Olen kusipää!

  • 5 398
  • 28

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tässähän suorastaan tulvii lapsuuden huolettomat ajat mieleen.

Ei ne aina olleet huolettomia aikoja, kun joskus jostain kiinni jäätiin ja joutui selittelemään aikuisille. Saatiin muuten jalkapallo takaisin, kun kaverin mutsi valjastettiin hakemaan se.
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ne aina olleet huolettomia aikoja, kun joskus jostain kiinni jäätiin ja joutui selittelemään aikuisille.

Siinä oli huolettomuus kaukana, kun koulutaksin kuljettaja vittuili puoli vuotta todella ikävään sävyyn ala-asteella. Enkä heittänyt kuin yhden lumipallon ja sekin osui 80km/h kulkevan minibussinsa kylkeen, ei tuulilasiin...
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kiirehtiessäni lentokenttäbussiin Tukholmassa feissari kysyi "vad betyder naturen för dig?" vastasin hymyillen, että "mycket". Kun samalla jatkoin matkaani, feissari jäi katsomaan ilmeellä joka kertoi hänen pitäneen minua kusipäänä. Ei ollut tarkoitukseni olla kusipää.

Muuten kyllä olen kusipää. Aloitetaan nyt vaikka siitä, että kiukuttelen perheelleni siitä kun norjalaisten perkeleet voittaa kaiken hiihdossa. Tai sitten jos IFK häviää - ja useinhan se häviääkin.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Kyllä ei kerrota näissä sitä, kun oikeasti on ollut kusipää. En kerro minäkään.

Sählykentällä moni vastustaja lienee vakiintunut ajattelemaan, että olen kusipäisin veskari ketä vastaan ovat kuunaan pelanneet. Myönnän, että jos näin on, olen onnistunut. Halusin, että aina kun he tulevat maalini lähelle, huomio olisi kokonaan tai paljolti itsesuojelussa tai keskikittyminen olisi negatiivisten tunteiden sekoittama. Kun vielä huomasin, että he usein veivät myrkkyä vaihtopenkille, niin yllyttihän se ennestään.

Inhottavin temppuni (näitä kadun) oli tämä: meidän kaveri juoksee pallon kanssa maalin taakse, vastustaja paineistaa lyhintä mahdollista reittiä, eli maalin vierestä. Oman mentyä potkaisin tolpasta kehikon vastustajan eteen. Syntyi mojova (ja vaarallinenkin) törmäys, tuomari ei ikinä nähnyt rikettäni eikä edes vastustaja monestikaan tajunnut, mitä oikein tapahtui.

Toki nyt puhun menneistä ajoista. Nykyään sääntöjen mukaan pelaaminen (sen äärilaitoja myöten tosin) on kunnia-asia. Tämäkin kyllä näyttäisi menevän joillekin ihon alle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös