Oletko käynyt kesäteatterissa?

  • 2 767
  • 28

Oletko käynyt kesäteatterissa?

  • En koskaan.

    Ääniä: 30 30,9%
  • Kerran.

    Ääniä: 21 21,6%
  • Useammin kuin kerran.

    Ääniä: 43 44,3%
  • Olen ollut näyttelijänä.

    Ääniä: 3 3,1%

  • Äänestäjiä
    97

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Edellisen kerran taisin käydä vuonna 2005, mutta jos sitä tänä suvena menisi jonkun esityksen katsomaan kun kolme kesää on jäänyt välistä. Lähiseudulla tiedän olevan ainakin kolme kesäteatteria, joissa pääosin harrastajavoimin toimintaa pyöritetään.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On noissa jokusen kerran tullut käytyä, vaikka en voi sietääkään teatteria missään muodossa - ja kaikkein vähiten superteennäistä kesäteatteria. Viimeisestä kerrasta on kyllä jo useampi vuosi, ja silloinkin olin aika vahvasti juovuksissa ja kävin väliajalla auton takakontilla hakemassa lisää vahvistusta että jaksoin katsoa loppuun asti. Kesäteatteri menee minulla vähän samaan kastiin karaoken kanssa: Ei selvin päin kuunneltavaa!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Voisin valehtelematta väittää että olen käynyt ainankin kolme kertaa. Yksi näistä esityksistä oli jopa ihan hyvä vaikka en siitä enää muistakaan mitään koska tästä tapahtumasta on aikaa muistaakseni joku kahdeksan-yhdeksän vuotta.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Moneen vuoteen en ollut käynyt, mutta parisen viikkoa sitten näin Emma -teatterin Viivin ja Wagnerin Naantalissa. Oli onnistunut toteutus, etenkin jälkimmäisellä puoliajalla.
Teatteri on hyvin katettu, mutta aitoa ulkotunnelmaa toi linnunlaulu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös