Olen iloinen Ilveksen fani...

  • 4 181
  • 26
Suosikkijoukkue
ILVES
Olen iloinen Ilveksen fani. En juo viinaa kuten monet HPK-fanit. Elämäni on järjestyksessä kuten ei monella HPK-fanilla. En lue paskaroskalehtiä kuten monet HPK-fanit. En katso roskaohjelmia kuten monet HPK-fanit. En leiki jotakin kapteenia kuten monet Tappara-fanit. En riehu kuten monet HIFK-fanit. Syön terveellistä kasvisruokaa kuten eivät tee muut fanit. Kunnioitan toisia ihmisiä ja eläimiä kuten eivät muut fanit.

Olen terve ja reipas ihminen kuten Ilves-fanit.

Minä kannatan Ilvestä ja olen iloinen ja kiitollinen siitä. Lukekaa ja katselkaa te vaan roskaa ja heilukaa kusessanne. Minä en.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Se oli hyvä puhe. Olen iloinen puolestasi siitä, että olet älykkäämpi kuin minä. Ymmärrän myös Ilves-faniutesi; menestyjän puolella on helppo olla. Nyt me kaikki olemme kovin kovin iloisia. Voisivatko asiat olla enää paremmin? Nyt täytyy kyllä kävästä kusella ja lähteä nukkumaan, ennen kuin tulee puhuttua enempää potaskaa. Iloisia unia kaikille... ;)
 

Jindebyne

Jäsen
Noinko koville se putoaminen ottaa? Lupaan ensi kerralla riehua ja hajiottaa penkkejä yms. kun tulen hakametsään katsomaan kisujen taistoa. No lähdempä nyt syömään kasvis wokkia, enkä riehu täällä enempää. MIAU :D .
 

Aatos

Jäsen
Viestin lähetti Trancezz
Noinko koville se putoaminen ottaa? Lupaan ensi kerralla riehua ja hajiottaa penkkejä yms. kun tulen hakametsään katsomaan kisujen taistoa. :D .

Totta kai se ottaa koville - Kerho oli silti helvetin hyvä eli kaatakaa Tuppura ja ottakaa mestaruus!!!!
Ja Trancezz; lupaat vaan....

________________________________________

KORVISSA SOI LUDVIG VAN, KUN KUULEN LUIDEN RUHJOUTUVAN

-MooooooooogggG.........AAAAAARRRRGGGGHHHHH!!!!-
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Aatos..

Mitähän toi Aatoksenkin noi loppuun tulevat jälkihöpinät oikein tarkoittaa, siis ihan tosi jos et mitään järkevää keksi niin älä ainakaan häpäise meitä Ilvesläisiä tommosilla höpötyksillä.

...kuulen luiden ruhjoutuvan, voi v, jäikö sulla armeija vähän liian lyhyeks kun tommosia puhut, olisit vaan käyny sivarin niin kun kaikki kovat jätkät, ja vaihda nyt tosiaan toi allekirjotukses koska mua ei huvita lukee tollasta kusta
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Aatos..

Viestin lähetti keltainen vaara
Mitähän toi Aatoksenkin noi loppuun tulevat jälkihöpinät oikein tarkoittaa, siis ihan tosi jos et mitään järkevää keksi niin älä ainakaan häpäise meitä Ilvesläisiä tommosilla höpötyksillä.

...kuulen luiden ruhjoutuvan, voi v, jäikö sulla armeija vähän liian lyhyeks kun tommosia puhut, olisit vaan käyny sivarin niin kun kaikki kovat jätkät, ja vaihda nyt tosiaan toi allekirjotukses koska mua ei huvita lukee tollasta kusta

Taitaa olla jotain lainauksia Kellopeliappelsiinistä.. vai??
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti keltainen vaara
Olen iloinen Ilveksen fani. En juo viinaa kuten monet HPK-fanit. Elämäni on järjestyksessä kuten ei monella HPK-fanilla. En lue paskaroskalehtiä kuten monet HPK-fanit. En katso roskaohjelmia kuten monet HPK-fanit. En leiki jotakin kapteenia kuten monet Tappara-fanit. En riehu kuten monet HIFK-fanit. Syön terveellistä kasvisruokaa kuten eivät tee muut fanit. Kunnioitan toisia ihmisiä ja eläimiä kuten eivät muut fanit.

Olen terve ja reipas ihminen kuten Ilves-fanit.

