetin itsenäisyyssodan voittoa.

Perjantai, ok sää, kauppatori hyvällä mestalla. Eiköhän noi tuonnut suurimman osan jengistä paikalle. Jos oltaisiin laitettu vaikka maanantai illalle huonon sään kera, niin siellä olisi ollut korkeintaan 10 000 Lordin ja/tai euroviisun tosifania.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
HCM kirjoitti:
Sattuiko joku katsomaan illan aikana suurimpien uutiskanavien (BBC, CNN, Sky News jne.) lähetyksiä, noteerattiinko tämä tapahtuma ja väenpaljous ulkomaiden uutisissa millään tavalla?
CNN:n kotisivuilla jotain mainitaan, muttei itse lähetyksessä tapahtumasta ollut tuon taivaallista. SVT1 yllättäen lähetti pätkän suoraa kuvaa, saaneet kameransa paikalle..:D
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Mike kirjoitti:
Mitä vitun juhlimista on jossain levyraadin voitossa?
Suurin osa noista paikalla olevista ihmisistä ei kuuntele edes sitä paskaa, mutta ovat paikalla gloryhunttaamassa totta mooses. Tämä levyraatihuuma on kyllä kaikkein isoin UUH ikinä missään.

Mike, Mike, Mike. Mitä hienoa on siinä, että vanhat äijät laulaa vaikka: Living After Midnight tai Two Minutes to Midnight? Ai niin, ne on ARVOSTETTUJA bändejä. Oikeastihan ne ovat vanhoja läskejä, jotka ovat rahan puutteessa lähteneet huijaamaan rahaa seuraavalta sukupolvelta ja kansa ostaa! Lordi sentään vetää homman osaksi huumorilla. Judas priestit ja iron maidenit nauravat teille matkalla pankkiin, taatusti.

Henk. koht. en ole hevin ystävä, koska en voi ottaa sitä tosissani. Oma musiikkimakuni on vanhassa rokissa, mutta voin kyllä tsiikata pilke silmäkulmassa Lordia. Whitesnaket ja muut tekevät tiukkaa, koska jatkät ovat muka tosissaan. Ei kait sentään kukaan laula menninkäisistä ja saatanasta ihan tosissaan ja jos laulaa, niin et kait oikeasti osta heidän levyjään?

Edit: 10 000 aikuista miestä Jaffalassa laulamassa kuorossa pelkäävänsä pimeyttä pelottavat minua.
 
Viimeksi muokattu:

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
PeteX kirjoitti:
Mike, Mike, Mike. Mitä hienoa on siinä, että vanhat äijät laulaa vaikka: Living After Midnight tai Two Minutes to Midnight? Ai niin, ne on ARVOSTETTUJA bändejä. Oikeastihan ne ovat vanhoja läskejä, jotka ovat rahan puutteessa lähteneet huijaamaan rahaa seuraavalta sukupolvelta ja kansa ostaa! Lordi sentään vetää homman osaksi huumorilla. Judas priestit ja iron maidenit nauravat teille matkalla pankkiin, taatusti.

Niin, henk.kohtaisesti en ole kuunnellut kumpaakaan bändiä sitten 80-luvun lopun. Hard Rock ja kasariheavy on minunkin mielestäni jo lähtökohtaisesti kokolailla paskaa. Olen myös ihan samaa mieltä, että Kissit ja Twisted Sisterit olisi pitänyt kuopata jo 20-vuotta sitten, mutta Lordi kuuluu kyllä silti tuossa genressäänkin sinne mitäänsanomattomien bändien joukkoon joita mahtuu 30kpl tusinaan.

Tämähän ei kuitenkaan ollut jutun pointti. Minulle on ihan sama minkälaista musiikkia Lordi tekee ja ihan hyvillä mielin suon hänelle voittonsa. Onhan se aina etu, että tämmöiset Lordit vaikuttavat esim. radion soittolistoihin, jotka ottavat tämmöisen myötä enemmän rockia ja kenties jopa metallia ohjelmistoonsa ja vaikka sieltä tulee paljon paskaakin, niin lisäntynyt tarjonta tuo vääjäämättä esiin myös hyviä bändejä. Kyllähän jopa Rock, Hard Rock ja kasarihevi ovat kuitenkin keskimäärin ihan toista kun nämä poppispaskat mitä kanavat suoltavat päivästä toiseen.

Se mikä tässä ihmetyttää on se, kuinka levyraadin voittajaa juhlitaan. Miten ylipäänsä voi edes kokea musiikin jonain helvetin kilpaurheiluna ja mikä saa kaikki gloryhunterit ryysäämään kauppatorille, vaikka eivät normaalisti käy millään keikoilla ja koko bändi ei muutenkaan kiinnosta hevon vittua? Suomi voitti? Mitä vittua? Tämä on vain oikeasti uskomatonta ja kun tämä on nähty, niin olen varma että ennenpitkää kauppatorilla juhlitaan samalla tarmolla jotain Kaurismäen elokuvapalkintoakin. Sairasta.

Täällähän olisi näköjään selkeästi tilausta Hitlerin kaltaiselle hemmolle, koska noinkin iso osa kansasta kaipaa selkeästi jonkun henkilöpalvonnan kohteen joka pönkittäisi kansallista itsetuntoa.
 

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Minä taas en ymmärrä, mitä pahaa on ihmisten ilostumisessa yhteiseksi koetusta kansallisesta ja kansainvälisestä saavutuksesta. Sellaisia kun ei Suomessa aivan joka päivä tapahdu. Euroopan ja maailman skaalassa euroviisuvoitto on vieläkin kovempi juttu kuin käytännössä melko marginaalisen urheilulajin maailmanmestaruus, niin triviaaleja asioita kuin kumpikin näistä on. EU:n puheenjohtajuus on Suomelle käytännössä merkittävämpi asia, mutta herättääkö se suuria intohimoja muissa kuin virkamiehissä? Tunneasioita on usein aika turha yrittää rationalisoida.

Myönnän, että itseäni tässä viehätti enemmän itse Lordi. Se, että noin epätyypillinen ja -sovinnainen artisti voittaa Euroviisut, on mielestäni mainio vakjuu niille humppakisoille. En varmasti olisi innostunut tällä tavoin, jos voittaja olisi ollut joku tomimetsäketo, enkä olisi mennyt torillekaan, mutta olisin ymmärtänyt täysin voitosta riehaantuneita. Jopa suht kyynisenä itseään pitävälle täälläkin voiton herättämä yltiökyynisyys on vain tympeää, mitäänantamatonta yrmistelyä. Hajotkaa siihen, ettette osaa ottaa iloa irti asioista, jotka sitä kahmalokaupalla tarjoavat.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
PeteX kirjoitti:
Mike, Mike, Mike. Mitä hienoa on siinä, että vanhat äijät laulaa vaikka: Living After Midnight tai Two Minutes to Midnight? Ai niin, ne on ARVOSTETTUJA bändejä. Oikeastihan ne ovat vanhoja läskejä, jotka ovat rahan puutteessa lähteneet huijaamaan rahaa seuraavalta sukupolvelta ja kansa ostaa! Lordi sentään vetää homman osaksi huumorilla. Judas priestit ja iron maidenit nauravat teille matkalla pankkiin, taatusti.

Henk. koht. en ole hevin ystävä, koska en voi ottaa sitä tosissani. Oma musiikkimakuni on vanhassa rokissa, mutta voin kyllä tsiikata pilke silmäkulmassa Lordia. Whitesnaket ja muut tekevät tiukkaa, koska jatkät ovat muka tosissaan. Ei kait sentään kukaan laula menninkäisistä ja saatanasta ihan tosissaan ja jos laulaa, niin et kait oikeasti osta heidän levyjään?

Edit: 10 000 aikuista miestä Jaffalassa laulamassa kuorossa pelkäävänsä pimeyttä pelottavat minua.

Höpö, kyllä Priestin ja Maidenin touhuissa on olennainen osa se itseironia ja hauskuus...eri asia on kuinka tosissaan kukin fani asian ottaa, osalle nahkaliivit jäävät päälle.

Ettäkö Rob Halford ei tehnyt huumoria esiintyessään nahka-asussa, vielä "ollessaan hetero", laulamassa "I'm your turbolover...". Mieti.

Enkä ole ostanut ikinä yhtään Priestin levyä.

Mike kirjoitti:
Täällähän olisi näköjään selkeästi tilausta Hitlerin kaltaiselle hemmolle, koska noinkin iso osa kansasta kaipaa selkeästi jonkun henkilöpalvonnan kohteen joka pönkittäisi kansallista itsetuntoa.

Tässähän mie oon.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Kusi tulee pippelistä ja pimpistä. Oli pahemman näköistä kusemista kun vappuna. Itse juoksin kaivariin puun juurelle. En harrasta porttikongeja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös