Rontti kirjoitti:Sytyttikö se Mr.Lordi jossain vaiheessa vauvan pään tuleen ja paiskasi sitten vielä sen lujaa tatamiin? Jos näin oikein, niin aikamoiseksi on päässyt meno.
En ollut paikalla. Katselin telkkarista.
Rontti kirjoitti:Sytyttikö se Mr.Lordi jossain vaiheessa vauvan pään tuleen ja paiskasi sitten vielä sen lujaa tatamiin? Jos näin oikein, niin aikamoiseksi on päässyt meno.
.
Niin, siis vauvanuken pää todellakin rituaalinomaisesti sytytettiin tuleen ja viskattiin maahan. Ilmeisesti tämä mainitsemasi "WYLAMM" on myös rock-orkesteri ja suorittanut jo ennen Lordia tämän vauvanuken polton. Onko se siis joku hevipoppoiden yleinen tapa ja tiedätkö mitä Lordi sillä halusi yleisölle viestiä? Onneksi oli tosiaan vain nukke.NorthenAxe kirjoitti:Mr lordi sytyttää nuken pään tuleen (Huom. myös alkuperäisessä WYLAMM:n videossa), vain siksi että kyseessä on vain videossa oleva nukke, ei siis itse tytteli. :-)
NA
Hitto kun nyky ihmisille kaikki pitää vääntää rautalangasta.
WYLAMM = Would you love a monsterman niminen biisi.Rontti kirjoitti:Ilmeisesti tämä mainitsemasi "WYLAMM" on myös rock-orkesteri ja suorittanut jo ennen Lordia tämän vauvanuken polton.
Rontti kirjoitti:Niin, siis vauvanuken pää todellakin rituaalinomaisesti sytytettiin tuleen ja viskattiin maahan. Ilmeisesti tämä mainitsemasi "WYLAMM" on myös rock-orkesteri ja suorittanut jo ennen Lordia tämän vauvanuken polton. Onko se siis joku hevipoppoiden yleinen tapa ja tiedätkö mitä Lordi sillä halusi yleisölle viestiä? Onneksi oli tosiaan vain nukke.
Mike kirjoitti:Olen järkyttynyt. Se on minun mielestäni aivan täysin kä-sit-tä-mä-tön-tä kuinka helvetissä ihmiset juhlivat jonkun heille täysin yhdentekevän bändin täysin yhdentekevän laulukilpailun voittoa kun jotain helvetin itsenäisyyssodan voittoa.
Mistä löytyy se moodi, joka saa gloryhunttaamaan kybällä jotain asiaa joka ei ole aiemminkaan merkinnyt itselle hevon helvettiä.
scholl kirjoitti:Sitä kutsutaan suomeksi scholl-vastaiseksi liikkeeksi.
Huono itsetunto, itsemurhan pelko ja jeesjees-miehiin kuuluminen saa tukemaan vaikka mitä paskaa porukassa.
No ei kun ihan oikeasti. Järkyttyneenä olo ei kannata. Täytyy kertoa sellainen tieto sinulle, että se on sitä ns. lehtien lanseeraamaa tavallista kansaa, jonka ajatuksenjuoksua emme pysty käsittämään. Hetki sitten lauloivat taistolaislauluja ja marssivat vappumarsseilla työläisten riveissä ja sitten takki kääntyi kuin paavoväyrysillä konsanaan ja nykyään ei sitten ajetakaan enää Ladalla vaan Corollalla ja mennään Karjala-lippis päässä torille. Ja kaikilla on niin mukavaa.
Itse olin Stockmannilla ja siellä oli hyvin rauhallista. Parkkitalossakaan ei ollut kovin paljon tungosta, eikä siitä skeidasta koko iltana muistuttanut mikään muu kuin kotona joskus 21 jälkeen kuulunut hyvin vaimea helikopterin ääni. Silloinkin mielen valtasi vain hetkeksi myönteinen ajatus konetuliaseiden laulamisesta, mutta sekin meni sitten pois ja katsoin Bernin ihmeen Yleltä. Toki mietin jossain vaiheessa aiemmin sellaistakin, että mitä jos sinne torille tulisi vahingossa 1000 vihaista koiraa, mutta se oli vain sellaista pientä spekulointia ilman todellisuuspohjaa, eikä sellaista vakavissaan jaksanut mietiskellä näin mukavana pe-iltana.