Minä kannatan Ilvestä ja olen iloinen ja kiitollinen siitä. Lukekaa ja katselkaa te vaan roskaa ja heilukaa kusessanne. Minä en.

En tiedä onko tämä tosissaan kirjoitettu, mutta mikäli on, niin hyvä kirjoitus. Toivon, että HPK lapsellisen & typerän sikakatsomon takia tippuu mahdollisimman nopeasti. Toivottavasti Tappara viimeistään laittaa sikakatsomon katkeraksi.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Tämän päivän Aamulehdessä A-P Selin antoi täysin ansaitun tunnustuksen sikakatsomolle. Vastustajan psyykkaaminen on sikakatsomon yksi tärkeä tehtävä. Tiedä sitten kuinka hyvin siinä onnistui, koska paljon Ilveksen pelissä oli sellaistakin huonoa, joka oli sikakatsomosta riippumatonta. Koomisinta on, että kaikki tässäkin otsikossa sikakatsomoa haukkuneet todennäköisesti hyppisivät riemusta, jos Ilves saisi samanlaisen metelin aikaan. Tämä ei kuitenkaan onnistu ennen kuin muutkin kuin fanikatsomo alkavat kannustaa.
 

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
Viestin lähetti Ghost
Tämän päivän Aamulehdessä A-P Selin antoi täysin ansaitun tunnustuksen sikakatsomolle. Vastustajan psyykkaaminen on sikakatsomon yksi tärkeä tehtävä. Tiedä sitten kuinka hyvin siinä onnistui, koska paljon Ilveksen pelissä oli sellaistakin huonoa, joka oli sikakatsomosta riippumatonta. Koomisinta on, että kaikki tässäkin otsikossa sikakatsomoa haukkuneet todennäköisesti hyppisivät riemusta, jos Ilves saisi samanlaisen metelin aikaan. Tämä ei kuitenkaan onnistu ennen kuin muutkin kuin fanikatsomo alkavat kannustaa.

Täytyy sanoa että A-P Selin on kyllä fiksun olonen kaveri. Ensimmäisen pelin jälkeinen tuomareiden arvostelu hieman ihmetytti mutta sen jälkeiset kommentit mieheltä ovat olleet hyviä ja reiluja. Ottipa mies vielä itse vastuun siitä, ettei löytänyt lääkettä, jolla kerho olisi kaatunut.

Sikakatsomoa käsittelevä ketju olisi jossain mutta en nyt jaksa sitä kaivaa esiin. Nostampa siis tässä esiin sen kun joskus aiemmin täällä palstalla väitettiin, että että Rinkelinmäellä ei kannusteta vaan huudellaan pelkkiä törkeyksiä ja mollataan vastustajaa. Silti eilisessä hockey nightissä kuului, ja myös Saukkonen sen selostuksessaan kertoi, että hallissa oli tunnelma kuin euroopan futisstadioneilla.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Älkää Ilves-fanit hätäilkö

Jokerit, hoidettuaan Kärpät pois tieltä, hiljentää sika-katsomon ja HPK:n vauhdin...
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti Ghost
Koomisinta on, että kaikki tässäkin otsikossa sikakatsomoa haukkuneet todennäköisesti hyppisivät riemusta, jos Ilves saisi samanlaisen metelin aikaan. Tämä ei kuitenkaan onnistu ennen kuin muutkin kuin fanikatsomo alkavat kannustaa.

No, jos se "kannustus" olisi sitä "Haista vittu" -tasoa, niin enpä hyppisi riemusta, kun en ole hyppinyt aiemminkaan.

Pointti on se, että kannustaisivat omiaan, mutta, kun rinkelinmäen katsojilla, tai ainakin sikakatsomolla on paha tapa alkaa aina se vastustajien mollaaminen. Tampereella on aina välillä ollut jotain vähän pienemmässä mittakaavassa, ja ne jutut olen lähes poikkeuksetta tuominnut.
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Jerry100, Hereworth
Viestin lähetti keltainen vaara
Olen iloinen Ilveksen fani. En juo viinaa kuten monet HPK-fanit. Elämäni on järjestyksessä kuten ei monella HPK-fanilla. En lue paskaroskalehtiä kuten monet HPK-fanit. En katso roskaohjelmia kuten monet HPK-fanit. En leiki jotakin kapteenia kuten monet Tappara-fanit. En riehu kuten monet HIFK-fanit.

