Red Machine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Ikäni näköinen kuulemma. Helvetin hyvä, babyface- ikä ei kuulu +35 jälkeen. Parta tietysti vanhentaa ja olen kovin 'jörömäinen' muutenkin(oman daamin suusta). Mitä se sitten onkaan..
Nuoremmaksi luullaan, tai ainakin aikaisemmin näin oli. Ikäeroa on pikkuveljeen 7 vuotta (en kerro kumman hyväksi), ja häntä on luultu isoveljekseni.
No joo, luuli eräs viehättävä radiotoimittaja minua niin paljon vanhemmaksi, että halusi tarkistaa iän ajokortista, kun ei uskonut puhetta. En tosin tiedä, luuliko hän sillä saavansa, baarissa kun oltiin, joten arviointi ei välttämättä ollut aivan pyyteetön.Olen.
Eikö pikemminkin krapulassa?Jos haluaa tietää miltä näyttää kymmenen vuoden päästä niin kannattaa kännissä kurkistaa peiliin.
Loppuun vielä keskustelua herättämään kirjailija Timo K. Mukka hieman ennen 21-vuotispäiväänsä:
File:Timo K. Mukka.jpg - Wikimedia Commons
Tulee muuten nuoresta Haapasalosta mieleen vähän nuori V-M Loiri.Haapasalokin oli nuorempana sentään näin siloposkisen näköinen (kuva vuodelta 1996, vie Iltasanomien kuvalinkkiin).
Tämä pätee täälläkin.Toki ihmisten tapaamiskonteksti saattaa vaikuttaa hyvinkin paljon ikäarvioon. Jos käyn hupparissa ja tuulihousuissa lähikaupassa, niin kassaneiti veikkaa minut varmaan noin 20-vuotiaaksi. Toisaalta kun vien villakangastakissa lapsia päiväkotiin, niin tuntematon vastaantulija saattaa arvioida jopa yli 30-vuotiaaksi.