Suosittelen muillekin tuollaisten tapahtumien aikana kerääntymään sellaisille paikoille, missä meitä todella arvostetaan ja missä demarius ei ole kunniassa.
Metalwarrior kirjoitti:No niin. Kuunteleppa nyt välillä esi. Kojoa, Pave Maijasta ja Veskua ennen kuin Lordia hirveästi viitsit dissata.
Mike kirjoitti:Olen järkyttynyt. Se on minun mielestäni aivan täysin kä-sit-tä-mä-tön-tä kuinka helvetissä ihmiset juhlivat jonkun heille täysin yhdentekevän bändin täysin yhdentekevän laulukilpailun voittoa kun jotain helvetin itsenäisyyssodan voittoa.
Mistä löytyy se moodi, joka saa gloryhunttaamaan kybällä jotain asiaa joka ei ole aiemminkaan merkinnyt itselle hevon helvettiä.
girlzilla kirjoitti:Tuu meille yöks!
Ollaan menossa kavereiden kanssa kyllä, ja samalla vähän juhlimaan yhden kaverin synttäreitä!
Mike kirjoitti:Se on minun mielestäni aivan täysin kä-sit-tä-mä-tön-tä kuinka helvetissä ihmiset juhlivat jonkun heille täysin yhdentekevän bändin täysin yhdentekevän laulukilpailun voittoa kun jotain helvetin itsenäisyyssodan voittoa.
CNN:n kotisivuilla jotain mainitaan, muttei itse lähetyksessä tapahtumasta ollut tuon taivaallista. SVT1 yllättäen lähetti pätkän suoraa kuvaa, saaneet kameransa paikalle..:DHCM kirjoitti:Sattuiko joku katsomaan illan aikana suurimpien uutiskanavien (BBC, CNN, Sky News jne.) lähetyksiä, noteerattiinko tämä tapahtuma ja väenpaljous ulkomaiden uutisissa millään tavalla?
Mike kirjoitti:Mitä vitun juhlimista on jossain levyraadin voitossa?
Suurin osa noista paikalla olevista ihmisistä ei kuuntele edes sitä paskaa, mutta ovat paikalla gloryhunttaamassa totta mooses. Tämä levyraatihuuma on kyllä kaikkein isoin UUH ikinä missään.
PeteX kirjoitti:Mike, Mike, Mike. Mitä hienoa on siinä, että vanhat äijät laulaa vaikka: Living After Midnight tai Two Minutes to Midnight? Ai niin, ne on ARVOSTETTUJA bändejä. Oikeastihan ne ovat vanhoja läskejä, jotka ovat rahan puutteessa lähteneet huijaamaan rahaa seuraavalta sukupolvelta ja kansa ostaa! Lordi sentään vetää homman osaksi huumorilla. Judas priestit ja iron maidenit nauravat teille matkalla pankkiin, taatusti.
PeteX kirjoitti:Mike, Mike, Mike. Mitä hienoa on siinä, että vanhat äijät laulaa vaikka: Living After Midnight tai Two Minutes to Midnight? Ai niin, ne on ARVOSTETTUJA bändejä. Oikeastihan ne ovat vanhoja läskejä, jotka ovat rahan puutteessa lähteneet huijaamaan rahaa seuraavalta sukupolvelta ja kansa ostaa! Lordi sentään vetää homman osaksi huumorilla. Judas priestit ja iron maidenit nauravat teille matkalla pankkiin, taatusti.
Henk. koht. en ole hevin ystävä, koska en voi ottaa sitä tosissani. Oma musiikkimakuni on vanhassa rokissa, mutta voin kyllä tsiikata pilke silmäkulmassa Lordia. Whitesnaket ja muut tekevät tiukkaa, koska jatkät ovat muka tosissaan. Ei kait sentään kukaan laula menninkäisistä ja saatanasta ihan tosissaan ja jos laulaa, niin et kait oikeasti osta heidän levyjään?
Edit: 10 000 aikuista miestä Jaffalassa laulamassa kuorossa pelkäävänsä pimeyttä pelottavat minua.
Mike kirjoitti:Täällähän olisi näköjään selkeästi tilausta Hitlerin kaltaiselle hemmolle, koska noinkin iso osa kansasta kaipaa selkeästi jonkun henkilöpalvonnan kohteen joka pönkittäisi kansallista itsetuntoa.