ETKÄ myöskään seuraa kevään play-offeja kuten KAIKKI HPK-fanit.
Mahtaa sinun elämäsi olla tylsää.
Ja nyt minä lähden syömään pinaatilla täytettyjä ravioleja.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Huuhaa


No, jos se "kannustus" olisi sitä "Haista vittu" -tasoa, niin enpä hyppisi riemusta, kun en ole hyppinyt aiemminkaan.

Pointti on se, että kannustaisivat omiaan, mutta, kun rinkelinmäen katsojilla, tai ainakin sikakatsomolla on paha tapa alkaa aina se vastustajien mollaaminen. Tampereella on aina välillä ollut jotain vähän pienemmässä mittakaavassa, ja ne jutut olen lähes poikkeuksetta tuominnut.

Enpä olisi kauhean ylpeä Ilves-katsojien puolesta. Perjantaina samassa katsomonosassa ollut Ilves-leiri kannusti omiaan reippailla "Kerho on perseestä!" -huudoilla. Mittakaava oli, kuten sanoit, pienempi. Kerhon kannattajia oli enemmistö ja säälipisteet keräsivät ne n. 10-vuotiaat naskalit, jotka ottivat isommista mallia. Tuomittavaa joka tapauksessa.

Hyvää jatkoa kuitenkin niille Ilveksen tosi-faneille, joita tiedän olevan runsaasti.
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti Ossi


Enpä olisi kauhean ylpeä Ilves-katsojien puolesta. Perjantaina samassa katsomonosassa ollut Ilves-leiri kannusti omiaan reippailla "Kerho on perseestä!" -huudoilla. Mittakaava oli, kuten sanoit, pienempi. Kerhon kannattajia oli enemmistö ja säälipisteet keräsivät ne n. 10-vuotiaat naskalit, jotka ottivat isommista mallia. Tuomittavaa joka tapauksessa.


Sama pätee tietysti jokaiseen suomen halliin. Vastustajille vittuilu on säälittävää ja turhaa, ja myönnän, että häpeän jokaisessa Ilveksen ottelussa aina, kun kuulen "Nuija, nuija" -huutoja tuomareille, sillä kuten olen aikaisemminkin todennut, niin tuo nuijittelu ei hyödytä mitään, ja sen lisäksi se on niin vanha ja kulunut, että keksisivät edes jotain uutta, kunhan se on tarpeeksi sivistynyttä. Yleensä nuija-huutoja "viljelevät" kyllä ala-ikäiset, ainakin äänestä päätellen.

Kyllä sitä tampereellakin tosiaan "osataan". Yhteen aikaan Ilveksen fanikatsomo huusi tuomareille rytmikkäästi "Haista vittu!". Onneksi siitä tuli käsittääkseni aika nopeasti loppu. Tuossa viimeisimmässä Pelicans-kohtaamisessa Hakametsässä häpesin niiden Ilves-fanien käytöstä, kun Ilveksen tehtyä helpon 5-1 -maalin he jaksoivat muistaa vanhaa Ilves-vahti Kuivalaista rytmikkäin "seula" -huudoin. Tampereella oli siinä ottelussa iso määrä Pelicans-faneja, enkä havainnut heidän käytöksessään pienintäkään huomauttamista. Paitsi ehkä sen, että heidän rummutus alkoi ottamaan korviin. ;) Joka tapauksessa he kannustivat äänekkäästi omiansa alusta loppuun, ja sellaista sen pitäisi olla jokaisen fanikatsomon kohdalla, että omia kannustetaan, ja vastustaja jätetään rauhaan.

Eikä se HPK nyt niin perseestä voi olla, kun välieriin matkaavat. Tarkotan sitä, että tuossakin tapauksessa väite on vailla totuuspohjaa.
 

Hawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks
Doh...

Olipas mielenkiintoinen avaus... Mutta... HPK:lle toivon ihan vilpittömästi menestystä. Sikakatsomo on legenda... tarunhohtoinen ja kiehtova... paitsi ehkä vastustajista ja sen kannattajista...

Olisihan se aivan loistava juttu, jos Kerho veisi kannun...
 

Battleaxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
P...eiku..Aatos:

Eikös tuo nimikirjoitus ole Moog Konttista ellen väärin sua tunne?
Ja koitahan kirjoittaa Tappara oikein, ettei Ilveksen putoamisesta jää katkeraa vaikutelmaa;)



Ja itse pyydän anteeksi jos kirjoitin Konttisen nimen väärin.
...ja voimanosto & vaakamambo:)
 
Viimeksi muokattu:

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Re: Re: Olen iloinen Ilveksen fani...

Viestin lähetti Huuhaa

Toivon, että HPK lapsellisen & typerän sikakatsomon takia tippuu mahdollisimman nopeasti.

Kannattaa kyllä laittaa se Ilveksen sikakatsomo kanssa kuriin. Päälleni on räitty, huudettu hävyttömyyksiä ja kaveriani potkittu juuri tuon katsomon toimesta. Mieti mitä kirjoitat.
 

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
Re: Re: Re: Olen iloinen Ilveksen fani...

Viestin lähetti wabbit


Kannattaa kyllä laittaa se Ilveksen sikakatsomo kanssa kuriin. Päälleni on räitty, huudettu hävyttömyyksiä ja kaveriani potkittu juuri tuon katsomon toimesta. Mieti mitä kirjoitat.

Älä puku p**kaa. Jos jossain muualla heitellään paskaa tai huudellaan törkeyksiä se vaan roiskuu Rinkelinmäeltä.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Ulosteiden heittely taiteissa

Niin, luulisi että ipan porukatkin tietävät että paskanheittelykin on joissain piireissä todellista taidetta, nyt puhutaan siis nykytaiteesta.

Juurihan tässä taannoin ipalaiset suureen ääneen huutelivat että tampereella on rutkasti enemmän kulttuuria kuin läyhäsessä Hämppälinnassa.

Tässä Hämeenlinnan paskanheittelytapauksessa puhutaan onneksi vain paskasta hypoteettisessa mielessä, eli siis sellaisesta verbaalisesta paskasta eikä siis suinkaan sellaisesta jota pursuaa tuolta keskivartalon takaosasta.

Täältä tähän
 

Carlos

Jäsen
Voi hyvänen aika sentään, tämä on kyllä ylivoimaisesti turhin ketju mitä olen Jatkoajassa nähnyt. Vapaassa keskustelussakin on paljon asiallisempia ketjuja (miksei tämä muuten ole siellä?).

Sanoisin vain että älä "keltainen vaara" ole huolissasi Aatoksen loppuhöpinöistä, ja sen vaikutuksesta Ilves-fanien maineeseen. Kyllä tämä sinun keskustelun avauksesi piti jo huolen siitä että teiltä meni maine, vaikkei pitäisikään yleistää.

Toivottavasti siellä hiekkalaatikolla on telkkari että näet kun HPK nostelee kannua huhtikuussa.
 

Taateli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ottawa Senators
Re: Älkää Ilves-fanit hätäilkö

Viestin lähetti Ikijokeri
Jokerit, hoidettuaan Kärpät pois tieltä, hiljentää sika-katsomon ja HPK:n vauhdin...

Jokerit kaatuukin tänään ylimielisyyteen taas kerran, ja lentää huomenna taas kesälomille, aivan suunnitellussa aikataulussa.

Keltainen vaara voisi ottaa taas lääkkeensä ja kömpiä takaisin patterinsa väliin, siellä sinunkin poloisen on paljon mukavampi haaveilla Ilveksen mahdollisesta menestyksestä. :D :D :D
 

Huuhaa

Jäsen
Re: Re: Älkää Ilves-fanit hätäilkö

Viestin lähetti Taateli
Keltainen vaara voisi ottaa taas lääkkeensä ja kömpiä takaisin patterinsa väliin, siellä sinunkin poloisen on paljon mukavampi haaveilla Ilveksen mahdollisesta menestyksestä. :D :D :D

Montako mestaruutta sillä HPK:lla nyt olikaan?.... :D

Että se siitä menestyksestä.... :o
 

Carlos

Jäsen
Re: Re: Re: Älkää Ilves-fanit hätäilkö

Viestin lähetti Huuhaa


Montako mestaruutta sillä HPK:lla nyt olikaan?.... :D

Että se siitä menestyksestä.... :o

Tikulla silmään sitä joka vanhoja muistelee... Ja siitä ei pääse mihinkään että jos nykyaikana HPK voittaisi mestaruuden, se olisi isompi juttu kuin Ilveksen mestaruudet yhteensä. Nykyään kun tuo kannun voittaminen on aika pirusti paljon vaikeampaa kuin joskus 60-80 luvuilla. Joukkueet ovat paljon kalliimpia, play-off systeemi täysin erilainen, pelejä paljon enemmän jne...

Mutta eiköhän tämän ketjun voi sulkea, alunalkaenkin pelkkää provoa provon perään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös